abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 00:21:55 #126
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32496382
Misschien dat jullie wel mazzel hebben dat fruit en groente blijkbaar wel een soort van
verzadigingsgevoel geeft waardoor jullie stoppen bij een redelijk normale hoeveelheid?

Ik krijg echt steeds meer en meer "honger" ervan als ik het onbeperkt zou mogen eten van mezelf

Heeft wat mij betreft dus niets met calorieën te maken, maar met het afleren van een heel erg fout
eetpatroon.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 23 november 2005 @ 07:39:04 #127
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32499471
In het begin had ik ontzettend veel moeite om van al het lekkers af te blijven naast het gezonde eten. Het vulde allemaal wel, maar de drang naar chips en snoep bleef. Vooral als ik ongesteld moest worden was het een regelrechte ramp

Maar na een anderhalve maand bereikte ik een punt dat het me allemaal niet meer zo boeide. Vond mijn salades enzo eigenlijk veel lekkerder. En ook kon ik eindelijk zonder problemen door het lekkere gangpad van de suup lopen zonder depri te worden omdat ik het niet mocht eten

Over het algemeen snak ik niet meer naar snoep en chips. Maar soms uit het niets heb ik van die dagen dat ik zo'n verschrikkelijke trek in chocola heb. Want dat smaakt sinds mijn lijnsessie echt goddelijk Dat is eigenlijk mijn enige zwakte

Ik heb nu ook heel veel rust gekregen. Hoe vaak ik vroeger wel niet door kastjes snuffelde op zoek naar iets lekkers. Ik was altijd op zoek of ik nou nog trek had of niet. Ook was ik altijd ontzettend hebberig met eten. Als mijn vriend en ik naar de bios gingen en we hadden snoep, dan was ik degene die het helemaal alleen opat

Zo, het is weer tijd voor mijn dagevaluatie Nu ik meer tijdens de dag zelf eet, kom ik niet met een uitgehongerd gevoel thuis Ik heb dan ook niet het idee dat ik de hele dag in moet gaan halen met eten. Eerst nam ik best een groot bord vol met avondeten en de rest van de avond had ik dan nog trek. Dan besloot ik maar om vroeg naar bed te gaan zodat ik niet meer kon eten. Nu heb ik eigenlijk weinig trek meer als ik thuiskom
pi_32500147
Ik had ook meer het binge eating... Bij mij ging het dan met zakken snoep, bij de lunch een frikandel met veeel mayo, avondeten werd dan snel iets van aardappelschijfjes met een hamburger ofzo en daar dan ook veel mayo bij....

Chips heb ik niet zoveel mee, snoep dan dus wel. Bepaalde dingen haal ik nog steeds niet in huis, omdat ik weet dat het dan mis gaat.
Maar ik at verder dan ook niet zoveel brood, en nu ik 6 boterhammen op een dag eet(en veel meer op vaste momenten) gaat het veel beter met mij. Anders denk ik dat ik nu op de 105 ongeveer had gezeten, en ik zit nu op 90..... Tel uit je winst..

Maar ik heb er dus een half jaar voor in de deeltijdopname gezeten, ik denk niet dat het me anders was gelukt...

Ik mocht vanmorgen weer op de weegschaal, en ik was deze week 4 ons kwijt!!!! Ik ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik zit nog steeds niet onder het gewicht wat hier nog staat, ik zit er nu een halve kilo ofzo boven. Maar als ik zo doorga dan ben ik er voor oud en nieuw vast nog wel een keertje onder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32500483
Hmmm, een paar dagen geleden heb ik 's avonds voor mezelf voor het slapengaan nog even een blik knakworsten warm gemaakt en die uitgespreid over vier broodjes.
Gisteren even chocola gekocht, snapte niet zo goed waarom, kan meestal goed van de chocola afblijven en word altijd in het weekend ongesteld, dus dat kon het ook niet zijn.
Vanmorgen ongesteld.....
Raar lijf van mij....
Sinds ik aan het lijnen ben, valt me wel op dat ik niet meer van die hele lichte melkchocolade houd, maar van pure??? dat vond ik vroeger nooit lekker???
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 11:15:42 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32502682
Oud:
Sjeen (1m70) (28,5) was 105 kg, weegt nu 82,3 kg en wil graag <80 kg wegen -22,7

Nieuw:
Sjeen (1m70) (28,4) was 105 kg, weegt nu 82,2 kg en wil graag <80 kg wegen -22,8

Ik heb geloof ik al heel lang geen echte vreetbui meer gehad... De snoep/chipskast ligt hier echt propvol, maar dan kan ik meestal nog niks vinden Beetje verwend geloof ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32504440
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm, een paar dagen geleden heb ik 's avonds voor mezelf voor het slapengaan nog even een blik knakworsten warm gemaakt en die uitgespreid over vier broodjes.
Gisteren even chocola gekocht, snapte niet zo goed waarom, kan meestal goed van de chocola afblijven en word altijd in het weekend ongesteld, dus dat kon het ook niet zijn.
Vanmorgen ongesteld.....
Raar lijf van mij....
Sinds ik aan het lijnen ben, valt me wel op dat ik niet meer van die hele lichte melkchocolade houd, maar van pure??? dat vond ik vroeger nooit lekker???
Volgens mij is melkchocolade veel vetter dan pure (of bittere) chocolade. Misschien gaat dat vette je wel tegenstaan. Pure chocolade is trouwens wel beter voor je, hoe puurder hoe beter.

[stiekemmode]ik had een toblerone gekocht voor in het vliegtuig omdat je daar niets te eten krijgt. Zit er nu pas van te smikkelen in de pauze op school. Ik heb wel een zwak voor toblerone geloof ik...[/stiekemmode]
pi_32504517
toblerone is ook wel heel erg lekker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 12:42:17 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32504648
Toblerone.... hmmm, dat vind ik ook echt lekker
pi_32504671
* Isabeau neemt maar weer Optimel bij het ontbijt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32505349
toblerone is heerlijk....

Maar niet te vaak...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32506325
ik wil jullie nog één keer wijzen op de meeting van komende zaterdag:
Dieetclubmeeting deel VIII
dus
pi_32506389
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef freecell het volgende:
dus
Bij deze alvast heel veel plezier gewenst
Voor de volgende meeting houd ik me aanbevolen.

(gisteren trouwens op de weegschaal gestaan..... 91 kilo)

Dus ik kan ook een regeltje maken, moet ik eerst even kijken hoe ik dat moet doen..
pi_32506469
Ymme (1m66) () was 91 kg, weegt nu 91kg en wil graag <70 kg wegen -0,0

Kan iemnad ergens mijn bmi uitrekenen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 13:54:40 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32506498
quote:
dus
Helaas... ik ga al naar deze meet zaterdag, dus misschien een volgende keer
pi_32506516
Ok, dus nu is het de bedoeling dat ik elke week een update post..

Ik ga morgen eerst snel zelf een weegschaal kopen, ik weeg nu bij mijn moeder..
En van volgende week ook elke week bij een lijnclub.. dus gaat helemaal goed komen.

Ook ga ik vanavond echt ( JA NU ECHT) beginnen met hardlopen. Wel als het donker is, zodat ik me dan iets minder hoef te schamen. Heb al z'n oranje vestje gekocht.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:07:08 #141
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32506816
quote:
dus
Naar de sauna?

Naar de sauna????????
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32506850
Ja, Faat, naar de sauna (waar je tot de conclusie komt dat de helft van de aanwezigen ook wel lid mag komen worden van de dieetclub).
  woensdag 23 november 2005 @ 14:10:25 #143
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32506896
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Faat, naar de sauna........
Ja ik dacht al dat ik het goed las, maar ik was even in shock
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32506916
Het is juist prettiger om met mede-lijners naar een sauna te gaan dan met een stel slanke dennen vriendinnen
pi_32506995
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Het is juist prettiger om met mede-lijners naar een sauna te gaan dan met een stel slanke dennen vriendinnen
Ik was erg graag meegegaan. Vooral omdat ik me nu een beetje schaam. Maar dat zal op z'n meet inderdaad wel anders zijn omdat het je lotgenoten zijn. En die elkaar begrijpen. Wanneer gaan we weer, dan ga ik graag mee

Oh wie gaat er over de lijstjes, ik wil er graag tussen staan
pi_32507175
We gaan volgend jaar vast weer een keer. Ik heb nu 9 optimelzegeltjes
pi_32507460
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:19 schreef Isabeau het volgende:
We gaan volgend jaar vast weer een keer. Ik heb nu 9 optimelzegeltjes
Ik lust geen optimel.. dan kan ik dus ook niet mee
pi_32509552
Faat ik ga ook voor de eerste keer hoor, en ik vind het ook spannend, als klein propje lijk ik natuurlijk met grote afstand de dikste

En ik zal het heus ook wel overleven...
Ik heb gezwommen op een speciaal uurtje voor mensen met overgewicht...
En daar was ik de dunste, was ook wle eens leuk..
MAar je went er snel aan hoor... En zo erg schaam je je dan ook al snel niet meer..
  woensdag 23 november 2005 @ 16:10:12 #149
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32510367
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef ymme het volgende:
Oh wie gaat er over de lijstjes, ik wil er graag tussen staan
Ohw ja, week 47 is het nu, die zou ik doen

Is er nog een vaste dag ofzo voor, einde van de week of begin van de week of middenin de week?

Ik ben nu even aan het pauzeren, omdat ik een wandje aan het verven ben, dus kan het nu niet
doen, maar als ik het lijstje update zal ik je ertussen zetten ymme
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  woensdag 23 november 2005 @ 16:13:47 #150
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32510455
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef teigan het volgende:
Faat ik ga ook voor de eerste keer hoor, en ik vind het ook spannend, als klein propje lijk ik natuurlijk met grote afstand de dikste
Nou spannend is een understatement, ik krijg bij het idee alleen al hartkloppingen

Ik wacht gewoon rustig tot er een BBQ-meet komt waar we lekkere magere dingen enzo gaan testen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')