quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In madrid voor een bruiloft en fokmoe![]()
(t heerst blijkbaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
Ik heb een hele rubberboot!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Sunnie: Of wijsheid met de jaren komt, weet ik niet. Zwembandjes komen wel met de jaren. dat is wat ik bedoelde eigenlijk.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
niet heel charmant maar ach iig blij
Wat een grote! Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Geweldig en je kijkt hartstikke trots! Terecht.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Oh, dat ben ik niet met je eens. Heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen (ogenschijnlijk) ongelimiteerd doorgang konden vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. en ik doelde dan weer op de wijsheid dat je die bandjes beter voor had kunnen zijn
Leuk en terecht dat je een beetje trots kijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadquote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik niet met je eens. heb intens genoten van de jaren waarin vreten en zuipen ongelimiteerd doorgang konden vinden.![]()
Dat ik dan nu af en toe op dieet moet, heb ik er ook achteraf, wel voor over gehad.
Ok, ja, dat snap ik dan wel. Maar ik genoot toen niet echt van koken hoor, ik at gewoon de hele dag kroketten!quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet althans, ik had de boel voor willen zijn achteraf omdat het mij zeer (te) veel moeite kost. Nu achteraf had ik graag eerder begonnen met fanatiek sporten zodat het lekkere niet zo veel negatieve gevolgen had gehadWant ben het wel met je eens dat ik erg geniet van goed koken en lekker eten en zo..
Oh ik ook hoorquote:
Nou ja, zij vindt al dat dieet-gezeik hier gewoon rete-irritant. Dat zou ik vijftien jaar geleden net zo hebben gevonden, denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik ook hoorzoals ik zei heb ik dat ook heel lang gehad, pakte alleen voor mij persoonlijk achteraf niet zo goed uit, dat heeft verder ook niets met haar te maken.. Snapte alleen haar aangebrandheid niet zo goed
Ja, ze heeft een letter extra, dat trok me wel aan haarquote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik vind E-M de B. wel een leuk meisje trouwens! Ik zou ervoor gaan!
Zat er wel dik in natuurlijk, even gewacht tot na de wedstrijd waarschijnlijk.quote:
Tofquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Wat zie je er mooi uit DEquote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
bewijs! klik
Meer voetbalkennis in de bestuurlijke functies, goede technisch directeur aanstellen en dan eens ophouden met het gezeikquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, complete leiding van Ajax gezuiverd door Che Cruijff. En nu?
Wie zou een goede TD zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meer voetbalkennis in de bestuurlijke functies, goede technisch directeur aanstellen en dan eens ophouden met het gezeik
Zeker, ik hoor goede verhalen over zijn speechesquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zou een goede TD zijn?
Andries Jonker?
Nou, dan is er geen enkel obstakel meer op deze oprijlaan richting Ware Liefde.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een letter extra, dat trok me wel aan haarOverigens heeft ze exact dezelfde kleur haar als jij dude, zelfde tint rood.
Dat siert je, dat je niet wilt hoeven liegen/bedriegen voor het geld.quote:En jezus, ik bedoelde helemaal niks met de suikers behalve dat LOWCAAAAAARB zo'n terugkerend iets hier in de SC.en dat ik me stoor aan marketing van bedrijven, zoals ooit die chupa-chup reclames met '0% vet!!'
http://www.ventouxlaw.com(...)s-lollies-misleidend
Ook een reden waarom ik nooit voor Unilever of P&G zou kunnen werken, tenzij ik ze van binnenuit wil uithollen ofzo.![]()
Oh ik wil best liegen/bedriegen voor geld. Alleen niet als het gaat om voedsel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat siert je, dat je niet wilt hoeven liegen/bedriegen voor het geld.
Goed antwoord, in deze SC.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik wil best liegen/bedriegen voor geld. Alleen niet als het gaat om voedsel.
Heb je die nieuwe AllDays al geprobeerd dude? Nu nog vééééél absorberenderder.quote:
Jongens als de Boer, Bergkamp en Jonk etc hebben echt wel verstand van voetbal en zijn in ieder geval in staat om bijvoorbeeld te beoordelen of spelers wel of niet toegevoegde waarde hebben. Dan krijg je geen taferelen zoals onder Jol (Atoubaquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap op zich het idee van 'Ajax-mensen' terugbrengen om het 'Ajax-gevoel' terug te krijgen wel, maar dat iemand een goede voetballer is geweest wil niet zeggen dat het een goede trainer is, of de goede man op de juiste positie.
Dus ik weet niet of het zo handig is van Cruyff om al die oud-voetballers naar binnen te slepen: dan word alleen naar je naam gekeken en misschien niet eens zozeer naar je ervaring of competenties.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe AllDays al geprobeerd dude? Nu nog vééééél absorberenderder.
Die indruk hadden we niet en daar zou trouwens ook niet eens zoveel mis mee zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn jullie complimenteus![]()
lief hoor.
ik stort nu echt helemaal in trouwens dus sluit mijn laptop en duik op de bank, tis dus niet dat ik alleen even kwam glunderen en dan weer in mijn fokdip zak (die er ook nog is trouwens maar dat kennen jullie allemaal wel he?gaat wel weer over.)
![]()
Niet altijd, wel vaak, en ze kennen de voetbalwereld & club goed. Gaat hier niet om om de linksback van Veendam, maar om jongens die in de absolute top gespeeld hebben / Derksen modusquote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
@TAV: ik weet niet of oud-internationals per definitie beter kunnen beoordelen of iemand toegevoegde waarde heeft, of betere trainers zijn. Dan zouden de beste scouts of TD's ook allemaal topvoetballers geweest moeten zijn, en dat is het niet het geval...
Hij wil het pieterpad lopen in een dag of 8/9. 480 km dus.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor wandeling? 4-daagse?
Kun je beter een isotoon sportdrankje nemen, als je per se glucose wil nemen. Daar is de concentratie al afgestemd.
Mja, ik denk niet dat er zoveel nut is om pieken in je bloedsuikerspiegel te schieten als je met een duuractiviteit bezig bent.quote:Op zondag 17 april 2011 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wil het pieterpad lopen in een dag of 8/9. 480 km dus.
Ja, wel he? Want hij heeft een megastapel dextro liggen en die gaat ie straks eten als pepermuntjes als ik er niet nog even achteraan belquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat er zoveel nut is om pieken in je bloedsuikerspiegel te schieten als je met een duuractiviteit bezig bent.Beter boterhammen enzo eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |