quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef timbob het volgende:
[..]monoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En de correcte titel is?quote:
ach vooruit, goed genoegquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Lon3 het volgende:
Hmmmm dan moet ik even hard denken ik ken de nummers van rammstein bijna allemaal alleen niet op precieze titel
Ik weet wel dat dit het canibalen liedje is wat rammstein heeft uitgebracht toen dat op het nieuws was met die personen die zich deden aanbieden op internet om opgegeten te worden.
MadMaster +1quote:
Doe dan maar 10 songs + uitvoerenden die het woord 'geschiedenis' (in welke taal dan ook) in de titel hebben...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
We schrijven geschiedenis: http://forum.fok.nl/topicchain/334
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Blogman het volgende:
Mai Tai - History
Split Enz - History Never Repeats
Propellerheads ft Shirley Bassey - History Repeating
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Verder kom ik toch echt niet..
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef belsen het volgende:
F#%k complete (onmogelijke) lijstjes !quote:
Complete lijstjes Blog...
Antwoord dan gewoon niet als je niet aan de voorwaarden kan voldoen. Ik zet het er niet voor niks bij...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Blogman het volgende:
[..]
F#%k complete (onmogelijke) lijstjes !
Kom maar op en bewijs het ongelijk van Blogman...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef belsen het volgende:
Met eentje die ik dan pik van Blogman en die ik zelf niet ken, zit ik op 9.
Niks is onmogelijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Blogman het volgende:
Ik had niks gezegd, als ik gedacht had ooit tot 10 te kunnen komen.
Dan moet je het júist niet verknoeien voor anderen door een half lijstje te posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Blogman het volgende:
Ik had niks gezegd, als ik gedacht had ooit tot 10 te kunnen komen.
Heet jij mr. Frank Visser?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Blogman het volgende:
Anyway: ik hou me uiteraard in bij in mijn ogen mogelijke lijstjes, maar niet bij in mijn ogen minder mogelijke lijstjes en daar kunnen jullie op vertrouwen !
zeker.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Blogman het volgende:
Ah, geen enkel compromis. Succes ! U zult me wel irritant blijven vinden dan.
Compromissen kan de vragensteller op het moment supreme zelf bepalen, niet de overige deelnemers.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Blogman het volgende:
Ah, geen enkel compromis. Succes ! U zult me wel irritant blijven vinden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |