Voor het neerzetten van je eigen vraag, duh.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
in hoeveel tijd? 10 minuten? zo lang wachtte blogman met het posten van z'n lijst van 4.
Ik kwam er zelf tot 7 en verwachtte dat anderen er dus meer zouden moeten kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 ding vind ik wel; of het nu lijstjes of hoezen plaatsen is of wat dan ook: Als het je zelf niet lukt, niet vragen.
Dat ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Compromissen kan de vragensteller op het moment supreme zelf bepalen, niet de overige deelnemers.
Dat snap, ik, maar hoe veel tijd mag je daar voor uittrekken?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor het neerzetten van je eigen vraag, duh.
Klinkt als Frans Halsemaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef belsen het volgende:
Ik moet nu weg, maar ik laat u met de volgende vraag.
Welke Nederlandse cabaretier/zanger/chansonier nam in 1973 een album op 'Zij maakten geschiedenis' met liedjes over legendarische Nederlandse verhalen (De kamperuien, De hunebedbouwers, enzovoort) met teksten van Eli Asser?
Wacht niet op antwoord.
Als het je langer dan 5 a 10 minuten kost; sowieso andere vraag bedenken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat snap, ik, maar hoe veel tijd mag je daar voor uittrekken?
Daarom zeg je bijvoorbeeld : Ik kom tot 5quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef Blogman het volgende:
Ja, dat is leuk voor iemand, die er wel 5 had geweten, maar geen 10 en daarom zijn mond houdt en dan later bij het nalezen ziet, dat de vraag makkelijker gemaakt is.
Je hoeft niet mee te doen hier, niemand die je verplicht...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef Blogman het volgende:
Ja, dat is leuk voor iemand, die er wel 5 had geweten, maar geen 10 en daarom zijn mond houdt en dan later bij het nalezen ziet, dat de vraag makkelijker gemaakt is.
Welnee..., dat was mij ook wel gelukt...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deed ik ook met de 5 nummer 1 hits uit 1969-vraag. Als ik dat niet had gedaan zaten we daar nu nog aan, denk ik.
Maar ok, dat was wel een compleet lijstje, dus anders.
Wijze woorden!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik vind ook dat sommigen hier wel wat minder als een Trivia-nazi mogen optreden.
Ah, in dat geval: Count me out.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Burnett het volgende:
Even reclame maken: Volgende week weer zo'n gezellige popquiz in Poppodium Victorie.
Hopelijk aanwezig Blogman & n00biedoobiedoo.
presentatie: quizlegende DJ Herberg.
Had al zo'n vermoeden...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: Count me out.
MadMaster +1quote:
Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niks.quote:Daarom zeg je bijvoorbeeld : Ik kom tot 5
Doen we al jaren zo. Dan komt er vaak al snel een aanpassing.
Wat van wie?quote:Paradise was closed so they headed for the coast in a blissful manner.
They took a tworoom apartment that was jumping ev'ry night of the week.
Happiness was found in each other's arms as expected, yeah
Billy pierced his ears, drove a pickup like a lunatic, ooh!
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blogman is een prima gozert hoor, mensen. Maar bij popkwissen kan 'ie soms wat te fanatiek en irritant worden. Daarom mocht 'ie nooit met ons meedoen bij de Nationale
Prijs uzelf gelukkig dat 'ie niet teveel drinkt als 'ie online speelt. Anders gaat 'ie ook erbij vertellen dat 'ie daar-en-daar ook niks van in de platenkast heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |