Het is stiekem gewoon Quenda's broertjequote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
En dat wordt allemaal door Big Little Brother Steer opgeslagen voor later gebruik.
Ach ja, ons Loedertje.quote:Op maandag 18 april 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Het is stiekem gewoon Quenda's broertje(die dit nu vast ook gaat vinden als ze weer eens op Quenda zoekt)
Alleen van jouquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, champagne was ook onbeperkt, maar überhaupt alle drank
Straks gaat Steer dát in de toekomst ook citeren
komt meneer voorbereiding weerquote:
hoho niet vooruit op de zaken lopen he? ws gaat het niet eens gebeuren... maak een kansjequote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als ze stewardes is dan hebben ze zakjes pinda's
geloof me; ik kan na 3 jaar geen notengrap meer horenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe zit dat met fel zonlicht op het scherm, is het dan nog prima te lezen?
wacht maar tot jij geen tijd meer hebt om te sportenquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn god.. Serena Williams is een paar maanden uit de running en nou was ze al behoorlijk breed (en gespierd) maar nu ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
Maar is dat heel anders dan als wanneer ze sport?quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn god.. Serena Williams is een paar maanden uit de running en nou was ze al behoorlijk breed (en gespierd) maar nu ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wacht maar tot jij geen tijd meer hebt om te sporten
zo ziet ze eruit als ze sport. vind het een prachtig gespierd figuur, ook al is ze wel best mannelijk gespierdquote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat heel anders dan als wanneer ze sport?
Ze ziet er nog steeds strak uit met een grote kont (zoals normaal ook zo is toch?)
Wat kijkt ze heerlijk gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht....die probeert nu echt alles om Wilders onschuldig te laten zijn. Wat eenquote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Wrakingsverzoek van Bram Moszkowicz is gelukkig afgewezen.
nou nee gelukkig nu weer wel want hier doet ze een dansje maar ze was behoorlijk depressief. had eerst een gezwel van het formaat van een grapefruit bij haar long en toen ze weer aan het trainen was stapte ze met haar blote voet in een stuk glas.quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kijkt ze heerlijk gelukkigDat uit de running zijn is blijkbaar goed voor haar
En dit vind jij mooi, FFTquote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo ziet ze eruit als ze sport. vind het een prachtig gespierd figuur, ook al is ze wel best mannelijk gespierd
[ afbeelding ]
Nou, zo erg lelijk gespierd is dat toch nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
En dit vind jij mooi, FFTIk krijg hier visioenen bij van zo'n vrouwelijke bodybuilder en dat vind ik echt zo ongelooflijk lelijk
![]()
Echt welquote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, zo erg lelijk gespierd is dat toch niet
het valt dus best mee gezien de foto. het lijkt zo op de baan omdat ze grof gebouwd is, zeker naast een magere Russinquote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit vind jij mooi, FFTIk krijg hier visioenen bij van zo'n vrouwelijke bodybuilder en dat vind ik echt zo ongelooflijk lelijk
![]()
Nou ik welquote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ik krijg er in ieder geval geen vrouwelijke bodybuilders visioenen bij
Vrij normaal hoor. Werkgevers willen meestal gewoon een kopie in hun archief hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ik wel![]()
Hmmm...moet gelijk al mijn diploma's meenemen naar dat gesprek. Ze vertrouwen me nietEerst maar eens bedenken waar mijn HBO-diploma is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |