Oh *noteert*quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in dit specifieke geval.
Nee, dat lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen tijd, druk druk druk. En tsja, als je dan het hele weekend doorbrengt met je vriendin, ga je niet een date plannen
Wel met andere erbij, maar dat is niet echt een succes de laatste tijd, niet hard op zoek en als het lukt, veel gedoe en afzeggingen.
Nee joh, harde schijf ligt thuis en ik ben aan het werkquote:
Oh, ik dacht dat je je vader ging vragen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee joh, harde schijf ligt thuis en ik ben aan het werkDe eerste keer dat ik daar weer aan ga denken is ergens op vrijdag
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anderen moeten zich met zichzelf bemoeien, vind ik. Ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die ieder moment van de dag vragen 'heb je al een vriendje?'
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen benquote:En het helpt idd dat je geen klefbekken in je vriendengroep hebt. Die heb ik gelukkig ook niet.
Als hij terug is van vakantie ja. En dan nog, als ik niet thuis ben, komt hij niet in mijn huisquote:
Zou een veer in je reet (quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
PreciesDie MAKEN je onderhand ongelukkig. Alsof er iets mis met je is. Alsof daar het leven om draait.
"Nog geen vriendje?"
"En je bent zo'n leuke jongen?"
"Snap er niks van dat jij nog niemand hebt!"
Ja, idd. Ongelukkig is wel een groot woord, maar ik denk dat het wel een reden is om te gaan twijfelen. En dat is zo jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesDie MAKEN je onderhand ongelukkig. Alsof er iets mis met je is. Alsof daar het leven om draait.
"Nog geen vriendje?"
"En je bent zo'n leuke jongen?"
"Snap er niks van dat jij nog niemand hebt!"
[..]
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen ben
kost boel nutteloze energiequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Ongelukkig is wel een groot woord, maar ik denk dat het wel een reden is om te gaan twijfelen. En dat is zo jammer.
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dus misshcien praat ik anders op het moment dat iedereen bezet is en ik de laatste der mohikanen ben
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.
Gelukkig heb ik 'r geen last meer van.
Daar kies je zelf voor. Er is altijd wel iets te doen, of iemand te vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat kan best vervelend zijn ja, al die stelletjes die thuisblijven in het weekend, terwijl jij als enige zin hebt om iets te gaan doen.
Nee, voor mij toen iig niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor. Er is altijd wel iets te doen, of iemand te vinden.
Dat is heel vervelend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 'r geen last meer van.
Hoe bedoelt u dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Grappig dat iedereen denkt dat je 'in' een relatie kunt kijken.
"ik zie het wel als ik een meidje tegen het lijf loop, heb op het moment niet echt behoefte aan een relatie"quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend.
En dan continue inderdaad die vragen van meestal de vrouwen of het niet weer eens tijd word.
Moet me altijd inhouden om niet te zeggen dat ik dan liever single ben dan een relatie te hebben zoals zij hebben.
Dat klinkt als mijn beste vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
Wat ik irritanter vind, zijn die stelletjes die nooit meer iets apart van elkaar ondernemen. Dat als je naar een vriendin gaat, dat die vriend er dan bij loopt te hangen de hele tijd ofzo, dat is toch anders.
Sommige dingen zijn leuk om samen te doen, en sommige dingen voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |