Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregenquote:
Alsof alleen rijke mensen dat doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Nu zeg je het goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal... iets met vrouw van de baas die zich meteen stort op iets wat we gratis bij een bestelling kregen
Euhm dat is iets typisch nederlands, niks met rijk of arm te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Told you soquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, eigenlijk heb je helemaal gelijk
Maar goed, ik ben niet veel beter dan elke trieste vent die vrouwen op hun wenken bedient wanneer ze vragen om aandacht, behalve dat ik die zelfkennis hebTerwijl ik ook wel weet dat er echt geen PM's met verzoeken tot hete stomende seks in mijn inbox gaan verschijnen omdat ik dat doe.
Maar ik was wel oprecht benieuwd. Blijkt het ook nog een lousy kutverhaal te zijn
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof alleen rijke mensen dat doen?Dat is Nederlander eigen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doe je juist niet. Het is een typische vrouwenvraag, zo'n zeur om aandacht. Als ze het wil melden, dan moet ze het meteen zeggen, niet zo'n 'ik zeg iets, maar niet wat, zodat mensen mij kunnen vragen wat en zo voel ik mij weer interessant'-post. Door mijzelf ooit bestempelt als een 'vrouwenvraag'. Niet dat mannen dit nooit doen, maar over het algemeen zijn het voornamelijk vrouwen.
De enige reactie op zo'n losse opmerking waar van afdruipt dat wij moeten doorvragen is: geen reactie.
Dat weet je, of het is een aanname?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je, of het is een aanname?
Die ruim ik op inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze heeft jou haar loonstrookje laten zien
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'quote:
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar als je bedenkt hoe fucking veel geld ze heeft
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengasquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'
Zelfkennis is een deugd
Boekhoudsterquote:
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zou je geen dingen meer gratis mogen willen?
We zijn en blijven Nederlanders.
Eerlijkheid kan je mij niet ontzeggen in elk gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
Nee, secretaressequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Boekhoudster![]()
Goed okay, tja dat is het misschien wat triest, maar tevens ook iets typisch nederlands natuurlijk. Net als nederlanders zwijgen over wat ze verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |