Happy Mondays - Gods copquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een paar dagen te vroeg misschien, maar toch: Wat van wie?
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef cafca het volgende:
Sparkle in the Rain van the Simple Minds. East at Easter, zat ik ook net aan te denken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Simple minds think alike
Cafca +1
quote:Attentie attentie
Hier volgt een EO-dienst mededeling
Al de in dit nummer voorkomende vunzige taal sedert uitspraken of personen
Berusten niet op historische of waargebeurde feiten
Mocht u hier onverhoopt aanstoot aan nemen
Dan, dan, Jezus-Christus, dan weet ik het ook niet meer
Goeie gokquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gokje op Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes. Heb 'm volgens mij nog nooit gehoord, ken 'm alleen van titel.
Computer says "Yes"quote:
quote:The song opens with Gold counting from one to two, backed by drums; he then restarts the countdown, counting to the number four. A majority of the song features Gold singing, backed by drums and pop-influenced music. The song also features a horn section, opened by Gold shouting "Horn!". The section starts after the song's final verse.
Die zing ik altijd mee, die is het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef ranja het volgende:
Wooly Bully van Sam the Sham & the Pharaos?
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef Burnett het volgende:
building a bridge to your heart - wax...?
die begint wel met one.. two... one two tres quatroquote:
1, 2,quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef ranja het volgende:
[..]
die van Wax is toch one... two... hold it.. now! ?
quote:Don´t, don´t close your heart to how you feel
Dream, don´t be afraid that dream is not real
Close your eyes pretend its just the two of us again
Make believe this moment here to stay
quote:There's only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don't try and I don't hope
Nee, Ierse familie.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Things Can Only get Better van (1 van de 2) D-Ream?
Nee, niet de Kelly family. Deze zijn knapper.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
David's Song - The Kelly Family(dat gesproken stuk middenin van de vader)
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
ik denk dat ik het bandje wel weet maar het nummer niet, ik ken niks van de dames
MadMaster +1quote:
Dat is echt ironie ten top: zit je met drie mooie dames in je band, heb je er nog niks aanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, niet de Kelly family. Deze zijn knapper.
Pats!!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef ranja het volgende:
Don't You Want Me
The Lebanon
Human
Mirror Man
+ Going down to Liverpool?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Eternal Flame
Manic Monday
Hazy Shade Of Winter
Walk like An Egyptian
+ deze 4 danquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Eternal Flame
Manic Monday
Hazy Shade Of Winter
Walk like An Egyptian
Nee die twee niet, maar je zit wel in buurt.quote:gokje op Wendy & Lisa?
Nog even een cijfer erachter, en we zijn compleet!quote:Appolonia
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef pipster het volgende:
[..]
Nog even een cijfer erachter, en we zijn compleet!
Ik zou niet te moeilijk doen in dit geval, ik ga het punt in ieder geval niet wegpikken door '6' te zeggen...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef pipster het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe streng men hier is. Maar Apollonia heeft solo onder de naam Apollonia een plaat uitgebracht. Het groepje in kwestie was dus Apollonia met wat extra's.
Jij bent de vraagsteller, dus je mag het zelf beslissen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef pipster het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe streng men hier is. Maar Apollonia heeft solo onder de naam Apollonia een plaat uitgebracht. Het groepje in kwestie was dus Apollonia met wat extra's.
timbob +1quote:
Uwe Schmidtquote:
Ik ken hem ook nog als Atom Heartquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Uwe Schmidt
Ik moest die naam van jou even googlen, ik ken 'm voornamelijk als AtomTM. Verder is hij nog bekend als Senor Coconut..
Bartrid +1
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nog als Atom HeartIk ga die plaat eens luisteren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Die stumpfe Klinge gut und recht
Ich blute stark und mir ist schlecht
Muss ich auch mit der Ohnmacht kämpfen
ich esse weiter unter Krämpfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |