Goeiemorgen! Raar gedroomd?quote:Op maandag 18 april 2011 07:37 schreef FutureFairytale het volgende:
mogge, dat was ff een maffe nacht!
quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmmpfft. Goedemorgen. Ik blijf nog even een poos stilletjes in een hoek aanwezig. Ochtendhumeur
Naah, ik drink nooit koffie. Dat heeft een negatieve invloed op mijn nachtrust, zelfs als ik 's ochtends koffie drink.quote:
Thee danquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naah, ik drink nooit koffie. Dat heeft een negatieve invloed op mijn nachtrust, zelfs als ik 's ochtends koffie drink.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:17 schreef TAV74 het volgende:
Koffie![]()
Zonnetje in mijn kamer![]()
Er bestaan slechtere maandagen![]()
Nu nog zien dat ik op gang kom, ligt best wat te doen zie ik
Het boek is wel uit?quote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb me verslapen
Zou om half 10 in de sportschool zijn maar blijkbaar ben ik vergeten het alarm van mijn wekker daadwerkelijk áán te zetten (instellen had ik wel gedaan)
![]()
Nou ja, morgen dan maar.. hopen dat schoonma het niet saai vond in haar eentje..
Ja, natuurlijk bedoel ik dat !quote:Op maandag 18 april 2011 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je vasculaire dementie bedoelt, Anne. Zo te horen is je moeder een geval apart. Komt ze nog uit bed?
kOok niet.quote:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet. Ik heb een hele simpele...ergens....quote:
Als ik hem ooit bij abbo verlening gratis mee kan nemen ga ik er over nadenken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
Als er een shockproof & spatwaterdichte aaifoon op de markt komt, dan ga ik er ook een nemen.
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)dat is bijna het zelfde
Semi smart. Hij kan wel van alles, maar het is net niet heel handigquote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een smartphone.. met aaibaarheidsfactor (touch screen)dat is bijna het zelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |