hij is 47 geworden. zn vader (oprichter) is de rijkste man van Italië. logisch met een merk als Nutella. in Frankrijk wordt je er mee doodgegooid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
eentje nog dan, zo stond ik ooit in het personeelsblad (denk dat ik hier nog afstudeerder was), bijzonder geïnteresseerd toehoorder bij een of andere presentatie over intranet.
(het is me een raadsel dat ze me ooit aangenomen hebben
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
eentje nog dan, zo stond ik ooit in het personeelsblad (denk dat ik hier nog afstudeerder was), bijzonder geïnteresseerd toehoorder bij een of andere presentatie over intranet.
(het is me een raadsel dat ze me ooit aangenomen hebben
Wat een lief knulletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef TAV74 het volgende:
ah,en het begin van het einde van mijn fanatiekehandbalcarriere heb ik ook terug gevonden. Dit was mijn afmelding voor de training.
Grappig die ouwe meuk.auwtsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef TAV74 het volgende:
De tering. Zit even een oude harde schijf door te neuzen. Maar dit had ik verdrongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Het was sowieso mijn blije periode zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: van kort haar word ik chagrijnigDie gezichten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou. Ik kan melden dat ze alletwee er nog aan zittenquote:
Dat is al heel watquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik kan melden dat ze alletwee er nog aan zittenEn dat de overbelaste knie steeds minder gevoelig wordt. Enige wat ik wel vreemd vind is dat ik mijn been af en toe voel tintelen. Kan niet goed zijn volgens mij.
Goedzoquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch vind ik TAV met kort haar nog steeds erg aantrekkelijk hoor![]()
![]()
![]()
Ben er ooit voor gevallen en nog steeds wel gevoelig voor merk ik, al vind ik hem leuker als ie blij kijkt![]()
Zou je denken? Met 15 km wandelen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Sarabi het volgende:
.....misschien dat je hem toch anders belast dan normaal.
Tondeuse eroverheenquote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben benieuwd wat mijn vriend nu met zijn haar gaat doen, zijn vader knipt altijd zijn haar.
Maar die ziet hij nu nog maar weinig, ik hoop zo dat hij het gaat laten groeien hahaha.
Ja hey als je dat maar niet als optie vertelt aan Ramonquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tondeuse eroverheenIs het goedkoopste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |