Ah kut romeinse getallen ook altijdquote:
trouwens wel de beste beveiliging tegen dubbele topics ik wou er ook 1 openen en hij zei dat kan niet er is er al 1 openquote:
Bartrid +1quote:
Fuck zo goed heb ik niet opgelet bij godfleshquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef bartrid het volgende:
Meer Roadburn, van welke band had Justin Broadrick een t-shirt aan?
Je zou het best kunnen weten hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fuck zo goed heb ik niet opgelet bij godflesh
napalm death ?quote:
quote:
en nog een keerquote:
Welke band zit Broadrick nou nog meer in?quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dan houd mijn broadrick kennis wel op, pelican
Ik ga mezelf echt voor de kop slaan...quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Welke band zit Broadrick nou nog meer in?
Het ligt zo ontzettend voor de hand...quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga mezelf echt voor de kop slaan...
Welk project van Broadrick stond er op Roadburn?quote:
Preciesquote:
nieuwe reeksen functionaliteit gaat automagischquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een vraag he, ik heb nog niet in deze topic gepost, maar toch staat 'ie in mijn actieve topics. Hoe kan dat?
Dat krijg je als je via deze nieuwe manier een vervolgtopic maakt, dan komt 'ie automagisch in de AT's van de users uit het vorige topic.quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een vraag he, ik heb nog niet in deze topic gepost, maar toch staat 'ie in mijn actieve topics. Hoe kan dat?
Ik vind zwaaien naar jullie juist leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat helpt ook heel goed tegen mensen die alleen zwaaien en geen antwoorden geven.
Nee, electric ladyland nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Arn0 het volgende:
Ze hebben allemaal iets met het universum te maken?
Nee misschien had ik dat boek er beter niet tussen kunnen zetten. Hint: de titels zijn allemaal gebruikt in vervormde vorm door een andere band.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef ranja het volgende:
Op elk album staat een nummer met een verwijzing naar dat boek?
ja welke bandquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef ranja het volgende:
de titels zijn allemaal gebruikt in vervormde vorm door een andere band.
nee, ik had er denk ik nog wel 10 andere bekende albums tussen kunnen zettenquote:
ook nietquote:
Nee het bandje dat ik zoek heeft sinds 1998 een stuk of 50 albums uitgebracht (als het er niet meer zijn)quote:
nope, japannersquote:
Hihi Do caca?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hihi Do caca?
Brengt me wel bij het beste nummer over poepseks dat ik ken.
Het enige ook, trouwens.
Bijna goedquote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef belsen het volgende:
Lache Kopvodden Jaag Die Duiven Eens Weg?
quote:
quote:Formed in Duluth, MN, in 1993,were perhaps the slowest of the so-called "slowcore" bands -- delicate, austere, and hypnotic, the trio's music rarely rose above a whisper, divining its dramatic tension in the unsettling open spaces created by the absence of sound.
quote:
bukgeit +1quote:
Welke (enigszins onwaarschijnlijke) stad isquote:During the late 60s and early 70s, and decades before,
and
put
on the map,
s African American neighborhood known as the Central District was buzzing. The soul sounds of groups like Black On White Affair, Cookin Bag, and Cold Bold & Together filled local airwaves and packed clubs seven nights a week. As many of the bands began breaking out nationally via major record deals, television appearances, and gigs with the likes of Curtis Mayfield and Stevie Wonder, the public demanded disco and the scene slipped into obscurity.
Snel!quote:
dat is al 6 waaronder 2 van de lastigsten m.i.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef pipster het volgende:
Alice in Chains, Pearl Jam, Mother Love Bone, Paul Westerberg, Mudhoney, Soundgarden....
ook goed...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef pipster het volgende:
Nou gokje dan, Smashing Pumpkins en The Walkabouts
quote:is a psychedelic rock band from San Francisco, California made up of singers Bret Constantino and Rachel Fannan (Rachel left the band in 2010), guitarists Matt Holliman and Evan Reiss, bassist Jack Allen, and drummer Brian Tice
Jazeker.quote:
quote:Yippee-ippee-ey-ey-ay-yey-yey
I had to crucify some brother today
And I don't dig what you gotta say
So come on and say it
Come on and tell me twice
Happy Mondays - Gods copquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een paar dagen te vroeg misschien, maar toch: Wat van wie?
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef cafca het volgende:
Sparkle in the Rain van the Simple Minds. East at Easter, zat ik ook net aan te denken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Simple minds think alike
Cafca +1
quote:Attentie attentie
Hier volgt een EO-dienst mededeling
Al de in dit nummer voorkomende vunzige taal sedert uitspraken of personen
Berusten niet op historische of waargebeurde feiten
Mocht u hier onverhoopt aanstoot aan nemen
Dan, dan, Jezus-Christus, dan weet ik het ook niet meer
Goeie gokquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gokje op Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes. Heb 'm volgens mij nog nooit gehoord, ken 'm alleen van titel.
Computer says "Yes"quote:
quote:The song opens with Gold counting from one to two, backed by drums; he then restarts the countdown, counting to the number four. A majority of the song features Gold singing, backed by drums and pop-influenced music. The song also features a horn section, opened by Gold shouting "Horn!". The section starts after the song's final verse.
Die zing ik altijd mee, die is het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef ranja het volgende:
Wooly Bully van Sam the Sham & the Pharaos?
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef Burnett het volgende:
building a bridge to your heart - wax...?
die begint wel met one.. two... one two tres quatroquote:
1, 2,quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef ranja het volgende:
[..]
die van Wax is toch one... two... hold it.. now! ?
quote:Don´t, don´t close your heart to how you feel
Dream, don´t be afraid that dream is not real
Close your eyes pretend its just the two of us again
Make believe this moment here to stay
quote:There's only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don't try and I don't hope
Nee, Ierse familie.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Things Can Only get Better van (1 van de 2) D-Ream?
Nee, niet de Kelly family. Deze zijn knapper.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
David's Song - The Kelly Family(dat gesproken stuk middenin van de vader)
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
ik denk dat ik het bandje wel weet maar het nummer niet, ik ken niks van de dames
MadMaster +1quote:
Dat is echt ironie ten top: zit je met drie mooie dames in je band, heb je er nog niks aanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, niet de Kelly family. Deze zijn knapper.
Pats!!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef ranja het volgende:
Don't You Want Me
The Lebanon
Human
Mirror Man
+ Going down to Liverpool?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Eternal Flame
Manic Monday
Hazy Shade Of Winter
Walk like An Egyptian
+ deze 4 danquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Eternal Flame
Manic Monday
Hazy Shade Of Winter
Walk like An Egyptian
Nee die twee niet, maar je zit wel in buurt.quote:gokje op Wendy & Lisa?
Nog even een cijfer erachter, en we zijn compleet!quote:Appolonia
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef pipster het volgende:
[..]
Nog even een cijfer erachter, en we zijn compleet!
Ik zou niet te moeilijk doen in dit geval, ik ga het punt in ieder geval niet wegpikken door '6' te zeggen...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef pipster het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe streng men hier is. Maar Apollonia heeft solo onder de naam Apollonia een plaat uitgebracht. Het groepje in kwestie was dus Apollonia met wat extra's.
Jij bent de vraagsteller, dus je mag het zelf beslissen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef pipster het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe streng men hier is. Maar Apollonia heeft solo onder de naam Apollonia een plaat uitgebracht. Het groepje in kwestie was dus Apollonia met wat extra's.
timbob +1quote:
Uwe Schmidtquote:
Ik ken hem ook nog als Atom Heartquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Uwe Schmidt
Ik moest die naam van jou even googlen, ik ken 'm voornamelijk als AtomTM. Verder is hij nog bekend als Senor Coconut..
Bartrid +1
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nog als Atom HeartIk ga die plaat eens luisteren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Die stumpfe Klinge gut und recht
Ich blute stark und mir ist schlecht
Muss ich auch mit der Ohnmacht kämpfen
ich esse weiter unter Krämpfen
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef timbob het volgende:
[..]monoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En de correcte titel is?quote:
ach vooruit, goed genoegquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Lon3 het volgende:
Hmmmm dan moet ik even hard denken ik ken de nummers van rammstein bijna allemaal alleen niet op precieze titel
Ik weet wel dat dit het canibalen liedje is wat rammstein heeft uitgebracht toen dat op het nieuws was met die personen die zich deden aanbieden op internet om opgegeten te worden.
MadMaster +1quote:
Doe dan maar 10 songs + uitvoerenden die het woord 'geschiedenis' (in welke taal dan ook) in de titel hebben...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
We schrijven geschiedenis: http://forum.fok.nl/topicchain/334
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Blogman het volgende:
Mai Tai - History
Split Enz - History Never Repeats
Propellerheads ft Shirley Bassey - History Repeating
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Verder kom ik toch echt niet..
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
F#%k complete (onmogelijke) lijstjes !quote:
Complete lijstjes Blog...
Antwoord dan gewoon niet als je niet aan de voorwaarden kan voldoen. Ik zet het er niet voor niks bij...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Blogman het volgende:
[..]
F#%k complete (onmogelijke) lijstjes !
Kom maar op en bewijs het ongelijk van Blogman...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef belsen het volgende:
Met eentje die ik dan pik van Blogman en die ik zelf niet ken, zit ik op 9.
Niks is onmogelijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Blogman het volgende:
Ik had niks gezegd, als ik gedacht had ooit tot 10 te kunnen komen.
Dan moet je het júist niet verknoeien voor anderen door een half lijstje te posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Blogman het volgende:
Ik had niks gezegd, als ik gedacht had ooit tot 10 te kunnen komen.
Heet jij mr. Frank Visser?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Blogman het volgende:
Anyway: ik hou me uiteraard in bij in mijn ogen mogelijke lijstjes, maar niet bij in mijn ogen minder mogelijke lijstjes en daar kunnen jullie op vertrouwen !
zeker.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Blogman het volgende:
Ah, geen enkel compromis. Succes ! U zult me wel irritant blijven vinden dan.
Compromissen kan de vragensteller op het moment supreme zelf bepalen, niet de overige deelnemers.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Blogman het volgende:
Ah, geen enkel compromis. Succes ! U zult me wel irritant blijven vinden dan.
Voor het neerzetten van je eigen vraag, duh.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
in hoeveel tijd? 10 minuten? zo lang wachtte blogman met het posten van z'n lijst van 4.
Ik kwam er zelf tot 7 en verwachtte dat anderen er dus meer zouden moeten kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 ding vind ik wel; of het nu lijstjes of hoezen plaatsen is of wat dan ook: Als het je zelf niet lukt, niet vragen.
Dat ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Compromissen kan de vragensteller op het moment supreme zelf bepalen, niet de overige deelnemers.
Dat snap, ik, maar hoe veel tijd mag je daar voor uittrekken?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor het neerzetten van je eigen vraag, duh.
Klinkt als Frans Halsemaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef belsen het volgende:
Ik moet nu weg, maar ik laat u met de volgende vraag.
Welke Nederlandse cabaretier/zanger/chansonier nam in 1973 een album op 'Zij maakten geschiedenis' met liedjes over legendarische Nederlandse verhalen (De kamperuien, De hunebedbouwers, enzovoort) met teksten van Eli Asser?
Wacht niet op antwoord.
Als het je langer dan 5 a 10 minuten kost; sowieso andere vraag bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat snap, ik, maar hoe veel tijd mag je daar voor uittrekken?
Daarom zeg je bijvoorbeeld : Ik kom tot 5quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef Blogman het volgende:
Ja, dat is leuk voor iemand, die er wel 5 had geweten, maar geen 10 en daarom zijn mond houdt en dan later bij het nalezen ziet, dat de vraag makkelijker gemaakt is.
Je hoeft niet mee te doen hier, niemand die je verplicht...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef Blogman het volgende:
Ja, dat is leuk voor iemand, die er wel 5 had geweten, maar geen 10 en daarom zijn mond houdt en dan later bij het nalezen ziet, dat de vraag makkelijker gemaakt is.
Welnee..., dat was mij ook wel gelukt...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deed ik ook met de 5 nummer 1 hits uit 1969-vraag. Als ik dat niet had gedaan zaten we daar nu nog aan, denk ik.
Maar ok, dat was wel een compleet lijstje, dus anders.
Wijze woorden!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik vind ook dat sommigen hier wel wat minder als een Trivia-nazi mogen optreden.
Ah, in dat geval: Count me out.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Burnett het volgende:
Even reclame maken: Volgende week weer zo'n gezellige popquiz in Poppodium Victorie.
Hopelijk aanwezig Blogman & n00biedoobiedoo.
presentatie: quizlegende DJ Herberg.
Had al zo'n vermoeden...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: Count me out.
MadMaster +1quote:
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks.quote:Daarom zeg je bijvoorbeeld : Ik kom tot 5
Doen we al jaren zo. Dan komt er vaak al snel een aanpassing.
Wat van wie?quote:Paradise was closed so they headed for the coast in a blissful manner.
They took a tworoom apartment that was jumping ev'ry night of the week.
Happiness was found in each other's arms as expected, yeah
Billy pierced his ears, drove a pickup like a lunatic, ooh!
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blogman is een prima gozert hoor, mensen. Maar bij popkwissen kan 'ie soms wat te fanatiek en irritant worden. Daarom mocht 'ie nooit met ons meedoen bij de Nationale
Prijs uzelf gelukkig dat 'ie niet teveel drinkt als 'ie online speelt. Anders gaat 'ie ook erbij vertellen dat 'ie daar-en-daar ook niks van in de platenkast heeft.
Nee, niet recent en niet alleen in de UK.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef ranja het volgende:
Recent? en alleen in de UK een hit geweest?
Reclame en DJ Herberg in een post, waar haalt ie het vandaan......quote:Even reclame maken: Volgende week donderdag 28 april weer zo'n gezellige popquiz in Poppodium Victorie.
Hopelijk aanwezig Blogman & n00biedoobiedoo.
presentatie: quizlegende DJ Herberg.
Schudt ik zo uit mijn mouw, de quizzen van Herberg zijn legendarisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef pipster het volgende:
[..]
Reclame en DJ Herberg in een post, waar haalt ie het vandaan......
quote:"Young Turks" is a Victorian phrase meaning reformer or radical seeking change or enlightenment in culture. Young Turks were in actuallity, twentysomething Turkish politicians who attempted to reform the ailing Ottoman empire in the late 19th century. They met with little success and the empire collasped shortly afterward.
quote:Steve Wynn (The Dream Syndicate), Linda Pitmon (Steve Wynn’s band The Miracle 3), Scott McCaughey (The Minus 5) en Peter Buck (R.E.M.)
Dank Blogman!quote:"Young Turks" is a Victorian phrase meaning reformer or radical seeking change or enlightenment in culture.
Meer een Project, eigenlijk. Kwamen 3 jaar geleden met een soort concept-album, dit jaar deel 2. Het onderwerp van de songs is meteen ook de naam van het project.quote:
Die zijn met 4 (waarvan 1 vrouw en 1 half vrouw )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |