Voor wat voor een item is het dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
Nee, mijn collega Miriam doet het, ze heeft mij al geinterviewd over mijn singlebestaan als veertiger, een dertiger hebben we ook al en een vijftiger ook. We zoeken alleen nog een twintiger
Voor een grote singles website.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor wat voor een item is het dan?
Ben niet geïnteresseerd trouwens, maar wel nieuwsgierig.
dunno.. iedere gek z'n gebrek. er is vast wel een idioot te vinden die het uitpakken leuk vindt en de inhoud niet perse hoeft te boeien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
Dat is een risico jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe ze eruit ziet? Betwijfel of je ze snel vindt
We doen het eromquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toont weer eens aan dat ik niks van vrouwen begrijp
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schattig? Je vind een wookie van 2 meter met een opvliegend karakter schattig?
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.quote:
'lotgenoten'quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar vraag naar is.
'kanslozen'quote:
Google: Singlequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's voor autistenquote:
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar er zijn toch genoeg sites waar singles samen komen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Google: Single
Ongeveer 1.750.000.000 resultaten (0,09 seconden)
Ik denk het wel
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bestaan ook genoeg (andere) dating sites toch?
Dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
Echt hoor, je partner op internet ontmoetenGa naar het cafe ofzo
Vreemdgangersquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, volslanke mensen, vaders, moeders, alto's, autisten, alles heb je geloof ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |