Ik vind ze alletwee lelijkquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]mijn kont(je) past 100x in die van haar
Ja. Lang geleden dat ik van werkgever ben gewisseldquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor. Werkgevers willen meestal gewoon een kopie in hun archief hebben.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Doe dat, P
Begin gewoon met "paps, mams, ik heb ontslag genomen" [insert afwachtende stilte]
Ik ga naar huis!
Doe dat, P
Begin gewoon met "paps, mams, ik heb ontslag genomen" [insert afwachtende stilte]
Ik ga naar huis!
Doe dat, P
Ik ga naar huis!
Bijna, als hij zijn diploma kan vinden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef LieLie het volgende:
Heeft P nou al een nieuwe baan?? Of bijna?
BIJNAquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef LieLie het volgende:
Heeft P nou al een nieuwe baan?? Of bijna?
Die ligt al klaarquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bijna, als hij zijn diploma kan vinden.
is ie blij voor je?quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BIJNAWoensdag arbeidsvoorwaardengesprek
En mijn pa viel even stil
Makkelijk na te maken he, tegenwoordig met dat photoshoppen.quote:
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteldquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Makkelijk na te maken he, tegenwoordig met dat photoshoppen.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
halve kilo geroosterde mooie pijnboompitten mee naar huis genomen voor door de sla. halve kilo is een beetje veel maar tis 4 maanden houdbaar dus kom misschien wel een eindje ermee
zoals een papa isquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteld
Ik denk dat ie het goed vindt dat je stappen durft te makenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is wat voorzichtig en conservatief ingesteld
Hamsteren.quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
halve kilo geroosterde mooie pijnboompitten mee naar huis genomen voor door de sla. halve kilo is een beetje veel maar tis 4 maanden houdbaar dus kom misschien wel een eindje ermee
Zolang ik maar niet een berg gezeur aan hoef te horen vind ik alles bestquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoals een papa is
en later is ie beretrots en hartstikke blij voor je als hij merkt dat je het naar je zin hebt daar
lijkt erop haha maar ik wilde gewoon pijnboompitten mee naar huis nemen en in een zakje gaat al gauw een halve kilo... wel beter want ze kosten in de winkel EUR 3,- voor 100 gramquote:
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla blaquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het goed vindt dat je stappen durft te maken
Groot gelijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt erop haha maar ik wilde gewoon pijnboompitten mee naar huis nemen en in een zakje gaat al gauw een halve kilo... wel beter want ze kosten in de winkel EUR 3,- voor 100 gram
Mijn pa is erg geld / zekerheid gericht. Die van jou ook?quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla bla
ja ook spannend!quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe ook mee, ik heb woensdag ook een gesprek over diploma's.
Yup! Maar hem kennende, als ik eenmaal de beslissing heb genomen, draait-ie wel bij.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa is erg geld / zekerheid gericht. Die van jou ook?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie me gaat vertellen at ik beter kan blijven zitten want dat is zekerder en iedereen gaat wel eens zonder plezier naar zijn werk en reorganisaties horen erbij bla bla bla
ja toen ik een nieuwe baan wilde moest ik maar daar niet aan denken want het gaat zo slecht met de economie dat je niet meer aan een nieuwe baan komt. ik mag blij zijn dat ik wat heb.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa is erg geld / zekerheid gericht. Die van jou ook?
Mwjah...maar wel een toffe pa hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
Wat een conservatieve ouders hebben jullie.
Ik wilde zeggen "jouw knopje" maar dat gaat weer wat verquote:
Aha!quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "jouw knopje" maar dat gaat weer wat ver
Je hebt bij het sluiten van het topic onderin het knopje " Nieuw Deel Openen". Dan opent hij automatisch een nieuwe SC en plaatst die bij alle posters in de MyAT.
Zou nog mooier zijn hequote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha!
Straks hoeven we diwe topics niet eens zelf meer vol te lullen.
Heb jij dan nog niet eens een botje die voor jou post?quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha!
Straks hoeven we diwe topics niet eens zelf meer vol te lullen.
dat ja. nu heb ik em nog niet heel veel nodig maar hij brengt mn zusjes wel vaak naar de bus of trein. maar straks heb ik em heel veel nodig voor mn appartementje en weet zeker dat hij me helpt waar hij kan. morgen zou hij eigenlijk een fietsroute doen maar die heeft hij verzet naar donderdag omdat hij toch graag erbij wilde zijn als ik ging tekenenquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...maar wel een toffe pa hoorStaat altijd voor je klaar indien nodig
Berend.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij dan nog niet eens een botje die voor jou post?
Kijkquote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja. nu heb ik em nog niet heel veel nodig maar hij brengt mn zusjes wel vaak naar de bus of trein. maar straks heb ik em heel veel nodig voor mn appartementje en weet zeker dat hij me helpt waar hij kan. morgen zou hij eigenlijk een fietsroute doen maar die heeft hij verzet naar donderdag omdat hij toch graag erbij wilde zijn als ik ging tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |