Ah kut romeinse getallen ook altijdquote:
trouwens wel de beste beveiliging tegen dubbele topics ik wou er ook 1 openen en hij zei dat kan niet er is er al 1 openquote:
Bartrid +1quote:
Fuck zo goed heb ik niet opgelet bij godfleshquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef bartrid het volgende:
Meer Roadburn, van welke band had Justin Broadrick een t-shirt aan?
Je zou het best kunnen weten hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fuck zo goed heb ik niet opgelet bij godflesh
napalm death ?quote:
quote:
en nog een keerquote:
Welke band zit Broadrick nou nog meer in?quote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dan houd mijn broadrick kennis wel op, pelican
Ik ga mezelf echt voor de kop slaan...quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Welke band zit Broadrick nou nog meer in?
Het ligt zo ontzettend voor de hand...quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga mezelf echt voor de kop slaan...
Welk project van Broadrick stond er op Roadburn?quote:
Preciesquote:
nieuwe reeksen functionaliteit gaat automagischquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een vraag he, ik heb nog niet in deze topic gepost, maar toch staat 'ie in mijn actieve topics. Hoe kan dat?
Dat krijg je als je via deze nieuwe manier een vervolgtopic maakt, dan komt 'ie automagisch in de AT's van de users uit het vorige topic.quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een vraag he, ik heb nog niet in deze topic gepost, maar toch staat 'ie in mijn actieve topics. Hoe kan dat?
Ik vind zwaaien naar jullie juist leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat helpt ook heel goed tegen mensen die alleen zwaaien en geen antwoorden geven.
Nee, electric ladyland nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Arn0 het volgende:
Ze hebben allemaal iets met het universum te maken?
Nee misschien had ik dat boek er beter niet tussen kunnen zetten. Hint: de titels zijn allemaal gebruikt in vervormde vorm door een andere band.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef ranja het volgende:
Op elk album staat een nummer met een verwijzing naar dat boek?
ja welke bandquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef ranja het volgende:
de titels zijn allemaal gebruikt in vervormde vorm door een andere band.
nee, ik had er denk ik nog wel 10 andere bekende albums tussen kunnen zettenquote:
ook nietquote:
Nee het bandje dat ik zoek heeft sinds 1998 een stuk of 50 albums uitgebracht (als het er niet meer zijn)quote:
nope, japannersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |