quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In madrid voor een bruiloft en fokmoe![]()
(t heerst blijkbaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
Ik heb een hele rubberboot!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
niet heel charmant maar ach iig blij
Wat een grote! Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Geweldig en je kijkt hartstikke trots! Terecht.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Oh, dat ben ik niet met je eens. Heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen (ogenschijnlijk) ongelimiteerd doorgang konden vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijn
Leuk en terecht dat je een beetje trots kijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik niet met je eens. heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen ongelimiteerd doorgang konden vinden.![]()
Dat ik dan nu af en toe op dieet moet, heb ik er ook achteraf, wel voor over gehad.
Ok, ja, dat snap ik dan wel. Maar ik genoot toen niet echt van koken hoor, ik at gewoon de hele dag kroketten!quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadWant ben het wel met je eens dat ik erg geniet van goed koken en lekker eten en zo..
Oh ik ook hoorquote:
Nou ja, zij vindt al dat dieet-gezeik hier gewoon rete-irritant. Dat zou ik vijftien jaar geleden net zo hebben gevonden, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik ook hoorzoals ik zei heb ik dat ook heel lang gehad, pakte alleen voor mij persoonlijk achteraf niet zo goed uit, dat heeft verder ook niets met haar te maken.. Snapte alleen haar aangebrandheid niet zo goed
Ja, ze heeft een letter extra, dat trok me wel aan haarquote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik vind E-M de B. wel een leuk meisje trouwens! Ik zou ervoor gaan!
Zat er wel dik in natuurlijk, even gewacht tot na de wedstrijd waarschijnlijk.quote:
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Wat zie je er mooi uit DEquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Meer voetbalkennis in de bestuurlijke functies, goede technisch directeur aanstellen en dan eens ophouden met het gezeikquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, complete leiding van Ajax gezuiverd door Che Cruijff. En nu?
Wie zou een goede TD zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meer voetbalkennis in de bestuurlijke functies, goede technisch directeur aanstellen en dan eens ophouden met het gezeik
Zeker, ik hoor goede verhalen over zijn speechesquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zou een goede TD zijn?
Andries Jonker?
Nou, dan is er geen enkel obstakel meer op deze oprijlaan richting Ware Liefde.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een letter extra, dat trok me wel aan haarOverigens heeft ze exact dezelfde kleur haar als jij dude, zelfde tint rood.
Dat siert je, dat je niet wilt hoeven liegen/bedriegen voor het geld.quote:En jezus, ik bedoelde helemaal niks met de suikers behalve dat LOWCAAAAAARB zo'n terugkerend iets hier in de SC.en dat ik me stoor aan marketing van bedrijven, zoals ooit die chupa-chup reclames met '0% vet!!'
http://www.ventouxlaw.com(...)s-lollies-misleidend
Ook een reden waarom ik nooit voor Unilever of P&G zou kunnen werken, tenzij ik ze van binnenuit wil uithollen ofzo.![]()
Oh ik wil best liegen/bedriegen voor geld. Alleen niet als het gaat om voedsel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat siert je, dat je niet wilt hoeven liegen/bedriegen voor het geld.
Goed antwoord, in deze SC.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik wil best liegen/bedriegen voor geld. Alleen niet als het gaat om voedsel.
Heb je die nieuwe AllDays al geprobeerd dude? Nu nog vééééél absorberenderder.quote:
Jongens als de Boer, Bergkamp en Jonk etc hebben echt wel verstand van voetbal en zijn in ieder geval in staat om bijvoorbeeld te beoordelen of spelers wel of niet toegevoegde waarde hebben. Dan krijg je geen taferelen zoals onder Jol (Atoubaquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap op zich het idee van 'Ajax-mensen' terugbrengen om het 'Ajax-gevoel' terug te krijgen wel, maar dat iemand een goede voetballer is geweest wil niet zeggen dat het een goede trainer is, of de goede man op de juiste positie.
Dus ik weet niet of het zo handig is van Cruyff om al die oud-voetballers naar binnen te slepen: dan word alleen naar je naam gekeken en misschien niet eens zozeer naar je ervaring of competenties.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe AllDays al geprobeerd dude? Nu nog vééééél absorberenderder.
Die indruk hadden we niet en daar zou trouwens ook niet eens zoveel mis mee zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn jullie complimenteus![]()
lief hoor.
ik stort nu echt helemaal in trouwens dus sluit mijn laptop en duik op de bank, tis dus niet dat ik alleen even kwam glunderen en dan weer in mijn fokdip zak (die er ook nog is trouwens maar dat kennen jullie allemaal wel he?gaat wel weer over.)
![]()
Niet altijd, wel vaak, en ze kennen de voetbalwereld & club goed. Gaat hier niet om om de linksback van Veendam, maar om jongens die in de absolute top gespeeld hebben / Derksen modusquote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
@TAV: ik weet niet of oud-internationals per definitie beter kunnen beoordelen of iemand toegevoegde waarde heeft, of betere trainers zijn. Dan zouden de beste scouts of TD's ook allemaal topvoetballers geweest moeten zijn, en dat is het niet het geval...
Hij wil het pieterpad lopen in een dag of 8/9. 480 km dus.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor wandeling? 4-daagse?
Kun je beter een isotoon sportdrankje nemen, als je per se glucose wil nemen. Daar is de concentratie al afgestemd.
Mja, ik denk niet dat er zoveel nut is om pieken in je bloedsuikerspiegel te schieten als je met een duuractiviteit bezig bent.quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wil het pieterpad lopen in een dag of 8/9. 480 km dus.
Ja, wel he? Want hij heeft een megastapel dextro liggen en die gaat ie straks eten als pepermuntjes als ik er niet nog even achteraan belquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat er zoveel nut is om pieken in je bloedsuikerspiegel te schieten als je met een duuractiviteit bezig bent.Beter boterhammen enzo eten.
Mja, 50 gram in zo'n rolletje toch? Zeker in combinatie met veel zweten lijkt het me niet handig om zo'n rol naar binnen te gooien binnen een korte tijd. Schoonpa kan beter boterhammen e.d. mee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, wel he? Want hij heeft een megastapel dextro liggen en die gaat ie straks eten als pepermuntjes als ik er niet nog even achteraan bel
Denk het ook jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat er zoveel nut is om pieken in je bloedsuikerspiegel te schieten als je met een duuractiviteit bezig bent.Beter boterhammen / pasta enzo eten voor je glycogeenvoorraad.
Nouja, dat is geen puur glucose, dus in zoverre is het beter.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
Ik lees dat graanrepen e.d. als tussendoortje wel oké zijn?
Ja, kan, ik weet echter niet hoeveel rek er zit in de glycogeenvoorraden van niet-atleten. Gewoon de dagen ervoor iets meer pasta / volkoren brood / volkoren rijst etc. eten. Dus niet-geraffineerde koolhydraten. En slapen is altijd handig.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef LieLie het volgende:
En qua rust nemen in de laatste paar dagen voor dat ie van start gaat?
Las iets over het opbouwen van glycogeenvoorraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, even gebeld, de dextro's gaan niet meequote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, kan, ik weet echter niet hoeveel rek er zit in de glycogeenvoorraden van niet-atleten. Gewoon de dagen ervoor iets meer pasta / volkoren brood / volkoren rijst etc. eten. Dus niet-geraffineerde koolhydraten. En slapen is altijd handig.![]()
Glycogeenmoleculen zijn niets meer dan een kern van glycogenin (een eiwit) met takken van glucose eraan. De 'snelle' reservebrandstof van het lichaam, zeg maar. Vet is de langzame reservebrandstof.
Tabletje of twee per keer kan geen kwaad, half rolletje per dag. 3 rolletjes in 3 uur zal ie zich niet beter door voelen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, even gebeld, de dextro's gaan niet mee
De man heeft wat moeite met mate, dan maar beter niet mee denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tabletje of twee per keer kan geen kwaad, 3 rolletjes in 3 uur zal ie zich niet beter door voelen.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef AnneX het volgende:
EIn - de - lijk de vijzel eens gebruikt voor het maken van rucola pesto.
Heeft een (pittige )notensmaak.
Er blijft weinig over van zo'n bos biologisch-verantwoorde rucola van 80 gram -/- steeltjes.
Vraag: zal ik de steeltjes de volgend keer gewoon meevijzelen ??Leuke kaasrasp/molen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Verstandig, pure glucose is nergens voor nodig...
Wel grappig, want een kilozak glucose bij De Tuinen kost 2 EUR ofzo? En een rolletje Dextro Energy van 50 gram kost 80 cent in de supermarkt.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
Hij vertrekt waarschijnlijk woensdag. Met een tentje op de rug.
Serieus
Ja, dat is een antieke. Iedereen had die indertijd. Volgens mij > 30 jaar oud.quote:
Toch drinken wielrenners graag cola onderweg voor de snelle suikers, dat zal toch niet helemaal voor niets zijn? (ok, ander soort inspanning dan wandelen).quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, kan, ik weet echter niet hoeveel rek er zit in de glycogeenvoorraden van niet-atleten. Gewoon de dagen ervoor iets meer pasta / volkoren brood / volkoren rijst etc. eten. Dus niet-geraffineerde koolhydraten. En slapen is altijd handig.![]()
Glycogeenmoleculen zijn niets meer dan een kern van glycogenin (een eiwit) met takken van glucose eraan. De 'snelle' reservebrandstof van het lichaam, zeg maar. Vet is de langzame reservebrandstof.
Van Bluezz' moeder weet ik niet.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er door het hoofd spookt van een Anne- of Bloezemoeder op zo'n moment.... 'Heb nog maar even dus laat ik nog maar eigenwijs doen, nu kan het nog!' zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook dat een energydrank een beter idee is. 500 mililiter energydrank bevat ongeveer de helft van de absolute grammen aan glucose van een rolletje Dextro Energy. En dat dus opgelost in een halve liter water.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch drinken wielrenners graag cola onderweg voor de snelle suikers, dat zal toch niet helemaal voor niets zijn? (ok, ander soort inspanning dan wandelen).
Dat en tegelijkertijd wél sappige steeltjes.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
wow! ik had de foto's achter de spoiler niet gezien Anne, ziet er lekker uit
Waarom zou je de steeltjes niet meevijzelen? Vanwege de structuur? Of de iets bittere smaak?
Ah ok, dan snap ik het ook weer zonder alles tot op de komma terug te lezenquote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat een energydrank een beter idee is. 500 mililiter energydrank bevat ongeveer de helft glucose van een rolletje Dextro Energy. Als LieSchoonvader idd van plan was rollen per dag op te knallen dan heeft dat geen zin: kwestie van concentraties in je bloed die dan zinloos hoog worden.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van Bluezz' moeder weet ik niet.Mja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik weet eigenlijk niet precies waar ze de rest van de tijd uithangen. Maar nu vliegen ze allemaal druk door de straat.quote:
Winterslaap in holtes van bomen en spouwmuren en zoquote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet precies waar ze de rest van de tijd uithangen. Maar nu vliegen ze allemaal druk door de straat.
Oh, dan vast ook bij ons in de spouwmuur, er zat ook een tussen het dak van de keukenquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Winterslaap in holtes van bomen en spouwmuren en zo
Dat kan heel goed.quote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dan vast ook bij ons in de spouwmuur, er zat ook een tussen het dak van de keuken
Nou, volgens mij redden ze zich prima, en ze vliegen al rond het huis, dus ik hoef ze ook niet te lokkenquote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.Je kunt eventueel een vleermuizenkast ophangen als je dat leuk vindt
Als er zo veel zitten wordt die zeker bewoond na een tijdje
Nou ja.. de huizen worden tegenwoordig steeds beter dicht gemaakt zodat er minder plekken over blijven voor ze.. Maar jullie hebben het park natuurlijk ook nog, daar zullen ze ook wel hun stekjes hebben lijkt mequote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij redden ze zich prima, en ze vliegen al rond het huis, dus ik hoef ze ook niet te lokken
Ik vind het niet zo vergelijkbaar eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef AnneX het volgende:
oh Dude, met moeders is het vergelijkbaar als met de moeder van Bluezz.
Afwachten, erg hoor. Voor haar dan zover zij het beseft.
Af en toe weigert zij te eten - doet de lippen op elkaar en schudt nee tegen alles wat de verzorging haar aanbiedt.
De volgende dag maakt zij op haar manier bijdehande grapjes en opmerkingen tegen de verzorgenden en smult van een ijsje in het bed buiten.
éen keer in de twee weken komt de kapster !!! doet de carmen krulset en kapt op en daarvan genieten zij dan weer beiden : vertelt de verzorging.
Vast wel, en ons huis is niet zo dicht hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. de huizen worden tegenwoordig steeds beter dicht gemaakt zodat er minder plekken over blijven voor ze.. Maar jullie hebben het park natuurlijk ook nog, daar zullen ze ook wel hun stekjes hebben lijkt me
Hier ook op zomeravonden goed te zien. Vliegen met grote getalen dan over de huizen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef LieLie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet precies waar ze de rest van de tijd uithangen. Maar nu vliegen ze allemaal druk door de straat.
Ja, jou moet ik net ff hebbenquote:
ja dat ja! Je gaat er toch wel wat over zeggen DH?quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik net ff hebben
Hoe was Librije's zusje en de overnachting was dat ook bij hullie?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was n lange sportieve dag, met lekker frituur eten daarna zoals altijd. Die zon... Was tot 16u bloedheet op de baan. Enkel heb ik verloren maar eervol ten onder gegaan want benen uit mn lijf gerend, 2 uur lang. Daarna nog 1,5 uur gedubbeld en die hebben we gewonnen
ik heb een enkel dip denk... Ik verlies alles en dubbels win ik terwijl ik die normaal verlies. Vreemd maar komt hopelijk nog goed. Eindstand Amstelveen - Langeraar: 1-5
(jammergenoeg zorgde ik voor dat tegenpunt
). Straks douchen want ik voel weer alles in mn lichaam
Hoi Bluezzjequote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou moet ik net ff hebben
Hoe was Librije's zusje en de overnachting was dat ook bij hullie?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Hootersverjaardag toe. 10 Duitsers en ik, zag ik op de uitnodiging.![]()
![]()
Tot vanavond!
Die kinderpartijtjes beginnen tegenwoordig steeds later.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Hootersverjaardag toe. 10 Duitsers en ik, zag ik op de uitnodiging.![]()
![]()
Tot vanavond!
morgen maak ik wel een omschrijving.quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat ja! Je gaat er toch wel wat over zeggen DH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |