SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zus was bij moeders die wilde drinken na de verzorging. (klein hand en hoofd wasje)Is de actieve euthanasie nu eigenlijk helemaal van de baan Bluezz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Zus was bij moeders die wilde drinken na de verzorging. (klein hand en hoofd wasje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch nog wel fijn dat ze nog contact heeft, wie weet zingt ze het nog wel een tijdje uit.
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)quote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Is de actieve euthanasie nu eigenlijk helemaal van de baan Bluezz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
hm ja als ze daar niet achter staat dan niet. wat gek dat ze ineens weer praatquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)
quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik moet ontslag nemen
ik schrok even, moest dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het idee om euthanasie aan te vragen? Of om het te herroepen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Er is 2 weken geleden een gesprekje geweest tussen haar en de huisarts en de inhoud kan en mag de huisarts ons niet vertellen. Wij denken dat ze het herroepen heeft omdat ze zich er niet echt mee kon verenigen. Het hele idee, hoorden we later, zou geopperd zijn door een ouderling die vaak bij haar komt.. echt een vreemd verhaal omdat ze nooit vóór aktieve euth. zou zijn (geweest)
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar jij kan het misschien wel gewoon op eigen kracht. Ik heb echt geen ruggengraat.
Extreme Gothic Metal Band? Gothic is tegenwoordig meer mainstream dan Metal.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zimon Lijoi ("Blutsauger") is the bassist of the Italian extreme gothic metal band Theatres des Vampires.[1] He joined the band in 1997. He also performs backing vocals with Gabriel Valerio and Fabian Varesi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zimon_Lijoi
ik was nota bene aan het spellen en dan is het nog altijd de S van Simonquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zimon Lijoi ("Blutsauger") is the bassist of the Italian extreme gothic metal band Theatres des Vampires.[1] He joined the band in 1997. He also performs backing vocals with Gabriel Valerio and Fabian Varesi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zimon_Lijoi
Zo vaak gaan kinderne niet het huis uitquote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker, maar voel me eigenlijk wel schuldig omdat hij eerst zei dat hij ging fietsen dus er niet bij kon zijn en toen zei ik (2x) dat ik dat wel jammer vondmaar hij heeft gelukkig aangegeven zelf graag te willen
quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik moet ontslag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is dat lekker, tonijn met kaas?quote:
Een klassieker babequote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Is dat lekker, tonijn metbij kaas?
En Simon met een Z kan niet hoorRare ouders.
Vraag het Lein vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |