Hoe is dat zo gekomen?quote:
Lang verhaal kort: voetbaltoernooi op het werk van mijn vader, waar zij Genée als host/commentator hadden ingehuurd. Vervolgens was er een loterij en mijn pa won 4 tickets voor een afleveringquote:Op maandag 18 april 2011 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen?
Ik heb me daar tijden terug ook voor ingeschreven, maar daar heb ik niks meer van gehoord...
Ah, je kan tegenwoordig bijna alleen nog maar tickets winnen volgens mij. Dat heb ik namelijk al vaker gehoord en dat inschrijven via de site heeft niet heel veel nut.quote:Op maandag 18 april 2011 23:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: voetbaltoernooi op het werk van mijn vader, waar zij Genée als host/commentator hadden ingehuurd. Vervolgens was er een loterij en mijn pa won 4 tickets voor een aflevering
Niet meer normaal, maar ja, als je ziet dat er maar een man of 30 zitten en de grote vraag die er naar is... Dan is dat niet te doen inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, je kan tegenwoordig bijna alleen nog maar tickets winnen volgens mij. Dat heb ik namelijk al vaker gehoord en dat inschrijven via de site heeft niet heel veel nut.
Die van Erik Dijkstra blijft ook mooiquote:Op maandag 18 april 2011 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik moet gewoon weer lachen om het gifje van Emilein de OP.
Ik weet het ook niet, maar als het zoals vorige keer wordt blijft ie beter weg. (zegt een Kraay-fan)quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Hansie nou
Ik bedoel voor welke uitzending in mei staat hij gepland
Kunnen we weer eens lachen om die idioot
Ik neem aan 2 mei, want ik had al uitgerekend dat als hij om de 4 weken komt, de aflevering die ik bij ga wonen met Kraaij zou zijn. Hopelijk doen ze dan niet meer zo geforceerd...quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Hansie nou
Ik bedoel voor welke uitzending in mei staat hij gepland
Kunnen we weer eens lachen om die idioot
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk, dat lelijke wit-rode shirt van PSV voldoet ook helemaal niet aan de design regels van 2011, vind je het logisch dat hij niet goed presteert. Had PSV nou een geil Dolce & Gabbana kloffie was Marcus dé revelatie van de eredivisie geweest.
Ik vind hem juist één van de betere gasten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef San_Andreas het volgende:
wouter bos als gast(ex)politici moeten zich niet met voetbal bemoeien
eens maar het is wel een ex-politicus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem juist één van de betere gasten.
hij zit daar niet als (ex)politicus, hij zit gewoon als voetballer liefhebber en feyenoord fan, dat is prima. Hij doet 't gewoon leuk, prima als hij erbij zit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef San_Andreas het volgende:
wouter bos als gast(ex)politici moeten zich niet met voetbal bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |