Even reagerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij doen ze het 9 van de 10 keer wel en dan is de FB card nog niet eens van mij
Het prijsverschil tussen business class en economy is afhankelijk van de vlucht en wanneer je die boekt. Dit varieert enorm. Tip: check bij KLM eens de business class ('WBC') tarieven als je toch een vlucht overweegt. Als het ver van tevoren is dan wordt het mogelijk aangeboden voor het 'WBC holiday fare' tarief. Uiteraard is dit wel hoger dan het economy tarief op dat moment, maar vaak valt de prijs erg mee en die kan zelfs lager zijn dan een economy ticket dat op het laatste moment wordt aangeschaft.quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij KLM kost het zo'n ¤ 3.000,00 terwijl het ticket normaal ¤ 1.000,00. Dat is het me gewoon echt niet waard.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb diverse keren business class gevlogen (geen upgrades). Dit was voornamelijk bij American Airlines. Ruime stoelen, meestal vrij rustig, cadeautjes, personeel dat je direct bij je achternaam aanspreekt, prima eten, onbeperkt toblerone, tv-schermpjes (had de economy toen meestal nog niet). Nou ja, ik weet op zich niet of het het geld waard was, want mijn allereerste vlucht ooit was al business class. Na veel van dat soort vluchten een keer met schoonouders met Martinair in de economy class gevlogen...en na een tijdje moest ik van mezelf ophouden met mopperen en klagen![]()
Dus als je ooit nog iets klaar wil krijgen bij Isa....quote:Op donderdag 30 december 2004 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Paar keer business class gevlogen bij American Airlines en ik vond het de moeite waardAls eerste instappen, de steward(ess) weet je naam, elke keer een soort leren toilettasje met inhoud (lotion, pepermuntjes, tandenborstel, tandpasta, sokken etc) voor de reis, je eigen tv-tje (met oa vluchtinformatie), brede comfortabele stoelen, champagne (maar dat heb ik dus niet genomen, vind ik niet zo lekker, heb maar gewoon JD gedronken) en voor mij onbeperkt toblerone
(hey, gewoon zeggen dat je er dol op bent)
En leuke zakenmannen die je horloges schenken (okay, is 1x voorgekomen)
Later 1x naar Venezuela geweest met EC en dat viel qua stoelruimte en beenruimte eigenlijk vies tegen....maar ja, je gaat niet klagen als je schoonouders betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |