quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer tot z'n doelgroep behoort?
Ik snap wel dat dat zeer doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer tot z'n doelgroep behoort?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem eerder zeer doet, als hij wel tot je doelgroep behoort
Ja da's wel een goede. Kijken of er nog wat mooie borden her-en-der liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Straks, over een uurtje, lekker buiten lunchen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja da's wel een goede. Kijken of er nog wat mooie borden her-en-der liggen.
Het spijt me, maar ik ben dan toch niet meer dan een experiment voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja het doet echt pijnwat doe je!
Scooterquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Respect for the man in the icecream van! Oder was!
Toch blijft dit wel een geweldige groep...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Respect for the man in the icecream van! Oder was!
The kelly family?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch blijft dit wel een geweldige groep...
Zijn in duitsland nog mateloos populair
Hyper Hypeeeeerrrrrrrrrrrrquote:
Scooterrrr. Back in the house. Yeaaaahhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik hou enorm van Scooter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou enorm van Scooter.
Vorig jaar in Amerika keihard met de open ramen een live optreden van hem op. Rare jongens, dachten die Yankees.
Scooter is geen slechte muziek, dus waar luister je nu naar dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
oh god, nu heb ik weer slechte muziek in m'n hoofd
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scooter is geen slechte muziek, dus waar luister je nu naar dan?
draaien zij wel telkens nieuwe nummers in plaats van een bandje (of zo lijkt het wel) smorgens en dan savonds nog een keer..quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef clevy het volgende:
heb MNM radio stream op staan.. die vlaamse reclame en commentaren zijn heerlijk grappig
Vuurwapens is zo saai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh somebody shoot me... gaan ze weer proberen hun eigen gekloot op mij af te schuiven, kutbestuur.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede, jij een slechte, dat is een verschil
Ja de zon schijnt he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Meisje van 16 verkracht 17-jarige jongen
En de zwakzinnige komen weer en masse uit hun groten
er zit wel veel herhaling op ja.. maar ik ben toch aan t werk en tis voornamelijk om de pratende/zuchtende/vloekende collega's en testers en andere herrie-schuppers niet te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef smilez het volgende:
[..]
draaien zij wel telkens nieuwe nummers in plaats van een bandje (of zo lijkt het wel) smorgens en dan savonds nog een keer..
Dat is ook zo'n hoogstaand staaltje tekstquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vuurwapens is zo saai.
Kom maar terug als je onthoofd wil worden.
Ik vind het deuntje vrolijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hoogstaand staaltje tekst
Heb altijd al een fascinatie gehad voor zwaarden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer met je 'zwaard'?
Waarom zou ik onthoofd willen worden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vuurwapens is zo saai.
Kom maar terug als je onthoofd wil worden.
haha mijn reactie op zoiets tijdens een relaxed nummer is: "Hey, houdt je bek nou eens! dit is een chill nummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef clevy het volgende:
[..]
er zit wel veel herhaling op ja.. maar ik ben toch aan t werk en tis voornamelijk om de pratende/zuchtende/vloekende collega's en testers en andere herrie-schuppers niet te horen
Waarom weet ik niet, maar mocht je ooit die drang voelen, dan ben ik beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik onthoofd willen worden?
Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar mocht je ooit die drang voelen, dan ben ik beschikbaar.
Dit vraagt om uitleg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
OMG wat zijn rijke mensen soms toch sneu
Voorbeelden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
OMG wat zijn rijke mensen soms toch sneu
Analysis of the macro-environment of a businessquote:
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.quote:
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregenquote:
Alsof alleen rijke mensen dat doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Nu zeg je het goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Euhm dat is iets typisch nederlands, niks met rijk of arm te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Told you soquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijk
Maar goed, ik ben niet veel beter dan elke trieste vent die vrouwen op hun wenken bedient wanneer ze vragen om aandacht, behalve dat ik die zelfkennis hebTerwijl ik ook wel weet dat er echt geen PM's met verzoeken tot hete stomende seks in mijn inbox gaan verschijnen omdat ik dat doe.
Maar ik was wel oprecht benieuwd. Blijkt het ook nog een lousy kutverhaal te zijn
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof alleen rijke mensen dat doen?Dat is Nederlander eigen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Dat weet je, of het is een aanname?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je, of het is een aanname?
Die ruim ik op inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze heeft jou haar loonstrookje laten zien
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'quote:
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengasquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'
Zelfkennis is een deugd
Boekhoudsterquote:
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?
We zijn en blijven Nederlanders.
Eerlijkheid kan je mij niet ontzeggen in elk gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
Nee, secretaressequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Boekhoudster![]()
Goed okay, tja dat is het misschien wat triest, maar tevens ook iets typisch nederlands natuurlijk. Net als nederlanders zwijgen over wat ze verdienen.
Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
Ach ja. Rijk worden begint toch met een velletje minder weeceepapier gebruiken per veegbeurt.
Een rijke stinkerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?
gewoon met je vingers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want da ga je stinken, wordt je ziek en zul je geen normale baan meer kunnen uitoefenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zoals in india, geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.
met je boekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat jou toch juist om die plekken, waar de zon niet schijnt?
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
En babs, dit gaat zeker over dat jij pas postte hoe geweldig je eruit zag en wij niet gingen smeken om foto's he!
NOG sexierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
quote:
Niet eens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost ja
Maar het was geen wraak.
Who cares about Nederland, als ik het maar aan kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NOG sexierPfff, kan Nederland dat wel aan?
Ik snap je punt, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Kan ik het maken om de winkel dicht te gooien en in de zon te gaan zitten?
Nou he, thank god for zomerjurkjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is hier echt om weg te smelten. Kantoor zonder airco en geen ramen die open kunnen.
Och vooruit, doe maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik boze klanten doorsturen naar jou?
Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scherenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he, thank god for zomerjurkjes
Pfff altijd zo'n ondernemingquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scheren
Eeeh wat zeg je daar? Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfff altijd zo'n ondernemingIk sla de helft steeds over en dat zie ik pas als ik lang en breed ergens in een park zit.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houden
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scheren
Chewie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houden
Ademhalen en af en toe poepenquote:
Is dat wanneer zonlicht op je huid geen Vitamine D, maar C aanmaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook in het rijtje: 'vrouwen mogen geen sinaasappelhuidje hebben'
Mannen mogen geen witte sokken aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook in het rijtje: 'vrouwen mogen geen sinaasappelhuidje hebben'
en je sinaasappelsap gaat zweten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat wanneer zonlicht op je huid geen Vitamine D, maar C aanmaakt?
Witte sokken alleen in de sportzaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag best, maar niet in sandalen. Sandalen mogen nooit.
Dat is niet meer im fragequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Who cares about Nederland, als ik het maar aan kan
Dit klinkt als een louche manier om aan telefoonnummers van de dames te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier nog singles van in de twintig die zich willen laten interviewen door het bedrijf waarvoor ik werk over hun singlebestaan? Per telefoon of in Nijmegen ergens.
Zo ja, stuur me effe een pm
same differencequote:
Zeg, jongeman, heb je hier wel toestemming voor?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier nog singles van in de twintig die zich willen laten interviewen door het bedrijf waarvoor ik werk over hun singlebestaan? Per telefoon of in Nijmegen ergens.
Oh jaquote:
Single? Nopequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
quote:
geheel toevallig sprak ik vorige week een secretaresse die chewbacca kei schattig vond en dat ook ff moest meldenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.
En dan nog maar heel voorzichtig.quote:
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Deze Chewie gaat een spijkerbroek aantrekken. Lekker strak, want net gewassen
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Zo strak nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef clevy het volgende:
[..]
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligers
Chewie? Heb je je benen niet geschoren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef clevy het volgende:
[..]
geheel toevallig sprak ik vorige week een secretaresse die chewbacca kei schattig vond en dat ook ff moest melden
Schattig? Je vind een wookie van 2 meter met een opvliegend karakter schattig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijken
zeker waar.. haar is leuk voor wenkbrouwen en hoofdhuid.. verder erg optioneelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijken
Nee, want luiquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chewie? Heb je je benen niet geschoren?
ik vin vrouwen ook vaak schattig.. dus opvliegend karakter zal de belemmering wel niet zijn..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schattig? Je vind een wookie van 2 meter met een opvliegend karakter schattig?
In de FCSC reageerde niemandquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, jongeman, heb je hier wel toestemming voor?
Nee, mijn collega Miriam doet het, ze heeft mij al geinterviewd over mijn singlebestaan als veertiger, een dertiger hebben we ook al en een vijftiger ook. We zoeken alleen nog een twintigerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit klinkt als een louche manier om aan telefoonnummers van de dames te komen.
I'd do himquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindtquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef clevy het volgende:
[..]
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligers
Voor wat voor een item is het dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
Nee, mijn collega Miriam doet het, ze heeft mij al geinterviewd over mijn singlebestaan als veertiger, een dertiger hebben we ook al en een vijftiger ook. We zoeken alleen nog een twintiger
Voor een grote singles website.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor wat voor een item is het dan?
Ben niet geïnteresseerd trouwens, maar wel nieuwsgierig.
dunno.. iedere gek z'n gebrek. er is vast wel een idioot te vinden die het uitpakken leuk vindt en de inhoud niet perse hoeft te boeien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
Dat is een risico jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
We doen het eromquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toont weer eens aan dat ik niks van vrouwen begrijp
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.quote:
'lotgenoten'quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.
'kanslozen'quote:
Google: Singlequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's voor autistenquote:
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Google: Single
Ongeveer 1.750.000.000 resultaten (0,09 seconden)
Ik denk het wel
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?
Dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
Echt hoor, je partner op internet ontmoetenGa naar het cafe ofzo
Vreemdgangersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.quote:
Daten met autisten. Ik zie een markt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
In je korte zomerjurkje met je geschoren benenquote:
Hij is heel niet agressief. Hij is temperamentvolquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.
Dat hij bij jou niet meer zo agressief is
Nee, Fok Dating was een grote faalquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daten met autisten. Ik zie een markt.
Misschien is het wel voor een (grote) bestaande Singles site?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?
Zeker posts met het woordje singles ergens verstoptquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
*gasp*
site:forum.fok.nl singles
Ongeveer 61.900 resultaten (0,07 seconden)
Zouden er echt 60.000 topics zijn?
3 per dag, dus 20.000 dagen, 55 jaar... nee, zal wel niet kloppen
Geroddel over singlesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker posts met het woordje singles ergens verstopt
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.quote:
Ga ik weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Komt er dan ook een grote site voor sletjes?
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn witte prins op het knappe paard moet toch ergens rondlopen nu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
Stel het voor aan danny.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
"vluchten kan niet meer" .....quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
Nee, man. Zeikwijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
OPen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man. Zeikwijf
Ik zou trouwens ook wel iets zien in een relatie zoals jij die hebt. Lijkt me heerlijk, denk ik.
Ja. Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?
Je hebt nog gelijk ook. Waarom zou je settlen for less?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
I refuse to settle for less, coz I'm a happy single.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Waarom zou je settlen for less?
Dit is helaas meer dan waar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Weet je hoeveel mensen bij een partner zijn waar ze niet tevreden mee zijn, puur omdat ze niet alleen willen zijn?
Oh, dat geloof ik meteen. Maar ik sprak vanuit jouw beleving, jij bent happy single, dus waarom zou je voor less gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Weet je hoeveel mensen bij een partner zijn waar ze niet tevreden mee zijn, puur omdat ze niet alleen willen zijn?
Nou, dan denk ik (nog, momenteel, kan veranderen): laat mij maar alleen zijn, ik vermaak me wel.quote:
Omdat ik vast, met de juiste, nog happier zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik meteen. Maar ik sprak vanuit jouw beleving, jij bent happy single, dus waarom zou je voor less gaan?
veel als ik zo om me heen kijk, tenminste zo lijkt het mij...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vast, met de juiste, nog happier zou kunnen zijn.
Maar tot die tijd banjer ik gewoon vrrolijk door
Hier nog één. Misschien ben ik wel te kieskeurig, maar dan kan ik over 10 jaar alsnog voor minder gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vast, met de juiste, nog happier zou kunnen zijn.
Maar tot die tijd banjer ik gewoon vrrolijk door
Oh ja, heb ikquote:
Neem nu dan een mindere en upgrade als de mogelijkheid er isquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier nog één. Misschien ben ik wel te kieskeurig, maar dan kan ik over 10 jaar alsnog voor minder gaan
Oh, dat heb ik er automatisch al bij gepaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik
Maar ook 1 waarbij we met meerdere mensen tegelijk seks hebben, dat kon het ook zijn
Ik kom helemaal niet langs, jij zou langs komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfdeMr. Right komt voor mij ook nog wel langs. En zo niet, dan niet
Ja zo begin ik ook steeds meer te denken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfdeMr. Right komt voor mij ook nog wel langs. En zo niet, dan niet
Dat kan, is ook geen probleemquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik er automatisch al bij gepakt
Maar bij jou moet ie natuurlijk op een wit paard aankomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan overigens bevestigen dat, met de juiste persoon, het een hele prettige relatievorm isquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik
Maar ook 1 waarbij we met meerdere mensen tegelijk seks hebben, dat kon het ook zijn
een zwarte AM zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij jou moet ie natuurlijk op een wit paard aankomen
A crap, is dat wat ik steeds fout doe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet langs, jij zou langs komen.
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan, is ook geen probleem
Overigens, ben ik de laatste 3 maanden al superburgelijk
Je moet er meteen zo mee beginnen nmm, niet na een paar jaar bedenken dat het een goed idee is. En allebei niet jaloers zijn, totaal niet. Dan kan het werkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan overigens bevestigen dat, met de juiste persoon, het een hele prettige relatievorm is![]()
Maar het gaat ook vaak genoeg fout, heb dat wel zien gebeuren.
Nee hoor, alleen in dit specifieke gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
A crap, is dat wat ik steeds fout doe?
Geen tijd, druk druk druk. En tsja, als je dan het hele weekend doorbrengt met je vriendin, ga je niet een date plannenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe je zelf![]()
Tenminste, wil je dat zelf of heb je gewoon niemand gevonden met wie je het wil doen
Anderen moeten zich met zichzelf bemoeien, vind ik. Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die ieder moment van de dag vragen 'heb je al een vriendje?'quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo begin ik ook steeds meer te denken.
Sommigen zeggen "Geef je op?". Neuh. Maar zo is't ook best.
Scheelt ook wel dat ik niete cht kleffe stelletjes als vrienden hebn
Of hele vrije relaties of singles.
Oh *noteert*quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in dit specifieke geval.
Nee, dat lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen tijd, druk druk druk. En tsja, als je dan het hele weekend doorbrengt met je vriendin, ga je niet een date plannen
Wel met andere erbij, maar dat is niet echt een succes de laatste tijd, niet hard op zoek en als het lukt, veel gedoe en afzeggingen.
Nee joh, harde schijf ligt thuis en ik ben aan het werkquote:
Oh, ik dacht dat je je vader ging vragen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee joh, harde schijf ligt thuis en ik ben aan het werkDe eerste keer dat ik daar weer aan ga denken is ergens op vrijdag
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anderen moeten zich met zichzelf bemoeien, vind ik. Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die ieder moment van de dag vragen 'heb je al een vriendje?'
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen benquote:En het helpt idd dat je geen klefbekken in je vriendengroep hebt. Die heb ik gelukkig ook niet.
Als hij terug is van vakantie ja. En dan nog, als ik niet thuis ben, komt hij niet in mijn huisquote:
Zou een veer in je reet (quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
PreciesDie MAKEN je onderhand ongelukkig. Alsof er iets mis met je is. Alsof daar het leven om draait.
"Nog geen vriendje?"
"En je bent zo'n leuke jongen?"
"Snap er niks van dat jij nog niemand hebt!"
Ja, idd. Ongelukkig is wel een groot woord, maar ik denk dat het wel een reden is om te gaan twijfelen. En dat is zo jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesDie MAKEN je onderhand ongelukkig. Alsof er iets mis met je is. Alsof daar het leven om draait.
"Nog geen vriendje?"
"En je bent zo'n leuke jongen?"
"Snap er niks van dat jij nog niemand hebt!"
[..]
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen ben
kost boel nutteloze energiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Ongelukkig is wel een groot woord, maar ik denk dat het wel een reden is om te gaan twijfelen. En dat is zo jammer.
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen ben
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.
Gelukkig heb ik 'r geen last meer van.
Daar kies je zelf voor. Er is altijd wel iets te doen, of iemand te vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.
Nee, voor mij toen iig niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor. Er is altijd wel iets te doen, of iemand te vinden.
Dat is heel vervelend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Grappig dat iedereen denkt dat je 'in' een relatie kunt kijken.
"ik zie het wel als ik een meidje tegen het lijf loop, heb op het moment niet echt behoefte aan een relatie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend.
En dan continue inderdaad die vragen van meestal de vrouwen of het niet weer eens tijd word.
Moet me altijd inhouden om niet te zeggen dat ik dan liever single ben dan een relatie te hebben zoals zij hebben.
Dat klinkt als mijn beste vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
Wat ik irritanter vind, zijn die stelletjes die nooit meer iets apart van elkaar ondernemen. Dat als je naar een vriendin gaat, dat die vriend er dan bij loopt te hangen de hele tijd ofzo, dat is toch anders.
Sommige dingen zijn leuk om samen te doen, en sommige dingen voor jezelf.
Doe zoals Jekkers: Op elke bruiloft hoorde ik van tantes: nou jij nog he. Toen ben ik hetzelfde gaan doen op begrafenissen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend.
En dan continue inderdaad die vragen van meestal de vrouwen of het niet weer eens tijd word.
Moet me altijd inhouden om niet te zeggen dat ik dan liever single ben dan een relatie te hebben zoals zij hebben.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe zoals Jekkers: Op elke bruiloft hoorde ik van tantes: nou jij nog he. Toen ben ik hetzelfde gaan doen op begrafenissen.
Jij bent nu 1 van die stelletjes die thuisblijven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent nu 1 van die stelletjes die thuisblijven?
Het is meer dat ik geen tijd heb.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef smilez het volgende:
[..]
"ik zie het wel als ik een meidje tegen het lijf loop, heb op het moment niet echt behoefte aan een relatie"
Wacht maar tot er kledders komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
of als je iets planned met een vriend van je op een zaterdag en hij belt die ochtend af omdat hij iets met zijn vriendin gaat doen. GTFOquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
Wat ik irritanter vind, zijn die stelletjes die nooit meer iets apart van elkaar ondernemen. Dat als je naar een vriendin gaat, dat die vriend er dan bij loopt te hangen de hele tijd ofzo, dat is toch anders.
Sommige dingen zijn leuk om samen te doen, en sommige dingen voor jezelf.
Dat is bert visscher, of in ieder geval heeft Bert Visscher ook zo'n stukjequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe zoals Jekkers: Op elke bruiloft hoorde ik van tantes: nou jij nog he. Toen ben ik hetzelfde gaan doen op begrafenissen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oj, ik verwacht m'n vriendin dan al helemaal niet meer te zienquote:
In 5 years she'll be knocked uop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent nu 28 toch?
Ik geef het nog 5 jaar
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 5 years she'll be knocked uop.
In 7 years she'll be fat and will still blame it on the pregnancy.
Jouw woordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 5 years she'll be knocked uop.
In 7 years she'll be fat and will still blame it on the pregnancy.
Zo ken ik er ook éénquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik verwacht m'n vriendin dan al helemaal niet meer te zien
Oh jeequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook éénIedereen keihard dumpen zodra ze een relatie heeft, vervolgens alleen maar over hem kunnen lullen, en toen kwamen er kinderen en toen was het helemaal verloren.
Ik zeg preventief ruimenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeeDat doet mijn vriendin gelukkig niet, maar ze vertikt het om ook maar ergens zonder haar vriend heen te gaan...
Zo erg was ze niet, maar o wee als hij eerder klaar was met werk, dan werd ik gelijk op de trein naar huis gezet zonder er wat over te zeggen. Of ergens eerder weggaan, 'toevallig' de stoptrein moeten nemen die langs zijn woonplaats kwam en uitstappen, mij achterlatend, terwijl we samen nog ergens wat zouden eten. Dus toen waren we al eerder ergens weggegaan. Allemaal zodat zij naar hem toe konquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeeDat doet mijn vriendin gelukkig niet, maar ze vertikt het om ook maar ergens zonder haar vriend heen te gaan...
Ze weet toch wie het zegtquote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg was ze niet, maar o wee als hij eerder klaar was met werk, dan werd ik gelijk op de trein naar huis gezet zonder er wat over te zeggen. Of ergens eerder weggaan, 'toevallig' de stoptrein moeten nemen die langs zijn woonplaats kwam en uitstappen, mij achterlatend, terwijl we samen nog ergens wat zouden eten. Dus toen waren we al eerder ergens weggegaan. Allemaal zodat zij naar hem toe kon.
Pfff, als ik die vriend zou zijn, zou ik echt gek worden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar vriend is net zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pfff, als ik die vriend zou zijn, zou ik echt gek worden!
Gewoon hup oprotten naar je vriendinnen ga ik met de mannen weg...
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.quote:
Mijn vriendin zou dan wel komen, maar een kind meenemen. Of er gewoon de hele avond over praten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.
Hmm dat is wel erg, lekker elkaar claimen.... dat gaat echt kapot op den duur.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet de overeenkomst die Nederland met Amerika heeft ook weer... Wat betreft de handel en consumenten bescherming en zo...
Stoken!!quote:
Whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html
ADB (nonregional member), AfDB (nonregional member), Arctic Council (observer), Australia Group, Benelux, BIS, CBSS (observer), CE, CERN, EAPC, EBRD, EIB, EMU, ESA, EU, FAO, FATF, G-10, IADB, IAEA, IBRD, ICAO, ICC, ICCt, ICRM, IDA, IEA, IFAD, IFC, IFRCS, IHO, ILO, IMF, IMO, IMSO, Interpol, IOC, IOM, IPU, ISO, ITSO, ITU, ITUC, MIGA, NATO, NEA, NSG, OAS (observer), OECD, OPCW, OSCE, Paris Club, PCA, Schengen Convention, SECI (observer), UN, UNAMID, UNCTAD, UNESCO, UNHCR, UNIDO, UNMIS, UNRWA, UNTSO, UNWTO, UPU, WCO, WHO, WIPO, WMO, WTO, ZC
Oh, ik zie ze regelmatig in de vriendengroep, we behoren tot dezelfde. Maar een meiden avond alleen en ze is er niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stoken!!![]()
Maar op den duur gaat het wel kapot.... of ze moeten zo gelukkig alleen met elkaar zijn en vrienden en vriendinnen niet belangrijk vinden tja... maar goed dan verliezen ze ook alle vrienden en vriendinnen op den duur.
Oh so true! Ik zit ook midden in een relatie mijn mening te verkondigen.... doet die relatie ook niet ten goede, maar ja moet je ook niet naar mijn mening vragen.quote:
Dat zijn alle internationale organisaties waar we bij zitten, hoef je alleen nog even de goede te vindenquote:
Het gaat niet om een organisatie... Het is een overeenkomst met de regering van Amerika. Ik ben de naam alleen kwijt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn alle internationale organisaties waar we bij zitten, hoef je alleen nog even de goede te vinden
Dit hebben wij dus als we een mannenuitje organiseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: 'Nog liever geen relatie, als er zo'n als jij hebt' oid. Er wordt vaak vanuitgegaan dat je alles in een relatie ziet, als je een keer een stel ziet bekvechten op straat ofzo. Net of één keer bekvechten waar dan ook staat voor een slechte relatie.quote:
Minder nog!quote:
Dat zeiden ze niet eens, ze hadden het over mensen die ze door en door kennen en compleet veranderen in een relatie. Dan kun je er wel voldoende inkijken lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: 'Nog liever geen relatie, als er zo'n als jij hebt' oid. Er wordt vaak vanuitgegaan dat je alles in een relatie ziet, als je een keer een stel ziet bekvechten op straat ofzo. Net of één keer bekvechten waar dan ook staat voor een slechte relatie.
Nee, dan heb je, volgens mij, een paar posts daarvoor gemist. En daarbij wordt het heel vaak gezegd, ook bij mensen die ze niet goed kennen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Dat zeiden ze niet eens, ze hadden het over mensen die ze door en door kennen en compleet veranderen in een relatie. Dan kun je er wel voldoende inkijken lijkt me.
Die opmerking was van mij, en dat gaat inderdaad om mensen die ik heel goed ken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je, volgens mij, een paar posts daarvoor gemist. En daarbij wordt het heel vaak gezegd, ook bij mensen die ze niet goed kennen.
'ze'? Mensen in het algemeen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je, volgens mij, een paar posts daarvoor gemist. En daarbij wordt het heel vaak gezegd, ook bij mensen die ze niet goed kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |