abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 02:31:26 #151
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39169851
Oh, en natuurlijk het echte grote voordeel van BC: je hebt je eigen checkin en je eigen security check, scheelt echt veel wachttijd!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 02:33:59 #152
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39169896
dubbel
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39326593
Of het het geld waard is ligt aan 2 dingen. Hoeveel geld heb te besteden en wat krijg je er voor terug. Ik heb laatst met Delta business class gevlogen. Daar vind ik het wel een uitkomst aangezien ik coach gewoon erg brak vind bij Delta. Als ik in coach een personal entertainment setje heb en genoeg beenruimte, geen dikke of huilende mensen naast me, dan weet ik het wel. Coach dus :-).
pi_39332672
Laatst niet business en ook niet economy gevlogen maar iets daar tussen. Meer beenruimte ruimere stoel. Was best relaxed! Koste ons toen ook niks meer ivm overboeking.
pi_39405558
Voordelen:
*sneller door de rij
*meer service
*sneller miles sparen
*meer ruimte (grootste voordeel voor mij)
*niet tussen de plebs, meer rust (ook groot voordeel)
*lounge access (stelt alleen geen reet voor)
*goede nachtrust
*grachtenpandjes
*geen gezeur met gewicht koffer
*personal TV kast (alleen is dat met KLM nog steeds sooo 1980 als met 747 vliegt)
*als eerst je koffer (tenzij KLM hem vergeet mee te nemen, kon wel voor 1100 eu shoppen... )
pi_39558656
Afgelopen week op een vlucht naar Finland, KLM WBC......ochtendvlucht, lege maag en kwamen ze met thaichicken Vlammen Schoteltje met gamba's en kaviaar was wel

Purser was ook verbaasd dat het de lunch was, aangezien dit normaal bij avondvluchten wordt geserveerd.
pi_39568037
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij doen ze het 9 van de 10 keer wel en dan is de FB card nog niet eens van mij
Even reageren "9 van de 10" Dream on Of jij boekt 9 van de 10 keer een vlucht die VOL zit, lijkt me sterk. Lukt mij als minimaal 1keer per week als full fare betaler niet eens.

Hoor altijd mooie verhalen uit m'n kring, mensen die Ivory/Silver zijn die werkelijk denken dat ze de beste klant van KLM zijn en van alles gaan eisen (niet op jou doelend Diego)

Een gratis upgrade krijg je zelden zonder goede reden, maar wanneer wel?:

- Overboekt
- Nepotisme (grondpersoneel)
- Nepotisme (cabine personeel)
- Nepotisme (cockpit)

Het is ook niet aan de incheck dame of je een upgrade krijgt. Zodra je inchecked en het systeem geeft een 'melding' aan, wordt er gebeld met de gate-agent die beslist waar je neergezet wordt
pi_39626123
Op vliegtuighobby-sites (vooral Airliners.net) vind je veel interessante tripreports waarbij er Business Class of First Class gevlogen wordt (compleet met foto's):
Report 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en 8.
Zelf heb ik een binnenlandse vlucht in Indonesië meegemaakt waarbij we business class gingen vliegen (Merpati, 40 minuten durende vlucht ). We kregen in tegenstelling tot economy class een behoorlijke maaltijd die we snel naar binnen moesten werken, want na amper een paar happen genomen te hebben begonnen we al met de afdaling! Niet echt noemenswaardig dus.
Hier enkele toffe foto's van Business Class:

pi_39626445
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij KLM kost het zo'n ¤ 3.000,00 terwijl het ticket normaal ¤ 1.000,00. Dat is het me gewoon echt niet waard.
Het prijsverschil tussen business class en economy is afhankelijk van de vlucht en wanneer je die boekt. Dit varieert enorm. Tip: check bij KLM eens de business class ('WBC') tarieven als je toch een vlucht overweegt. Als het ver van tevoren is dan wordt het mogelijk aangeboden voor het 'WBC holiday fare' tarief. Uiteraard is dit wel hoger dan het economy tarief op dat moment, maar vaak valt de prijs erg mee en die kan zelfs lager zijn dan een economy ticket dat op het laatste moment wordt aangeschaft.
Persoonlijk vind ik bc het overwegen waard als een vlucht langer dan een uur of acht duurt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 06:35:07 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39626579
Jeetje, ik zit nu al vanaf 4:00am de verslagen te lezen op Airlines.net - volgens mij moet ik eens gauw mijn studie afmaken en carriere maken om zo'n ticket te kunnen bekostigen
Confidence through competence
pi_39626585
Ik heb diverse keren business class gevlogen (geen upgrades). Dit was voornamelijk bij American Airlines. Ruime stoelen, meestal vrij rustig, cadeautjes, personeel dat je direct bij je achternaam aanspreekt, prima eten, onbeperkt toblerone, tv-schermpjes (had de economy toen meestal nog niet). Nou ja, ik weet op zich niet of het het geld waard was, want mijn allereerste vlucht ooit was al business class. Na veel van dat soort vluchten een keer met schoonouders met Martinair in de economy class gevlogen...en na een tijdje moest ik van mezelf ophouden met mopperen en klagen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 8 juli 2006 @ 06:48:41 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_39626590
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb diverse keren business class gevlogen (geen upgrades). Dit was voornamelijk bij American Airlines. Ruime stoelen, meestal vrij rustig, cadeautjes, personeel dat je direct bij je achternaam aanspreekt, prima eten, onbeperkt toblerone, tv-schermpjes (had de economy toen meestal nog niet). Nou ja, ik weet op zich niet of het het geld waard was, want mijn allereerste vlucht ooit was al business class. Na veel van dat soort vluchten een keer met schoonouders met Martinair in de economy class gevlogen...en na een tijdje moest ik van mezelf ophouden met mopperen en klagen
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Paar keer business class gevlogen bij American Airlines en ik vond het de moeite waard Als eerste instappen, de steward(ess) weet je naam, elke keer een soort leren toilettasje met inhoud (lotion, pepermuntjes, tandenborstel, tandpasta, sokken etc) voor de reis, je eigen tv-tje (met oa vluchtinformatie), brede comfortabele stoelen, champagne (maar dat heb ik dus niet genomen, vind ik niet zo lekker, heb maar gewoon JD gedronken) en voor mij onbeperkt toblerone (hey, gewoon zeggen dat je er dol op bent)

En leuke zakenmannen die je horloges schenken (okay, is 1x voorgekomen )

Later 1x naar Venezuela geweest met EC en dat viel qua stoelruimte en beenruimte eigenlijk vies tegen....maar ja, je gaat niet klagen als je schoonouders betalen.
Dus als je ooit nog iets klaar wil krijgen bij Isa....
Confidence through competence
pi_39626595
hey, ik vond dat leuk ja

Maar goed ik post dus graag dingen dubbel, 1x per half jaar Misschien moet ik eens naar bed gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')