Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand met je baas werkgever??
Leuk dat je de Desire S hebt gekocht Borisz. Dat was mijn favoriet in Barcelona ook.quote:
Ik heb maar 1 eisquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Bereid je voor en zorg dat je jouw minimum-eisenpakket voor jezelf (en voor hen) op papier hebt staan.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag morgen om 12u huurcontract officieel tekenen en direct eerste huur betalen. oh en ze zei op het laatst dat er ook nog ff EUR 50,- admin kosten bijkomen
quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Woensdag 11:00 uur Arbeidsvoorwaardengesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waanzinnig!Is P dan de eerste met een nieuwe baan? Who's next
Dan hoop ik dat hij snel opknaptquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, baas, werkgever. Gewoon iemand die sociaal is en het beste voor heeft met zijn personeel en ik absoluut niets wat dit betreft gun. Hij heeft Anna en mij toendertijd behoorlijk geholpen.
Gewoon een toffe vent.
En wat hij zegtquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag morgen om 12u huurcontract officieel tekenen en direct eerste huur betalen. oh en ze zei op het laatst dat er ook nog ff EUR 50,- admin kosten bijkomen
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salarisquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 eisMinimaal gelijkblijvend netto salaris.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef TAV74 het volgende:
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salaris
Bij hetzelfde aantal uur natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, je gaat 80 uur werken voor hetzelfde salaris
had eerder gelezen dat je erg tevreden was met huidige salaris dus das al mooi. En minder wordt t sowieso nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 eisMinimaal gelijkblijvend netto salaris.
Ik hoop dat het forumeren van de voorwaarden je morgen beter af gaatquote:
Beter dan jouw tikkunsten denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het forumeren van de voorwaarden je morgen beter af gaat
Zeker op een forum.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli, FFT
Leuk.....dan is het eindelijk zover
Krijg je dan morgen ook al de sleutel?
"Ik wil deze spannende dag met K. in mijn dagboekje zetten; laat ik eens snel gaan forumeren"quote:
En foto's maken voor mij (ons).quote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen nog een keer met woningbouw app doorlopen, moet nog opgeleverd worden. Krijg direct sleutels want ik betaal dan ook al
kan ik uit mn werk ff een paar radslagen maken in mn lege hok
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ik wil deze spannende dag met K. in mijn dagboekje zetten; laat ik eens snel gaan forumeren"
Ik zie een nieuw werkwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |