Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scherenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he, thank god for zomerjurkjes
Pfff altijd zo'n ondernemingquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scheren
Eeeh wat zeg je daar? Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel interessant overigens. Ik weet zeker dat mannen bij contact met vrouwen altijd bezig zijn met hun te paaien. Vandaar ook dat mannen (ik incluis) ook direct reageren met 'Goh, hoe zit dat dan?'
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfff altijd zo'n ondernemingIk sla de helft steeds over en dat zie ik pas als ik lang en breed ergens in een park zit.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houden
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik skip nog even. Ben te lui om m'n benen te scheren
Chewie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als vrouw hoor je dat zomer en winter bij te houden
Ademhalen en af en toe poepenquote:
Is dat wanneer zonlicht op je huid geen Vitamine D, maar C aanmaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook in het rijtje: 'vrouwen mogen geen sinaasappelhuidje hebben'
Mannen mogen geen witte sokken aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook in het rijtje: 'vrouwen mogen geen sinaasappelhuidje hebben'
en je sinaasappelsap gaat zweten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat wanneer zonlicht op je huid geen Vitamine D, maar C aanmaakt?
Witte sokken alleen in de sportzaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag best, maar niet in sandalen. Sandalen mogen nooit.
Dat is niet meer im fragequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Who cares about Nederland, als ik het maar aan kan
Dit klinkt als een louche manier om aan telefoonnummers van de dames te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier nog singles van in de twintig die zich willen laten interviewen door het bedrijf waarvoor ik werk over hun singlebestaan? Per telefoon of in Nijmegen ergens.
Zo ja, stuur me effe een pm
same differencequote:
Zeg, jongeman, heb je hier wel toestemming voor?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
Zijn er hier nog singles van in de twintig die zich willen laten interviewen door het bedrijf waarvoor ik werk over hun singlebestaan? Per telefoon of in Nijmegen ergens.
Oh jaquote:
Single? Nopequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
quote:
geheel toevallig sprak ik vorige week een secretaresse die chewbacca kei schattig vond en dat ook ff moest meldenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n chewy en ik hou het wel goed bij op zich.
En dan nog maar heel voorzichtig.quote:
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Deze Chewie gaat een spijkerbroek aantrekken. Lekker strak, want net gewassen
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Zo strak nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef clevy het volgende:
[..]
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligers
Chewie? Heb je je benen niet geschoren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef clevy het volgende:
[..]
geheel toevallig sprak ik vorige week een secretaresse die chewbacca kei schattig vond en dat ook ff moest melden
Schattig? Je vind een wookie van 2 meter met een opvliegend karakter schattig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijken
zeker waar.. haar is leuk voor wenkbrouwen en hoofdhuid.. verder erg optioneelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schattig is ie wel, maar ik hoef niet zo nodig op 'm te lijken
Nee, want luiquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chewie? Heb je je benen niet geschoren?
ik vin vrouwen ook vaak schattig.. dus opvliegend karakter zal de belemmering wel niet zijn..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schattig? Je vind een wookie van 2 meter met een opvliegend karakter schattig?
In de FCSC reageerde niemandquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, jongeman, heb je hier wel toestemming voor?
Nee, mijn collega Miriam doet het, ze heeft mij al geinterviewd over mijn singlebestaan als veertiger, een dertiger hebben we ook al en een vijftiger ook. We zoeken alleen nog een twintigerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit klinkt als een louche manier om aan telefoonnummers van de dames te komen.
I'd do himquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindtquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef clevy het volgende:
[..]
inclusief uitdaging om die ook weer af te pulken? er zijn vast vrijwilligers
Voor wat voor een item is het dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
Nee, mijn collega Miriam doet het, ze heeft mij al geinterviewd over mijn singlebestaan als veertiger, een dertiger hebben we ook al en een vijftiger ook. We zoeken alleen nog een twintiger
Voor een grote singles website.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor wat voor een item is het dan?
Ben niet geïnteresseerd trouwens, maar wel nieuwsgierig.
dunno.. iedere gek z'n gebrek. er is vast wel een idioot te vinden die het uitpakken leuk vindt en de inhoud niet perse hoeft te boeien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
Dat is een risico jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
We doen het eromquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toont weer eens aan dat ik niks van vrouwen begrijp
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.quote:
'lotgenoten'quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.
'kanslozen'quote:
Google: Singlequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's voor autistenquote:
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Google: Single
Ongeveer 1.750.000.000 resultaten (0,09 seconden)
Ik denk het wel
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?
Dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
Echt hoor, je partner op internet ontmoetenGa naar het cafe ofzo
Vreemdgangersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.quote:
Daten met autisten. Ik zie een markt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
In je korte zomerjurkje met je geschoren benenquote:
Hij is heel niet agressief. Hij is temperamentvolquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil hem gewoon omdat je denkt dat je hem wel kunt veranderen.
Dat hij bij jou niet meer zo agressief is
Nee, Fok Dating was een grote faalquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daten met autisten. Ik zie een markt.
Misschien is het wel voor een (grote) bestaande Singles site?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?
Zeker posts met het woordje singles ergens verstoptquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
*gasp*
site:forum.fok.nl singles
Ongeveer 61.900 resultaten (0,07 seconden)
Zouden er echt 60.000 topics zijn?
3 per dag, dus 20.000 dagen, 55 jaar... nee, zal wel niet kloppen
Geroddel over singlesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker posts met het woordje singles ergens verstopt
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.quote:
Ga ik weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Komt er dan ook een grote site voor sletjes?
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn witte prins op het knappe paard moet toch ergens rondlopen nu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
Stel het voor aan danny.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens, als je gewoon de optie inbouwt om mensen op kledingkleur en uiterlijk te sorteren kunnen ze uren zoet zijn.
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik toch iets zou moeten kunnen vinden
"vluchten kan niet meer" .....quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
Nee, man. Zeikwijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, Singles wordt me nu wel erg singles... rennen?
OPen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man. Zeikwijf
Ik zou trouwens ook wel iets zien in een relatie zoals jij die hebt. Lijkt me heerlijk, denk ik.
Ja. Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken. Ben jij niet gewoon te kieskeurig?
Je hebt nog gelijk ook. Waarom zou je settlen for less?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
I refuse to settle for less, coz I'm a happy single.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Waarom zou je settlen for less?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |