morgen maak ik wel een omschrijving.quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat ja! Je gaat er toch wel wat over zeggen DH?
dat moet wel. Wel voordeel; jij word dus vast ook heeel oudquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik had al verwacht dat ze vorige week zou overlijden, ook de huisarts. Maar ze is taai, net als haar moeder heb ik me laten vertellen. Dat heeft ook nog weken geduurt.
Ben benieuwd.quote:
Dat is ze nu al.quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dat moet wel. Wel voordeel; jij word dus vast ook heeel oud
dat zou goed kunnen! Vorige week liep ik ook al krom.quote:
6-gangen ontbijt? Whooquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoi Bluezzje
Het eten was echt enorm geweldig. Zowel het diner als het 6-gangen ontbijt. De suite die we hadden wat echt super luxe. Kan het iedereen aanraden
oh dat zegt wel watquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Hootersverjaardag toe. 10 Duitsers en ik, zag ik op de uitnodiging.![]()
![]()
Tot vanavond!
jaaa feestquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef LieLie het volgende:
mamaLie is bijna jarigEn die ziet dan Sarah
is dat een beetje taai vlees?quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
In een weekend een 'week' masterchef Aussie gekeken. Bij de masterclass gingen ze een varkensstaart klaarmaken.
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat een beetje taai vlees?
Oja! Die weet ik nog wel.quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.
Nee, leukquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en ik heb weer met een iPad en een iPhone zitten spelenZooooooooooooooooo fout he
Ja. Maar je word er zo hebberig vanquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
dat moet haast wel ja denk voor mals vlees van dat stuk. ben wel benieuwd hoe het zou smaken.quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.
dat is fijn! ik denk dat ik het nu ga krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ach
![]()
Ik liep trouwens net van de auto terug naar huis en ik kan weer bijna normaal lopenMorgenavond maar eens een voorzichtig oefenwandelingetje proberen
Hij is goed hequote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben totaal verzonken in het boek Brug naar de Hemel.. bijna uit.. kan niet meer stoppen, maar ga nu toch maar in bed liggen (en verder lezen) Nog 150 blz..
Och Annex toch. Wat een gek lief eigenwijs mens. Ergens ook mooi: als je gaat, dan niet zonder slag of stoot.quote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef AnneX het volgende:
oh Dude, met moeders is het vergelijkbaar als met de moeder van Bluezz.
Afwachten, erg hoor. Voor haar dan zover zij het beseft.
Af en toe weigert zij te eten - doet de lippen op elkaar en schudt nee tegen alles wat de verzorging haar aanbiedt.
De volgende dag maakt zij op haar manier bijdehande grapjes en opmerkingen tegen de verzorgenden en smult van een ijsje in het bed buiten.
éen keer in de twee weken komt de kapster !!! doet de carmen krulset en kapt op en daarvan genieten zij dan weer beiden : vertelt de verzorging.
Ik denk dat dat niet het geval is, als ik eerlijk ben. Ik denk dat die mensen op zo'n moment gewoon iets hebben van 'Nee'. En dan kan je op je kop staan en in je handen klappen, maar nee blijft neequote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er door het hoofd spookt van een Anne- of Bloezemoeder op zo'n moment.... 'Heb nog maar even dus laat ik nog maar eigenwijs doen, nu kan het nog!' zoiets?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef AnneX het volgende:
Ik denk dat je vasculaire dementie bedoelt, Anne. Zo te horen is je moeder een geval apart. Komt ze nog uit bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het zelf niet gezien. De materie interesseert me wel, omdat het ooit ook dichtbij kwam en ik het mbv huisarts zelf heb gedaan omdat het zo lang duurde, die hele procedure. Maar inderdaad goed dat het hier zo goed geregeld is. Het kan in elk geval. Dan waardeer in Nederland toch wel enorm.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
@Dude. We hebben nog even die Andere Tijden over euthanasie bekeken. Niet veel nieuws onder de zon. We hebben die geschiedenis rondom de wetgeving vrij goed meegekregen destijds en Heleen Dupuis blijft een prima mens.
Gelukkig is het nu allemaal netjes wettelijk geregeld in ons landje en in het buitenland denken ze nog steeds dat we in Nederland iedereen met een hoestje zomaar doodspuiten.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben de film Buried gekeken vanavond. Bizar. Je kijkt alleen maar naar een halfverlichte kist. Nav. jullie filmkijkerij, niet nav. bovenstaande.
Nouvaltmee. heb nog een aantal keer zitten lachen zelfs.quote:
Ik vind nóóóóóit meer iemand zoals zijquote:Op maandag 18 april 2011 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Let it go steer.
Denk je dat dat vrienden blijven werkt voor je?
Aaah, goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Oe stereo, je hebt een vriendin![]()
Ziet er lekker uit, en jullie hebt jezelf prima verwend dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |