Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.quote:
Daten met autisten. Ik zie een markt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
In je korte zomerjurkje met je geschoren benenquote:
Hij is heel niet agressief. Hij is temperamentvolquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.
Dat hij bij jou niet meer zo agressief is
Nee, Fok Dating was een grote faalquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daten met autisten. Ik zie een markt.
Misschien is het wel voor een (grote) bestaande Singles site?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?
Zeker posts met het woordje singles ergens verstoptquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
*gasp*
site:forum.fok.nl singles
Ongeveer 61.900 resultaten (0,07 seconden)
Zouden er echt 60.000 topics zijn?
3 per dag, dus 20.000 dagen, 55 jaar... nee, zal wel niet kloppen
Geroddel over singlesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker posts met het woordje singles ergens verstopt
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.quote:
Ga ik weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Komt er dan ook een grote site voor sletjes?
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
Inderdaad, mijn witte prins op het knappe paard moet toch ergens rondlopen nu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
Stel het voor aan danny.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
"vluchten kan niet meer" .....quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
Nee, man. Zeikwijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
OPen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man. Zeikwijf
Ik zou trouwens ook wel iets zien in een relatie zoals jij die hebt. Lijkt me heerlijk, denk ik.
Ja. Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |