Denk het wel. Ze hebben maar twee modellen hequote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
6 inch? dan is het wel de zelfde..
maar wel andere leuke dingen toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb geen aaiphone en geen boekenleesapparaat.
Ja en die is echt veeeel groter.. heb het gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze hebben maar twee modellen heDe Kindle3 en de DX.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en die is echt veeeel groter.. heb het gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten denk ik![]()
Maar ben er heel blij meevanavond eens in bed uitproberen of dat een beetje leest
oh ja altijd goed..quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk in bed
Wil je de Ilja Gort-boekjes nog? Die zijn echt vermakelijk om te lezen
Tot ik dat ding van P in de hand had vond ik dat ook. Papieren boeken blijven wel komen, maar dit is wel een erg lekkere aanvulling hoor. Boekenkast is ook beperkt qua ruimte en op vakantie is dit helemaal ideaal.quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
Hip gedoe.
Een fysiek boek is veel fijner.
En dat is exact de reden waarom ik er een wildequote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt zo'n boekenleesapparaat nou net wel reuze handig, vooral voor vakanties zodat je maar 1 tablet mee hoeft te nemen en verder niet met boeken hoeft te zeulen.
Juistemquote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Mij lijkt zo'n boekenleesapparaat nou net wel reuze handig, vooral voor vakanties zodat je maar 1 tablet mee hoeft te nemen en verder niet met boeken hoeft te zeulen.
Dat is gewoon rete coolquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Een afstandsbediening voor de TV en de DVD-recorder, dat wel, ja.
Knap hoor.quote:
Mooi. Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 18 april 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
op mijn werk, geen zin en nu al 1 persoon (van een andere afdeling) afgesnauwd
Ze had het verdiend
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
In mijn herinnering was die van jou groter..
quote:
Ze bleef volharden dat zij iets aan mij had doorgegeven. In de computer zag ik echter dat het om 3 uur vannacht was doorgegeven. Ik begin niet voor 3 uur 's nachtsquote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooi. Een goed begin is het halve werk.
Je bent blijkbaar niet de enige met een dirty mindquote:
Nee, die Kaas kan er ook wat van.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Je bent blijkbaar niet de enige met een dirty mind
Maar wat ga je dan doen voor de kost als je contract afgelopen en niet verlengd is?quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
En ze willen m'n contract weer verlengen, maar weet eigenlijk niet of ik dat wel wil
Nog geen ideequote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wat ga je dan doen voor de kost als je contract afgelopen en niet verlengd is?
Probeer wat dingen te combineren, werk en studie bijvquote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen ideeMaar zolang ik hier lui kan doorwerken voor m'n centen zoek ik stiekem ook niet wat beters etc. Dat staat me nu een beetje tegen. En ja, het kan ook en-en, maar blijkbaar werkt dat bij mij niet zo.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
Probeer wat dingen te combineren, werk en studie bijv
Een bore-out is ook niet alles
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woensdag 11:00 uur Arbeidsvoorwaardengesprek
Waanzinnig!quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoop het zo hequote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waanzinnig!Is P dan de eerste met een nieuwe baan? Who's next
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuisquote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op naar de volgende baasquote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop het zo he![]()
Lekker weg bij de baas
Och jee...wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuis.
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop het niet. Mijn baas ligt sinds zaterdag met spoed in het ziekenhuis.
Mooi zo. Bereid je voor en zorg dat je jouw minimum-eisenpakket voor jezelf (en voor hen) op papier hebt staan.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
JIJ - JIJ - JIJquote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met zijn darmen. Hij had het er over dat er iets ingekapselt is geraakt en dat is hard geworden. Zijn lichaam moest het er uit werken en dat levert nogal wat pijn op. Vanmiddag horen wij meer iig... maar het was achteraf gezien niets ernstigs.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee...wat is er aan de hand dan?
Hey, de procrastination alert mail ging bij mij net af hier.quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen ideeMaar zolang ik hier lui kan doorwerken voor m'n centen zoek ik stiekem ook niet wat beters etc. Dat staat me nu een beetje tegen. En ja, het kan ook en-en, maar blijkbaar werkt dat bij mij niet zo.
Dat is heel niet hetzelfde, mijn "baas" is niet mijn werkgeverquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??
Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??
Leuk dat je de Desire S hebt gekocht Borisz. Dat was mijn favoriet in Barcelona ook.quote:
Ik heb maar 1 eisquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Bereid je voor en zorg dat je jouw minimum-eisenpakket voor jezelf (en voor hen) op papier hebt staan.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag morgen om 12u huurcontract officieel tekenen en direct eerste huur betalen. oh en ze zei op het laatst dat er ook nog ff EUR 50,- admin kosten bijkomen
quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij snel opknaptquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpen.
Gewoon een toffe vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |