morgen maak ik wel een omschrijving.quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat ja! Je gaat er toch wel wat over zeggen DH?
dat moet wel. Wel voordeel; jij word dus vast ook heeel oudquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik had al verwacht dat ze vorige week zou overlijden, ook de huisarts. Maar ze is taai, net als haar moeder heb ik me laten vertellen. Dat heeft ook nog weken geduurt.
Ben benieuwd.quote:
Dat is ze nu al.quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dat moet wel. Wel voordeel; jij word dus vast ook heeel oud
dat zou goed kunnen! Vorige week liep ik ook al krom.quote:
6-gangen ontbijt? Whooquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoi Bluezzje
Het eten was echt enorm geweldig. Zowel het diner als het 6-gangen ontbijt. De suite die we hadden wat echt super luxe. Kan het iedereen aanraden
oh dat zegt wel watquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Hootersverjaardag toe. 10 Duitsers en ik, zag ik op de uitnodiging.![]()
![]()
Tot vanavond!
jaaa feestquote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef LieLie het volgende:
mamaLie is bijna jarigEn die ziet dan Sarah
is dat een beetje taai vlees?quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
In een weekend een 'week' masterchef Aussie gekeken. Bij de masterclass gingen ze een varkensstaart klaarmaken.
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat een beetje taai vlees?
Oja! Die weet ik nog wel.quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.
Nee, leukquote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en ik heb weer met een iPad en een iPhone zitten spelenZooooooooooooooooo fout he
Ja. Maar je word er zo hebberig vanquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
dat moet haast wel ja denk voor mals vlees van dat stuk. ben wel benieuwd hoe het zou smaken.quote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ging eerst met een hoop groente en kruiden, zwemmen in de wijn en bouillon. Drie uur lang en daarna ging het met een deeg in de olie.
dat is fijn! ik denk dat ik het nu ga krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ach
![]()
Ik liep trouwens net van de auto terug naar huis en ik kan weer bijna normaal lopenMorgenavond maar eens een voorzichtig oefenwandelingetje proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |