Ja, dan kunnen we het daarna vergelijken met de ingerichte versie.quote:
Tuurlijk! We willen zien hoe je woning eruit ziet voor je klaar bent met klussenquote:
Het ontkennen van het bezoeken van een forum en het 'workshop' noemen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar nu nog even de exacte betekenis definieren
Nee joh....da's het versteerenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ontkennen van het bezoeken van een forum en het 'workshop' noemen.
ben benieuwd of dat wat zal verschillenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we het daarna vergelijken met de ingerichte versie.
Maar stel je voor dat je op een chique party oid bent en iemand vraagt wat je aan het doen bent. Dan staat 'Ik ben aan het Fokken' toch heel anders dan 'Ik ben aan het forumeren'.quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind forumeren een beetje een kakwoord en ik ben geen kakker
Ik heb ook liever niet dat iedereen mijn mooie woord gaat gebruikenquote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind forumeren een beetje een kakwoord en ik ben geen kakker
dat is hemquote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef golfer het volgende:
fulmineren op een forum wordt dus in het vervolg forumeren.
©TAV
dan zou ik zeggen dat ik aan t smsen benquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat je op een chique party oid bent en iemand vraagt wat je aan het doen bent. Dan staat 'Ik ben aan het Fokken' toch heel anders dan 'Ik ben aan het forumeren'.
je mag em houdenquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever niet dat iedereen mijn mooie woord gaat gebruiken
aiks das schrikken. Niet beschadigd?quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat het hoesje voor de Kindle snel komt.. heb hem al laten vallen![]()
volgens mij niet veel aan de hand maar moest hem wel weer dicht drukken op een hoekje
wat LEUK! Jeeequote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
Nope, als ie 8 inch was geweest was het ook goed. Maar de grote versie van Kindle is me te lomp (en duur)quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie speciaal voor een 6 inch eReader gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Russische stagiair komt net een toffee (van andere collega) brengen. Hij zei tegen die collega dat hij mij lief vond en toen zei zij 'geef haar deze toffee en zeg dat je haar snoep geeft omdat je haar lief vind'en zo stond hij hier dus net hahaha
Ik wel. Ik heb 4 dagen rond gesurfd en ik ben 6 keer naar de bibliotheek geweest om alle voor en nadelen en niet te vergeten de effecten van een 6 inch scherm op de mentale en fysieke gesteldheid op een rijtje te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie speciaal voor een 6 inch eReader gekozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |