niet echt heel erg nog, begint te komen.. vanmiddag als ik al mijn klusjes achter de rug heb ga ik lekker even buiten zittenquote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je papieren boek kan ook tegen zonalhoewel, is het nu al warm buiten? Om 10u nog niet toen ik op mn werk aankwam
Dat zei ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef TAV74 het volgende:
Tering wat snel![]()
![]()
Vrijdagavond besteld, maandagochtend binnen!
![]()
![]()
![]()
de Kindle 3 Wifiquote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In mijn herinnering was die van jou groter.. welk model heb jij nu ook al weer??
Denk het wel. Ze hebben maar twee modellen hequote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
6 inch? dan is het wel de zelfde..
maar wel andere leuke dingen toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb geen aaiphone en geen boekenleesapparaat.
Ja en die is echt veeeel groter.. heb het gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze hebben maar twee modellen heDe Kindle3 en de DX.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en die is echt veeeel groter.. heb het gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten denk ik![]()
Maar ben er heel blij meevanavond eens in bed uitproberen of dat een beetje leest
oh ja altijd goed..quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk in bed
Wil je de Ilja Gort-boekjes nog? Die zijn echt vermakelijk om te lezen
Tot ik dat ding van P in de hand had vond ik dat ook. Papieren boeken blijven wel komen, maar dit is wel een erg lekkere aanvulling hoor. Boekenkast is ook beperkt qua ruimte en op vakantie is dit helemaal ideaal.quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
Hip gedoe.
Een fysiek boek is veel fijner.
En dat is exact de reden waarom ik er een wildequote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt zo'n boekenleesapparaat nou net wel reuze handig, vooral voor vakanties zodat je maar 1 tablet mee hoeft te nemen en verder niet met boeken hoeft te zeulen.
Juistemquote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt zo'n boekenleesapparaat nou net wel reuze handig, vooral voor vakanties zodat je maar 1 tablet mee hoeft te nemen en verder niet met boeken hoeft te zeulen.
Dat is gewoon rete coolquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Een afstandsbediening voor de TV en de DVD-recorder, dat wel, ja.
Knap hoor.quote:
Mooi. Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
op mijn werk, geen zin en nu al 1 persoon (van een andere afdeling) afgesnauwd
Ze had het verdiend
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
In mijn herinnering was die van jou groter..
quote:
Ze bleef volharden dat zij iets aan mij had doorgegeven. In de computer zag ik echter dat het om 3 uur vannacht was doorgegeven. Ik begin niet voor 3 uur 's nachtsquote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooi. Een goed begin is het halve werk.
Je bent blijkbaar niet de enige met een dirty mindquote:
Nee, die Kaas kan er ook wat van.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Je bent blijkbaar niet de enige met een dirty mind
Maar wat ga je dan doen voor de kost als je contract afgelopen en niet verlengd is?quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
En ze willen m'n contract weer verlengen, maar weet eigenlijk niet of ik dat wel wil
Nog geen ideequote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wat ga je dan doen voor de kost als je contract afgelopen en niet verlengd is?
Probeer wat dingen te combineren, werk en studie bijvquote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen ideeMaar zolang ik hier lui kan doorwerken voor m'n centen zoek ik stiekem ook niet wat beters etc. Dat staat me nu een beetje tegen. En ja, het kan ook en-en, maar blijkbaar werkt dat bij mij niet zo.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
Probeer wat dingen te combineren, werk en studie bijv
Een bore-out is ook niet alles
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woensdag 11:00 uur Arbeidsvoorwaardengesprek
Waanzinnig!quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoop het zo hequote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waanzinnig!Is P dan de eerste met een nieuwe baan? Who's next
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuisquote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op naar de volgende baasquote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he![]()
Lekker weg bij de baas
Och jee...wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuis.
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuis.
Mooi zo. Bereid je voor en zorg dat je jouw minimum-eisenpakket voor jezelf (en voor hen) op papier hebt staan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
JIJ - JIJ - JIJquote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met zijn darmen. Hij had het er over dat er iets ingekapselt is geraakt en dat is hard geworden. Zijn lichaam moest het er uit werken en dat levert nogal wat pijn op. Vanmiddag horen wij meer iig... maar het was achteraf gezien niets ernstigs.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee...wat is er aan de hand dan?
Hey, de procrastination alert mail ging bij mij net af hier.quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen ideeMaar zolang ik hier lui kan doorwerken voor m'n centen zoek ik stiekem ook niet wat beters etc. Dat staat me nu een beetje tegen. En ja, het kan ook en-en, maar blijkbaar werkt dat bij mij niet zo.
Dat is heel niet hetzelfde, mijn "baas" is niet mijn werkgeverquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??
Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??
Leuk dat je de Desire S hebt gekocht Borisz. Dat was mijn favoriet in Barcelona ook.quote:
Ik heb maar 1 eisquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Bereid je voor en zorg dat je jouw minimum-eisenpakket voor jezelf (en voor hen) op papier hebt staan.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag morgen om 12u huurcontract officieel tekenen en direct eerste huur betalen. oh en ze zei op het laatst dat er ook nog ff EUR 50,- admin kosten bijkomen
quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij snel opknaptquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpen.
Gewoon een toffe vent.
En wat hij zegtquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag morgen om 12u huurcontract officieel tekenen en direct eerste huur betalen. oh en ze zei op het laatst dat er ook nog ff EUR 50,- admin kosten bijkomen
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salarisquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 eisMinimaal gelijkblijvend netto salaris.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef TAV74 het volgende:
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salaris
Bij hetzelfde aantal uur natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salaris
had eerder gelezen dat je erg tevreden was met huidige salaris dus das al mooi. En minder wordt t sowieso nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 eisMinimaal gelijkblijvend netto salaris.
Ik hoop dat het forumeren van de voorwaarden je morgen beter af gaatquote:
Beter dan jouw tikkunsten denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het forumeren van de voorwaarden je morgen beter af gaat
Zeker op een forum.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli, FFT
Leuk.....dan is het eindelijk zover
Krijg je dan morgen ook al de sleutel?
"Ik wil deze spannende dag met K. in mijn dagboekje zetten; laat ik eens snel gaan forumeren"quote:
En foto's maken voor mij (ons).quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen nog een keer met woningbouw app doorlopen, moet nog opgeleverd worden. Krijg direct sleutels want ik betaal dan ook al
kan ik uit mn werk ff een paar radslagen maken in mn lege hok
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ik wil deze spannende dag met K. in mijn dagboekje zetten; laat ik eens snel gaan forumeren"
Ik zie een nieuw werkwoord
Ja, dan kunnen we het daarna vergelijken met de ingerichte versie.quote:
Tuurlijk! We willen zien hoe je woning eruit ziet voor je klaar bent met klussenquote:
Het ontkennen van het bezoeken van een forum en het 'workshop' noemen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar nu nog even de exacte betekenis definieren
Nee joh....da's het versteerenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ontkennen van het bezoeken van een forum en het 'workshop' noemen.
ben benieuwd of dat wat zal verschillenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we het daarna vergelijken met de ingerichte versie.
Maar stel je voor dat je op een chique party oid bent en iemand vraagt wat je aan het doen bent. Dan staat 'Ik ben aan het Fokken' toch heel anders dan 'Ik ben aan het forumeren'.quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind forumeren een beetje een kakwoord en ik ben geen kakker
Ik heb ook liever niet dat iedereen mijn mooie woord gaat gebruikenquote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind forumeren een beetje een kakwoord en ik ben geen kakker
dat is hemquote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef golfer het volgende:
fulmineren op een forum wordt dus in het vervolg forumeren.
©TAV
dan zou ik zeggen dat ik aan t smsen benquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat je op een chique party oid bent en iemand vraagt wat je aan het doen bent. Dan staat 'Ik ben aan het Fokken' toch heel anders dan 'Ik ben aan het forumeren'.
je mag em houdenquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet dat iedereen mijn mooie woord gaat gebruiken
aiks das schrikken. Niet beschadigd?quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat het hoesje voor de Kindle snel komt.. heb hem al laten vallen![]()
volgens mij niet veel aan de hand maar moest hem wel weer dicht drukken op een hoekje
wat LEUK! Jeeequote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
*zucht
Nope, als ie 8 inch was geweest was het ook goed. Maar de grote versie van Kindle is me te lomp (en duur)quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie speciaal voor een 6 inch eReader gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Russische stagiair komt net een toffee (van andere collega) brengen. Hij zei tegen die collega dat hij mij lief vond en toen zei zij 'geef haar deze toffee en zeg dat je haar snoep geeft omdat je haar lief vind'en zo stond hij hier dus net hahaha
Ik wel. Ik heb 4 dagen rond gesurfd en ik ben 6 keer naar de bibliotheek geweest om alle voor en nadelen en niet te vergeten de effecten van een 6 inch scherm op de mentale en fysieke gesteldheid op een rijtje te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie speciaal voor een 6 inch eReader gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
*zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |