quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer tot z'n doelgroep behoort?
Ik snap wel dat dat zeer doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer tot z'n doelgroep behoort?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem eerder zeer doet, als hij wel tot je doelgroep behoort
Ja da's wel een goede. Kijken of er nog wat mooie borden her-en-der liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Straks, over een uurtje, lekker buiten lunchen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja da's wel een goede. Kijken of er nog wat mooie borden her-en-der liggen.
Het spijt me, maar ik ben dan toch niet meer dan een experiment voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja het doet echt pijnwat doe je!
Scooterquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Respect for the man in the icecream van! Oder was!
Toch blijft dit wel een geweldige groep...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Respect for the man in the icecream van! Oder was!
The kelly family?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch blijft dit wel een geweldige groep...
Zijn in duitsland nog mateloos populair
Hyper Hypeeeeerrrrrrrrrrrrquote:
Scooterrrr. Back in the house. Yeaaaahhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik hou enorm van Scooter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou enorm van Scooter.
Vorig jaar in Amerika keihard met de open ramen een live optreden van hem op. Rare jongens, dachten die Yankees.
Scooter is geen slechte muziek, dus waar luister je nu naar dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
oh god, nu heb ik weer slechte muziek in m'n hoofd
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scooter is geen slechte muziek, dus waar luister je nu naar dan?
draaien zij wel telkens nieuwe nummers in plaats van een bandje (of zo lijkt het wel) smorgens en dan savonds nog een keer..quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef clevy het volgende:
heb MNM radio stream op staan.. die vlaamse reclame en commentaren zijn heerlijk grappig
Vuurwapens is zo saai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh somebody shoot me... gaan ze weer proberen hun eigen gekloot op mij af te schuiven, kutbestuur.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede, jij een slechte, dat is een verschil
Ja de zon schijnt he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Meisje van 16 verkracht 17-jarige jongen
En de zwakzinnige komen weer en masse uit hun groten
er zit wel veel herhaling op ja.. maar ik ben toch aan t werk en tis voornamelijk om de pratende/zuchtende/vloekende collega's en testers en andere herrie-schuppers niet te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef smilez het volgende:
[..]
draaien zij wel telkens nieuwe nummers in plaats van een bandje (of zo lijkt het wel) smorgens en dan savonds nog een keer..
Dat is ook zo'n hoogstaand staaltje tekstquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vuurwapens is zo saai.
Kom maar terug als je onthoofd wil worden.
Ik vind het deuntje vrolijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hoogstaand staaltje tekst
Heb altijd al een fascinatie gehad voor zwaarden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin je nu weer met je 'zwaard'?
Waarom zou ik onthoofd willen worden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vuurwapens is zo saai.
Kom maar terug als je onthoofd wil worden.
haha mijn reactie op zoiets tijdens een relaxed nummer is: "Hey, houdt je bek nou eens! dit is een chill nummerquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef clevy het volgende:
[..]
er zit wel veel herhaling op ja.. maar ik ben toch aan t werk en tis voornamelijk om de pratende/zuchtende/vloekende collega's en testers en andere herrie-schuppers niet te horen
Waarom weet ik niet, maar mocht je ooit die drang voelen, dan ben ik beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik onthoofd willen worden?
Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar mocht je ooit die drang voelen, dan ben ik beschikbaar.
Dit vraagt om uitleg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
OMG wat zijn rijke mensen soms toch sneu
Voorbeelden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
OMG wat zijn rijke mensen soms toch sneu
Analysis of the macro-environment of a businessquote:
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.quote:
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregenquote:
Alsof alleen rijke mensen dat doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Nu zeg je het goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Euhm dat is iets typisch nederlands, niks met rijk of arm te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Told you soquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijk
Maar goed, ik ben niet veel beter dan elke trieste vent die vrouwen op hun wenken bedient wanneer ze vragen om aandacht, behalve dat ik die zelfkennis hebTerwijl ik ook wel weet dat er echt geen PM's met verzoeken tot hete stomende seks in mijn inbox gaan verschijnen omdat ik dat doe.
Maar ik was wel oprecht benieuwd. Blijkt het ook nog een lousy kutverhaal te zijn
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof alleen rijke mensen dat doen?Dat is Nederlander eigen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Dat weet je, of het is een aanname?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je, of het is een aanname?
Die ruim ik op inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze heeft jou haar loonstrookje laten zien
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'quote:
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengasquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'
Zelfkennis is een deugd
Boekhoudsterquote:
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?
We zijn en blijven Nederlanders.
Eerlijkheid kan je mij niet ontzeggen in elk gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
Nee, secretaressequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Boekhoudster![]()
Goed okay, tja dat is het misschien wat triest, maar tevens ook iets typisch nederlands natuurlijk. Net als nederlanders zwijgen over wat ze verdienen.
Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
Ach ja. Rijk worden begint toch met een velletje minder weeceepapier gebruiken per veegbeurt.
Een rijke stinkerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?
gewoon met je vingers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want da ga je stinken, wordt je ziek en zul je geen normale baan meer kunnen uitoefenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zoals in india, geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.
met je boekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat jou toch juist om die plekken, waar de zon niet schijnt?
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
En babs, dit gaat zeker over dat jij pas postte hoe geweldig je eruit zag en wij niet gingen smeken om foto's he!
NOG sexierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
quote:
Niet eens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost ja
Maar het was geen wraak.
Who cares about Nederland, als ik het maar aan kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NOG sexierPfff, kan Nederland dat wel aan?
Ik snap je punt, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Kan ik het maken om de winkel dicht te gooien en in de zon te gaan zitten?
Nou he, thank god for zomerjurkjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is hier echt om weg te smelten. Kantoor zonder airco en geen ramen die open kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |