quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmmpfft. Goedemorgen. Ik blijf nog even een poos stilletjes in een hoek aanwezig. Ochtendhumeur
Naah, ik drink nooit koffie. Dat heeft een negatieve invloed op mijn nachtrust, zelfs als ik 's ochtends koffie drink.quote:
Thee danquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naah, ik drink nooit koffie. Dat heeft een negatieve invloed op mijn nachtrust, zelfs als ik 's ochtends koffie drink.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Koffie![]()
Zonnetje in mijn kamer![]()
Er bestaan slechtere maandagen![]()
Nu nog zien dat ik op gang kom, ligt best wat te doen zie ik
Het boek is wel uit?quote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb me verslapen
Zou om half 10 in de sportschool zijn maar blijkbaar ben ik vergeten het alarm van mijn wekker daadwerkelijk áán te zetten (instellen had ik wel gedaan)
![]()
Nou ja, morgen dan maar.. hopen dat schoonma het niet saai vond in haar eentje..
Ja, natuurlijk bedoel ik dat !quote:Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je vasculaire dementie bedoelt, Anne. Zo te horen is je moeder een geval apart. Komt ze nog uit bed?
kOok niet.quote:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet. Ik heb een hele simpele...ergens....quote:
Als ik hem ooit bij abbo verlening gratis mee kan nemen ga ik er over nadenken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Als er een shockproof & spatwaterdichte aaifoon op de markt komt, dan ga ik er ook een nemen.
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)dat is bijna het zelfde
Semi smart. Hij kan wel van alles, maar het is net niet heel handigquote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)dat is bijna het zelfde
nee een luid autoalarm van n enorme jeep om 4 uur. De hele buurt werd wakker en ging de straat op omdat het 20 min duurde. Maar de eigenaar van die bak bij wie werd aangebeld werd niet wakkerquote:
Spatwaterdicht en shockproof zijn ze al. Tenzij ze je op een stoeprand laat vallen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Als er een shockproof & spatwaterdichte aaifoon op de markt komt, dan ga ik er ook een nemen.
veel plezier! Jullie zien we voorlopig niet meerquote:
Oh jawel hoorquote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel plezier! Jullie zien we voorlopig niet meer
tuurlijk, doen! Leuke bezigheid om in t zonnetje te doenquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh jawel hoormaar ga wel ff uitvogelen hoe alles werkt en zo
Nja heb er mijn laptop bij nodig, en in tegenstelling tot de kindle is die lastig te lezen in de zonquote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk, doen! Leuke bezigheid om in t zonnetje te doen
Sorry, ik versta er niets van. Wat zei je??quote:
tja je wilt wel je best doen. Maar dit is wel een combinatie met griep.quote:
lekker snel. Nou hup, de zon inquote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
eerste boeken staan er op en werken goed
Nou, griep lijkt me niet, dan zat je niet op je werk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tja je wilt wel je best doen. Maar dit is wel een combinatie met griep.
neuh hij moet nog opladen en ik ben nog niet helemaal klaar met mijn papieren boekquote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker snel. Nou hup, de zon inhet blijft de hele week mooi trouwens, met vrijdag 25 graden
Misschien eens rust nemen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tja je wilt wel je best doen. Maar dit is wel een combinatie met griep.
oh? Volgens mij had ik gepost dat ik t belangrijkste vandaag zou doen en dan ga ik weer want het t ijskoud, pijn en buikloop helaasquote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, griep lijkt me niet, dan zat je niet op je werk.
je papieren boek kan ook tegen zonquote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neuh hij moet nog opladen en ik ben nog niet helemaal klaar met mijn papieren boek
heb ik genoegquote:
niet echt heel erg nog, begint te komen.. vanmiddag als ik al mijn klusjes achter de rug heb ga ik lekker even buiten zittenquote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je papieren boek kan ook tegen zonalhoewel, is het nu al warm buiten? Om 10u nog niet toen ik op mn werk aankwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |