In het begin had ik ontzettend veel moeite om van al het lekkers af te blijven naast het gezonde eten. Het vulde allemaal wel, maar de drang naar chips en snoep bleef. Vooral als ik ongesteld moest worden was het een regelrechte ramp
Maar na een anderhalve maand bereikte ik een punt dat het me allemaal niet meer zo boeide. Vond mijn salades enzo eigenlijk veel lekkerder. En ook kon ik eindelijk zonder problemen door het lekkere gangpad van de suup lopen zonder depri te worden omdat ik het niet mocht eten
Over het algemeen snak ik niet meer naar snoep en chips. Maar soms uit het niets heb ik van die dagen dat ik zo'n verschrikkelijke trek in chocola heb. Want dat smaakt sinds mijn lijnsessie echt goddelijk
![]()
Dat is eigenlijk mijn enige zwakte
Ik heb nu ook heel veel rust gekregen. Hoe vaak ik vroeger wel niet door kastjes snuffelde op zoek naar iets lekkers. Ik was altijd op zoek of ik nou nog trek had of niet. Ook was ik altijd ontzettend hebberig met eten. Als mijn vriend en ik naar de bios gingen en we hadden snoep, dan was ik degene die het helemaal alleen opat
Zo, het is weer tijd voor mijn dagevaluatie
![]()
Nu ik meer tijdens de dag zelf eet, kom ik niet met een uitgehongerd gevoel thuis
![]()
Ik heb dan ook niet het idee dat ik de hele dag in moet gaan halen met eten. Eerst nam ik best een groot bord vol met avondeten en de rest van de avond had ik dan nog trek. Dan besloot ik maar om vroeg naar bed te gaan zodat ik niet meer kon eten. Nu heb ik eigenlijk weinig trek meer als ik thuiskom