Haar vriend is net zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pfff, als ik die vriend zou zijn, zou ik echt gek worden!
Gewoon hup oprotten naar je vriendinnen ga ik met de mannen weg...
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.quote:
Mijn vriendin zou dan wel komen, maar een kind meenemen. Of er gewoon de hele avond over praten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.
Hmm dat is wel erg, lekker elkaar claimen.... dat gaat echt kapot op den duur.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bevriend met beide, maar het is wel vervelend als je een meiden avondje wilt organiseren, zij komt standaard niet.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.htmlquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet de overeenkomst die Nederland met Amerika heeft ook weer... Wat betreft de handel en consumenten bescherming en zo...
Stoken!!quote:
Whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html
ADB (nonregional member), AfDB (nonregional member), Arctic Council (observer), Australia Group, Benelux, BIS, CBSS (observer), CE, CERN, EAPC, EBRD, EIB, EMU, ESA, EU, FAO, FATF, G-10, IADB, IAEA, IBRD, ICAO, ICC, ICCt, ICRM, IDA, IEA, IFAD, IFC, IFRCS, IHO, ILO, IMF, IMO, IMSO, Interpol, IOC, IOM, IPU, ISO, ITSO, ITU, ITUC, MIGA, NATO, NEA, NSG, OAS (observer), OECD, OPCW, OSCE, Paris Club, PCA, Schengen Convention, SECI (observer), UN, UNAMID, UNCTAD, UNESCO, UNHCR, UNIDO, UNMIS, UNRWA, UNTSO, UNWTO, UPU, WCO, WHO, WIPO, WMO, WTO, ZC
Oh, ik zie ze regelmatig in de vriendengroep, we behoren tot dezelfde. Maar een meiden avond alleen en ze is er niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stoken!!![]()
Maar op den duur gaat het wel kapot.... of ze moeten zo gelukkig alleen met elkaar zijn en vrienden en vriendinnen niet belangrijk vinden tja... maar goed dan verliezen ze ook alle vrienden en vriendinnen op den duur.
Oh so true! Ik zit ook midden in een relatie mijn mening te verkondigen.... doet die relatie ook niet ten goede, maar ja moet je ook niet naar mijn mening vragen.quote:
Dat zijn alle internationale organisaties waar we bij zitten, hoef je alleen nog even de goede te vindenquote:
Het gaat niet om een organisatie... Het is een overeenkomst met de regering van Amerika. Ik ben de naam alleen kwijt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn alle internationale organisaties waar we bij zitten, hoef je alleen nog even de goede te vinden
Dit hebben wij dus als we een mannenuitje organiseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: 'Nog liever geen relatie, als er zo'n als jij hebt' oid. Er wordt vaak vanuitgegaan dat je alles in een relatie ziet, als je een keer een stel ziet bekvechten op straat ofzo. Net of één keer bekvechten waar dan ook staat voor een slechte relatie.quote:
Minder nog!quote:
Dat zeiden ze niet eens, ze hadden het over mensen die ze door en door kennen en compleet veranderen in een relatie. Dan kun je er wel voldoende inkijken lijkt me.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: 'Nog liever geen relatie, als er zo'n als jij hebt' oid. Er wordt vaak vanuitgegaan dat je alles in een relatie ziet, als je een keer een stel ziet bekvechten op straat ofzo. Net of één keer bekvechten waar dan ook staat voor een slechte relatie.
Nee, dan heb je, volgens mij, een paar posts daarvoor gemist. En daarbij wordt het heel vaak gezegd, ook bij mensen die ze niet goed kennen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Dat zeiden ze niet eens, ze hadden het over mensen die ze door en door kennen en compleet veranderen in een relatie. Dan kun je er wel voldoende inkijken lijkt me.
Die opmerking was van mij, en dat gaat inderdaad om mensen die ik heel goed ken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je, volgens mij, een paar posts daarvoor gemist. En daarbij wordt het heel vaak gezegd, ook bij mensen die ze niet goed kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |