Hoe tofquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
quote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 4 dagen rond gesurfd en ik ben 6 keer naar de bibliotheek geweest om alle voor en nadelen en niet te vergeten de effecten van een 6 inch scherm op de mentale en fysieke gesteldheid op een rijtje te zetten.
Uiteindelijk won 6 inch het met een score van 9.7 op de 945 geformuleerd evaluatiepunten
quote:
Dat jij me nu niet wil gelovenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inchquote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wat voor keuzes zou je nog meer willen zien danSommige mensen zijn WEL in staat om binnen 10 minuten een keuze te maken obv gevoel
Dus stiekem is er best over na gedachtquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inch -> check: gezien bij Pee en goed bevonden
- Afmetingen / gewicht -> check zie boven
- Batterijduur -> check: 1 maand indien wireless uit is, rest geeft aan 8000 blz..
- Generatie eInk scherm -> zegt me niets maar scherm is mooi rustig![]()
- Uitbreidbaar geheugen -> niet nodig, kan genoeg op in 1x
- Bestandsformaten -> heb een progje wat naar alles kan omzetten dus geen issue
- Prijs -> check: 140 dollar incl import, koopje![]()
Had niet anders verwacht van die dekselse TAVquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus stiekem is er best over na gedacht
En al dat denkwerk heb ik voor je gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus stiekem is er best over na gedacht
Nadat ik iets heb gekocht kom ik er vaak achter dat het ook wel handig was geweest om naar [insert één van bovenstaande] te kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inch
- Afmetingen / gewicht
- Batterijduur
- Generatie eInk scherm
- Uitbreidbaar geheugen
- Bestandsformaten
- Prijs
Ehm.. deels ja.. heb er zelf ook nog wel wat zoekwerk op los gelaten hequote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En al dat denkwerk heb ik voor je gedaanNet als het uithoren van DE en CF over hun ervaringen
knoop doorhakken ja,quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat zie ik in de gauwigheid voorbij komen met supersnel scrollen, FF sleutel of getekend iig een huissie??????![]()
![]()
/knoop doorhakken
heeft Ross voor je gezongen?quote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Had ik nog gezegd dat ik gisteren naar een fantastisch goed optreden ben geweest van twee artiesten die uiteindelijk bij elkaar op het podium gingen staan en samen gingen spelen![]()
![]()
Zoooo tof! En mocht de Engelse gozer ooit beroemd worden; hij heeft me een kus gegeven en ik heb verjaardagstaart van de jarige drummer gekregen
Nou, daar zeg je wel watquote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
knoop doorhakken ja,-gevoel nog niet. Vanaf dan kan ik alleen nog maar dingen kopen/doen van dansgeld (naast boodschappen). Je wordt eigenlijk als mbo'er verplicht om samen te wonen, wil je een beetje leuk leven
quote:
Super nieuws P hoop dat alles voorspoedig gaat en het allemaal doorgaatquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier gezellig met uitzicht op de maas en de erasmusbrug in een geaircode ruimteMisschien wel voor het laatst
Ga eerst maar eens ondervinden hoe "erg" het allemaal is.quote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knoop doorhakken ja,-gevoel nog niet. Vanaf dan kan ik alleen nog maar dingen kopen/doen van dansgeld (naast boodschappen). Je wordt eigenlijk als mbo'er verplicht om samen te wonen, wil je een beetje leuk leven
quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier gezellig met uitzicht op de maas en de erasmusbrug in een geaircode ruimteMisschien wel voor het laatst
Daarvoor kom je niet eens in aanmerking met een bijstandsuitkering, laat staan als je werkt.quote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zeg, VOORBEREIDING, FF.![]()
http://www.voedselbankrijnstreek.nl/
Was een slecht grapjuh, Krakkiequote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarvoor kom je niet eens in aanmerking met een bijstandsuitkering, laat staan als je werkt.
Janouja....Sommigen denken echt dat je daar makkelijk terecht kan......quote:
Noten genoeg in die fabriek waar ze werkt. Op noten kun je vast wel levenquote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zeg, VOORBEREIDING, FF.![]()
http://www.voedselbankrijnstreek.nl/
Vroeger deelden ze bij KLM nog van die lekkere amandelen uit, maarja bezuinigingen he, dus die kan FF ook al niet meer achterover drukken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noten genoeg in die fabriek waar ze werkt. Op noten kun je vast wel leven.
A nut a day keeps the doctor awayquote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als ze stewardes is dan hebben ze zakjes pinda'squote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
Geen noten meer?quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeger deelden ze bij KLM nog van die lekkere amandelen uit, maarja bezuinigingen he, dus die kan FF ook al niet meer achterover drukken.
Al een tijdje niet meer met KLM gevlogen...quote:
Go nuts vond ik niet helemaal passend in dezequote:
Daar heb ik met een papieren boek nou nooit last van.quote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
boek stopt er mee na 22 pg.
terwijl het bestand wel goed is..
Krijgen we dat nu alquote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
boek stopt er mee na 22 pg.
terwijl het bestand wel goed is..
Ha! Maar ik heb nu al een beter exemplaar binnenquote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb ik met een papieren boek nou nooit last van.
Obsessief gedoequote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef LieLie het volgende:
Wat een weertje jongens! Ik zou bijna een zomerjurkje aandoen![]()
En ik wil ook weer even een boost geven aan het afvallen, dat jullie het even weten zeg maar
Zo, ze zijn nu wel heel snel bij Amazonquote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Maar ik heb nu al een beter exemplaar binnen![]()
![]()
Ik had onbeperkt Toblerone bij AAquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Al een tijdje niet meer met KLM gevlogen...
Sterker, 2004 laatste keer met een niet-low budget airlines. Onbeperkt pretzels bij Untied.
Hoe zit dat met fel zonlicht op het scherm, is het dan nog prima te lezen?quote:
Juist goed, scherm reflecteert alleen, geeft geen licht.quote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zit dat met fel zonlicht op het scherm, is het dan nog prima te lezen?
Dat ja, je kunt het echt niet vergelijken met een laptopscherm.quote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist goed, scherm reflecteert alleen, geeft geen licht.Net als papier
Gewoon aantrekken! Je krijgt het zeker niet koudquote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef LieLie het volgende:
Wat een weertje jongens! Ik zou bijna een zomerjurkje aandoen![]()
En ik wil ook weer even een boost geven aan het afvallen, dat jullie het even weten zeg maar
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Paar keer business class gevlogen bij American Airlines en ik vond het de moeite waardAls eerste instappen, de steward(ess) weet je naam, elke keer een soort leren toilettasje met inhoud (lotion, pepermuntjes, tandenborstel, tandpasta, sokken etc) voor de reis, je eigen tv-tje (met oa vluchtinformatie), brede comfortabele stoelen, champagne (maar dat heb ik dus niet genomen, vind ik niet zo lekker, heb maar gewoon JD gedronken) en voor mij onbeperkt toblerone
(hey, gewoon zeggen dat je er dol op bent)
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb diverse keren business class gevlogen (geen upgrades). Dit was voornamelijk bij American Airlines. Ruime stoelen, meestal vrij rustig, cadeautjes, personeel dat je direct bij je achternaam aanspreekt, prima eten, onbeperkt toblerone, tv-schermpjes (had de economy toen meestal nog niet). Nou ja, ik weet op zich niet of het het geld waard was, want mijn allereerste vlucht ooit was al business class. Na veel van dat soort vluchten een keer met schoonouders met Martinair in de economy class gevlogen...en na een tijdje moest ik van mezelf ophouden met mopperen en klagen![]()
Enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef Isabeau het volgende:
toblerone is ook wel heel erg lekker![]()
Mwah, heb nu een jurkje met legging en blote voeten, daar red ik het wel even meequote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken! Je krijgt het zeker niet koud
En je had toch laatst een foto geplaatst van een jurkje? Dat zag er goed uit
die is nu afgeprijsd zag ik bij kortingvierdaagse of had jij m ook al voor 29 euro ?quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mwah, heb nu een jurkje met legging en blote voeten, daar red ik het wel even mee
En ik heb hem zaterdag inderdaad geplaatst, met de bloemetjes
Ik vind Toblerone gewoon lekkerquote:
34, dus ook al met kortingquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is nu afgeprijsd zag ik bij kortingvierdaagse of had jij m ook al voor 29 euro ?
En dat wordt allemaal door Big Little Brother Steer opgeslagen voor later gebruik.quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Toblerone gewoon lekker![]()
En ik maak er nu minstens 1x per week melding van hoor
Als je het niet had gezegd was het me niet opgevallenquote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
altijd zo zuur als je t net hebt en het dan meteen dik s afgeprijsd
Ja, champagne was ook onbeperkt, maar überhaupt alle drankquote:Op maandag 18 april 2011 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Onbeperkt champagne bij AA
AA stond bij mij voor Austrian Airlines
Het is stiekem gewoon Quenda's broertjequote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
En dat wordt allemaal door Big Little Brother Steer opgeslagen voor later gebruik.
Ach ja, ons Loedertje.quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Het is stiekem gewoon Quenda's broertje(die dit nu vast ook gaat vinden als ze weer eens op Quenda zoekt)
Alleen van jouquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, champagne was ook onbeperkt, maar überhaupt alle drank
Straks gaat Steer dát in de toekomst ook citeren
komt meneer voorbereiding weerquote:
hoho niet vooruit op de zaken lopen he? ws gaat het niet eens gebeuren... maak een kansjequote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als ze stewardes is dan hebben ze zakjes pinda's
geloof me; ik kan na 3 jaar geen notengrap meer horenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zit dat met fel zonlicht op het scherm, is het dan nog prima te lezen?
wacht maar tot jij geen tijd meer hebt om te sportenquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn god.. Serena Williams is een paar maanden uit de running en nou was ze al behoorlijk breed (en gespierd) maar nu ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
Maar is dat heel anders dan als wanneer ze sport?quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn god.. Serena Williams is een paar maanden uit de running en nou was ze al behoorlijk breed (en gespierd) maar nu ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wacht maar tot jij geen tijd meer hebt om te sporten
zo ziet ze eruit als ze sport. vind het een prachtig gespierd figuur, ook al is ze wel best mannelijk gespierdquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat heel anders dan als wanneer ze sport?
Ze ziet er nog steeds strak uit met een grote kont (zoals normaal ook zo is toch?)
Wat kijkt ze heerlijk gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht....die probeert nu echt alles om Wilders onschuldig te laten zijn. Wat eenquote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Wrakingsverzoek van Bram Moszkowicz is gelukkig afgewezen.
nou nee gelukkig nu weer wel want hier doet ze een dansje maar ze was behoorlijk depressief. had eerst een gezwel van het formaat van een grapefruit bij haar long en toen ze weer aan het trainen was stapte ze met haar blote voet in een stuk glas.quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kijkt ze heerlijk gelukkigDat uit de running zijn is blijkbaar goed voor haar
En dit vind jij mooi, FFTquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo ziet ze eruit als ze sport. vind het een prachtig gespierd figuur, ook al is ze wel best mannelijk gespierd
[ afbeelding ]
Nou, zo erg lelijk gespierd is dat toch nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
En dit vind jij mooi, FFTIk krijg hier visioenen bij van zo'n vrouwelijke bodybuilder en dat vind ik echt zo ongelooflijk lelijk
![]()
Echt welquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, zo erg lelijk gespierd is dat toch niet
het valt dus best mee gezien de foto. het lijkt zo op de baan omdat ze grof gebouwd is, zeker naast een magere Russinquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit vind jij mooi, FFTIk krijg hier visioenen bij van zo'n vrouwelijke bodybuilder en dat vind ik echt zo ongelooflijk lelijk
![]()
Nou ik welquote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ik krijg er in ieder geval geen vrouwelijke bodybuilders visioenen bij
Vrij normaal hoor. Werkgevers willen meestal gewoon een kopie in hun archief hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ik wel![]()
Hmmm...moet gelijk al mijn diploma's meenemen naar dat gesprek. Ze vertrouwen me nietEerst maar eens bedenken waar mijn HBO-diploma is
Ik vind ze alletwee lelijkquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]mijn kont(je) past 100x in die van haar
Ja. Lang geleden dat ik van werkgever ben gewisseldquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor. Werkgevers willen meestal gewoon een kopie in hun archief hebben.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Doe dat, P
Begin gewoon met "paps, mams, ik heb ontslag genomen" [insert afwachtende stilte]
Ik ga naar huis!
Doe dat, P
Begin gewoon met "paps, mams, ik heb ontslag genomen" [insert afwachtende stilte]
Ik ga naar huis!
Doe dat, P
Ik ga naar huis!
Bijna, als hij zijn diploma kan vinden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef LieLie het volgende:
Heeft P nou al een nieuwe baan?? Of bijna?
BIJNAquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef LieLie het volgende:
Heeft P nou al een nieuwe baan?? Of bijna?
Die ligt al klaarquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bijna, als hij zijn diploma kan vinden.
is ie blij voor je?quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BIJNAWoensdag arbeidsvoorwaardengesprek
En mijn pa viel even stil
Makkelijk na te maken he, tegenwoordig met dat photoshoppen.quote:
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteldquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Makkelijk na te maken he, tegenwoordig met dat photoshoppen.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
halve kilo geroosterde mooie pijnboompitten mee naar huis genomen voor door de sla. halve kilo is een beetje veel maar tis 4 maanden houdbaar dus kom misschien wel een eindje ermee
zoals een papa isquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteld
Ik denk dat ie het goed vindt dat je stappen durft te makenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteld
Hamsteren.quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
halve kilo geroosterde mooie pijnboompitten mee naar huis genomen voor door de sla. halve kilo is een beetje veel maar tis 4 maanden houdbaar dus kom misschien wel een eindje ermee
Zolang ik maar niet een berg gezeur aan hoef te horen vind ik alles bestquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoals een papa is
en later is ie beretrots en hartstikke blij voor je als hij merkt dat je het naar je zin hebt daar
lijkt erop haha maar ik wilde gewoon pijnboompitten mee naar huis nemen en in een zakje gaat al gauw een halve kilo... wel beter want ze kosten in de winkel EUR 3,- voor 100 gramquote:
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla blaquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het goed vindt dat je stappen durft te maken
Groot gelijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt erop haha maar ik wilde gewoon pijnboompitten mee naar huis nemen en in een zakje gaat al gauw een halve kilo... wel beter want ze kosten in de winkel EUR 3,- voor 100 gram
Mijn pa is erg geld / zekerheid gericht. Die van jou ook?quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla bla
ja ook spannend!quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe ook mee, ik heb woensdag ook een gesprek over diploma's.
Yup! Maar hem kennende, als ik eenmaal de beslissing heb genomen, draait-ie wel bij.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa is erg geld / zekerheid gericht. Die van jou ook?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla bla
ja toen ik een nieuwe baan wilde moest ik maar daar niet aan denken want het gaat zo slecht met de economie dat je niet meer aan een nieuwe baan komt. ik mag blij zijn dat ik wat heb.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwjah...maar wel een toffe pa hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
Wat een conservatieve ouders hebben jullie.
Ik wilde zeggen "jouw knopje" maar dat gaat weer wat verquote:
Aha!quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "jouw knopje" maar dat gaat weer wat ver
Je hebt bij het sluiten van het topic onderin het knopje " Nieuw Deel Openen". Dan opent hij automatisch een nieuwe SC en plaatst die bij alle posters in de MyAT.
Zou nog mooier zijn hequote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha!
Straks hoeven we diwe topics niet eens zelf meer vol te lullen.
Heb jij dan nog niet eens een botje die voor jou post?quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha!
Straks hoeven we diwe topics niet eens zelf meer vol te lullen.
dat ja. nu heb ik em nog niet heel veel nodig maar hij brengt mn zusjes wel vaak naar de bus of trein. maar straks heb ik em heel veel nodig voor mn appartementje en weet zeker dat hij me helpt waar hij kan. morgen zou hij eigenlijk een fietsroute doen maar die heeft hij verzet naar donderdag omdat hij toch graag erbij wilde zijn als ik ging tekenenquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...maar wel een toffe pa hoorStaat altijd voor je klaar indien nodig
Berend.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij dan nog niet eens een botje die voor jou post?
Kijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja. nu heb ik em nog niet heel veel nodig maar hij brengt mn zusjes wel vaak naar de bus of trein. maar straks heb ik em heel veel nodig voor mn appartementje en weet zeker dat hij me helpt waar hij kan. morgen zou hij eigenlijk een fietsroute doen maar die heeft hij verzet naar donderdag omdat hij toch graag erbij wilde zijn als ik ging tekenen
Hmmm.....die sigaar.....willen we dat wetenquote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo maar eens een maaltijdje in elkaar flansen, want B. is bijna thuis.
*klaarstaat met slofjes, glas wijn en sigaar*
quote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....die sigaar.....willen we dat weten
jazeker, maar voel me eigenlijk wel schuldig omdat hij eerst zei dat hij ging fietsen dus er niet bij kon zijn en toen zei ik (2x) dat ik dat wel jammer vondquote:
wat ga je voor lekkers koken?quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo maar eens een maaltijdje in elkaar flansen, want B. is bijna thuis.
*klaarstaat met slofjes, glas wijn en sigaar*
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....die sigaar.....willen we dat weten
nee joh niet altijd maar slapen, is slecht voor je bioritmequote:
Ja dat (her)ken ikquote:Op maandag 18 april 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh niet altijd maar slapen, is slecht voor je bioritme
40 uur werkstraf om iemand een hartstilstand te laten schrikken, toch?quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Doe dat, P
NU KAN HET NOGquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NU KAN HET NOG
Althans, wat is het bereik van de babyfoons tegenwoordig?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weer aan het lowcarben vanaf vandaag. Kan ik weer zo lekker veel eten voordat ik aan mijn maximum calorietjes zit.Vanochtend eieren met kaas en spek, nu drie tartaarjes met een lik mayo.
Eenvoudig roerbakprutje met Thaise roerbakgroentes en nasi en een lekker gemarineerd stukje goede kipfilet van de poelier is het geworden.quote:
Vet is zo'n verkeerde brandstof niet hoor, als je lowcarb doet. En het gaat linea recta de verbranding in dan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is wel een voordeel van het low carben he..
Zit er over te denken ook weer wat weekjes er tegen aan te gooien, kijken of het nog zin heeft. Ik krijg er alleen altijd de neiging van veel te vet te eten..
Reminds me dat ik vanavond weer begin met hardlopen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
Ja klopt, dat heft het effect wel voor een deel op, maar ik merkte aan mijn huid dat het iets te vettig was.. Dus dat zou iets zijn waar ik meer op moet letten. Zorgen dat het vooral veel eiwitten en groentes zijn en relatief wat minder vetquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vet is zo'n verkeerde brandstof niet hoor, als je lowcarb doet. En het gaat linea recta de verbranding in dan.
Dan zou je eventueel eens kunnen kijken bij South Beach. Daar ligt de nadruk daar op en minder op vet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heft het effect wel voor een deel op, maar ik merkte aan mijn huid dat het iets te vettig was.. Dus dat zou iets zijn waar ik meer op moet letten. Zorgen dat het vooral veel eiwitten en groentes zijn en relatief wat minder vet
Volgens hem is het niet zo erg als je op tv ziet (quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef AnneX het volgende:
Oh Bluezz, wat klink je blijmet je Aussie nieuws.
hoe heeft-ie het noodweer overleefd?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woensdag 11:00 uur Arbeidsvoorwaardengesprek
Ja, ik moest maar gewoon bij een baas gaan werkenquote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zus was bij moeders die wilde drinken na de verzorging. (klein hand en hoofd wasje)Is de actieve euthanasie nu eigenlijk helemaal van de baan Bluezz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zus was bij moeders die wilde drinken na de verzorging. (klein hand en hoofd wasje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch nog wel fijn dat ze nog contact heeft, wie weet zingt ze het nog wel een tijdje uit.
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de actieve euthanasie nu eigenlijk helemaal van de baan Bluezz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
hm ja als ze daar niet achter staat dan niet. wat gek dat ze ineens weer praatquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)
quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik moet ontslag nemen
ik schrok even, moest dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het idee om euthanasie aan te vragen? Of om het te herroepen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar jij kan het misschien wel gewoon op eigen kracht. Ik heb echt geen ruggengraat.
Extreme Gothic Metal Band? Gothic is tegenwoordig meer mainstream dan Metal.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zimon Lijoi ("Blutsauger") is the bassist of the Italian extreme gothic metal band Theatres des Vampires.[1] He joined the band in 1997. He also performs backing vocals with Gabriel Valerio and Fabian Varesi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zimon_Lijoi
ik was nota bene aan het spellen en dan is het nog altijd de S van Simonquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zimon Lijoi ("Blutsauger") is the bassist of the Italian extreme gothic metal band Theatres des Vampires.[1] He joined the band in 1997. He also performs backing vocals with Gabriel Valerio and Fabian Varesi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zimon_Lijoi
Zo vaak gaan kinderne niet het huis uitquote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker, maar voel me eigenlijk wel schuldig omdat hij eerst zei dat hij ging fietsen dus er niet bij kon zijn en toen zei ik (2x) dat ik dat wel jammer vondmaar hij heeft gelukkig aangegeven zelf graag te willen
quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik moet ontslag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is dat lekker, tonijn met kaas?quote:
Een klassieker babequote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Is dat lekker, tonijn metbij kaas?
En Simon met een Z kan niet hoorRare ouders.
Vraag het Lein vanavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef TAV74 het volgende:
De tering. Zit even een oude harde schijf door te neuzen. Maar dit had ik verdrongen
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zonnetje in huis, dat kan niet missenquote:Op maandag 18 april 2011 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.............
De tering. Zit even een oude harde schijf door te neuzen. Maar dit had ik verdrongen
Ik mag hopen dat je ooit zo oud wordt als je er daar uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: van kort haar word ik chagrijnig"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat gaat me nooit lukken, en dat weet je bestquote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ooit zo oud wordt als je er daar uitziet.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Het was sowieso mijn blije periode zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: van kort haar word ik chagrijnig![]()
dacht ik ooook.quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ooit zo oud wordt als je er daar uitziet.
quote:MILAAN (AFN) - De Italiaanse chocolamagnaat Pietro Ferrero, topman van de Ferrero Group, is omgekomen door een ongeluk in Zuid-Afrika. Dat heeft een woordvoerder van het concern, eigenaar van merken als Nutella en Ferrero Rocher, maandag bekendgemaakt.
Bij Tavquote:
zennnnn, komt goed tafeltjequote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kan de foto niet zien in het zkh
Wil ff melden dat ik het HE-LE-MAAL zat ben maar ik nog ff wat dingen hier af moet maken. En dat ik negatieve gedachtes heb. Maar zen probeer te zijn.
/steertafeltje
quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kan de foto niet zien in het zkh
Wil ff melden dat ik het HE-LE-MAAL zat ben maar ik nog ff wat dingen hier af moet maken. En dat ik negatieve gedachtes heb. Maar zen probeer te zijn.
/steertafeltje
hij is 47 geworden. zn vader (oprichter) is de rijkste man van Italië. logisch met een merk als Nutella. in Frankrijk wordt je er mee doodgegooid.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
eentje nog dan, zo stond ik ooit in het personeelsblad (denk dat ik hier nog afstudeerder was), bijzonder geïnteresseerd toehoorder bij een of andere presentatie over intranet.
(het is me een raadsel dat ze me ooit aangenomen hebben
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
eentje nog dan, zo stond ik ooit in het personeelsblad (denk dat ik hier nog afstudeerder was), bijzonder geïnteresseerd toehoorder bij een of andere presentatie over intranet.
(het is me een raadsel dat ze me ooit aangenomen hebben
Wat een lief knulletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef TAV74 het volgende:
ah,en het begin van het einde van mijn fanatiekehandbalcarriere heb ik ook terug gevonden. Dit was mijn afmelding voor de training.
Grappig die ouwe meuk.auwtsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Het was sowieso mijn blije periode zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: van kort haar word ik chagrijnigDie gezichten
Nou. Ik kan melden dat ze alletwee er nog aan zittenquote:
Dat is al heel watquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik kan melden dat ze alletwee er nog aan zittenEn dat de overbelaste knie steeds minder gevoelig wordt. Enige wat ik wel vreemd vind is dat ik mijn been af en toe voel tintelen. Kan niet goed zijn volgens mij.
Goedzoquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch vind ik TAV met kort haar nog steeds erg aantrekkelijk hoor![]()
![]()
![]()
Ben er ooit voor gevallen en nog steeds wel gevoelig voor merk ik, al vind ik hem leuker als ie blij kijkt![]()
Zou je denken? Met 15 km wandelen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Sarabi het volgende:
.....misschien dat je hem toch anders belast dan normaal.
Tondeuse eroverheenquote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben benieuwd wat mijn vriend nu met zijn haar gaat doen, zijn vader knipt altijd zijn haar.
Maar die ziet hij nu nog maar weinig, ik hoop zo dat hij het gaat laten groeien hahaha.
Ja hey als je dat maar niet als optie vertelt aan Ramonquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tondeuse eroverheenIs het goedkoopste
Ik ben liefquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bedoel nu, sinds je er last van hebt
Doe eens lief
Wantquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey als je dat maar niet als optie vertelt aan Ramon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kwart voor tien, me dunkt heb je lang genoeg doorgewerktquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantZijn haar
Mag-ie mee doen wat-ie wil
Dat mag hij helemaal niet zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
jawel, vooral pure chocola. maakt je happy en vermindert stress... dus eet smakelijkquote:
pilates met een dvd?quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Thuis. Moe. Toch nog ff Pilatessen. Dan slapen en morgen weer zagen.
Kusjes aan iedereen en een aai over de blonde manen van TAV![]()
Omda'k gvd een diploma wilquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pilates met een dvd?
waarom werk je tot zo laat?
Ies koeltoer, magge niet zegguh!quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die straattaal jonguh![]()
Jongen in Spoorloos, geadopteerde braziliaan (als baby), adoptievader spreekt gewoon ABN, jongen heeft marok haar, marok oorbellen en bijbehorend accent
Ik denk dat dit tot een grotere rel gaat leiden trouwens:quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
nog even een nieuwtje (misschien) over het schiet'incident'. collega werd die dag gebeld door de man van de doodgeschoten vrouw van de damesmodezaak. aan de signalementen van de dader dachten ze eerst dat het haar zoon was die de dader wasdie was niet helemaal 100 en woont in A'dam.
ik vertelde laatst over die man uit A'dam die in camouflagepak verwart mensen ging dreigen met herhaling.... juist, hij was het
mafkees... braziliaan en dan marokkaans accent/uiterlijk..hmm..quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die straattaal jonguh![]()
Jongen in Spoorloos, geadopteerde braziliaan (als baby), adoptievader spreekt gewoon ABN, jongen heeft marok haar, marok oorbellen en bijbehorend accent
maar ben je dan 's avonds nog met stage bezig of met schoolopdrachten?quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omda'k gvd een diploma wilEn benieuwd ben naar de resultaten van mijn onderzoek.
En ja, DVD. ff opstarten
Dat is toch gewoon straattaal van de jeugd om met zo'n accent te praten, jonguh.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
mafkees... braziliaan en dan marokkaans accent/uiterlijk..hmm..
Nouja, je bent 10 maanden met onderzoek bezig, en stapje voor stapje ga je vooruit. Er is altijd data wat je kunt analyseren. Soms ben je met een stukje programmeren bezig en dan wil iets niet lukken, dan ga je gewoon door.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ben je dan 's avonds nog met stage bezig of met schoolopdrachten?
succes met de elastiekoefeningen
oh dacht ff dat het over dezelfde mevrouw ging maar niet gelukkig. maar wat ze heeft gedaan wat in de metro staat heeft niks te maken met het feit dat ze gewoon mensen eerste hulp heeft verleend.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tot een grotere rel gaat leiden trouwens:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkdr!S4bw7PIG9ziHQ/
![]()
Metro had vorige week nogal een heldenstukje over deze mevrouw geschreven, maar daar is nu niks meer van terug te lezen.
heb ik ergens in mijn jeugd (hehe) overgeslagenquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon straattaal van de jeugd om met zo'n accent te praten, jonguh.
fijn dat je daar tot zo laat mag blijven maar lijkt me behoorlijk frustrerend als je dat steeds vaker 's avonds moet doen en de volgende ochtend weer fris en fruitig beginnen; kun je net zo goed daar blijven slapenquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je bent 10 maanden met onderzoek bezig, en stapje voor stapje ga je vooruit. Er is altijd data wat je kunt analyseren. Soms ben je met een stukje programmeren bezig en dan wil iets niet lukken, dan ga je gewoon door.
Ik moet vooral lachen om die vrouw: 'Ja! Ja! Leuk! Ja! Leuk! Ja! Ja!' (en dat met licht Twentse tongval)quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Wat een grappige kabouter bij Droomhuis Gezocht.
Haha, bij het weggaan rolde net een verpleegkundige een leeg bed op de afdeling. Ik dacht nog bij mezelf: kan er net zo goed op springen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn dat je daar tot zo laat mag blijven maar lijkt me behoorlijk frustrerend als je dat steeds vaker 's avonds moet doen en de volgende ochtend weer fris en fruitig beginnen; kun je net zo goed daar blijven slapen
22.30 geweestquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik nou gewoon eens aan de whisky gaan?
Nou, dat lijkt me dan weer geen goed planquote:
Ja. Daaromquote:
Verrek. Ik ben over tijd. Ga nu pas mijn eerste nemen.quote:
Je zou bijna denken dat je het ontwend bentquote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Verrek. Ik ben over tijd. Ga nu pas mijn eerste nemen.
Heppie een nieuw speledingetje Boor?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
Welke app haal ik als een van de eerste binnen? Nos Teletext.
Ja Ja Leuk Leuk Ja Jaquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet vooral lachen om die vrouw: 'Ja! Ja! Leuk! Ja! Leuk! Ja! Ja!' (en dat met licht Twentse tongval)
Das pas woensdag hoorquote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben het zat en ga slapen, morgen weer data verzamelen in OK...![]()
![]()
allemaal en succes morgen Pee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |