*aai over de bol geeft*quote:
Goed hequote:
Dank je, it's been a long and troublesome journeyquote:
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fokquote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en ik ga dr moeten trouwen!ze wil absoluut geen kinderen!
![]()
Hoe voelt het nu je er eindelijk bent?quote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dank je, it's been a long and troublesome journey
Het is zo eng hierquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Of is het niet net alsof....?
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuldquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Lol!quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien geef je ons alleen de.. highlightsquote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuld
Hoe bevalt de nieuwe gadget?quote:
Dank, dankquote:
Geinig dingetje. Wist niet dat het zo werkte als een Wiimote.quote:
Als je ochtendhumeur vertraagd is, is dat toch juist iets om blij mee te zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
You've just made my dayquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet eens?quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof FOK! ook maar in me opkomt op dat soort momenten.
Oh well, it takes all sorts....
We hebben niet allemaal RZ als role modelquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor"quote:
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'mquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singlesquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'm
Nee, maar met RZ heb ik mijn portie daarvan al wel gehad hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singles
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uitquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?
Flauwquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uit.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh en samzz hij was erg teleurgesteld dat je niet kwam
quote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik vermoed dat hij een borstenman is
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.quote:
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Nu ben je weer helemaal op de hoogtequote:Op maandag 18 april 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Die vond ie een beetje eng geloof ik, die was veel te wild en luidruchtig. En strengquote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?
Hahahquote:Op maandag 18 april 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die vond ie een beetje eng geloof ik, die was veel te wild en luidruchtig. En streng
is die ook luidruchtig en streng dan..?quote:Op maandag 18 april 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahdat wordt nog wat met Samzz dan
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahdat wordt nog wat met Samzz dan
Ik poste ook pas toen ik naar huis gingquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat eerste iig wel.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is die ook luidruchtig en streng dan..?
Geen idee ik ken Huppel nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.
Dat weet ik wel zeker, is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, is ook niet zo moeilijk
Ik had de fles bijna vergeten vanochtendquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had de fles bijna vergeten vanochtend
Alleen dan voor volwassenenquote:
Dat komt welquote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh en samzz hij was erg teleurgesteld dat je niet kwam
Alcoholistquote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had de fles bijna vergeten vanochtend
Ben ik luidruchtig? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste iig wel.
[..]
Geen idee ik ken Huppel niet
Ontzettendquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik luidruchtig? Valt wel mee toch?
Ben zelf een roker, maar ik snap de redenatie wel. Ik til er niet te zwaar aan, een kwart is nog lang geen meerderheid.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Kwart wil minder loon voor rokers
Like wtf
Beetje raar ook, de meeste onderzoeken wijzen uit dat rokers meer werk verichten, omdat ze de weggerookte tijd weer in willen halen door harder te werkenquote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Like wtf
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Like wtf
Ik snap de redenatie ook wel, maar het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben zelf een roker, maar ik snap de redenatie wel. Ik til er niet te zwaar aan, een kwart is nog lang geen meerderheid.
Die staan nog niet. Zie mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben je weer helemaal op de hoogte![]()
Hoe staat het met de visjes?
Yeah, right.quote:Op maandag 18 april 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje raar ook, de meeste onderzoeken wijzen uit dat rokers meer werk verichten, omdat ze de weggerookte tijd weer in willen halen door harder te werken
Waarmee meldt een roker zich ziek dan? Longkanker?quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.quote:Op maandag 18 april 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarmee meldt een roker zich ziek dan? Longkanker?
Die hebben veel niet-rokers ook. Maar dat valt echt niet te controleren. Begint een beetje op nazipraktijken te lijken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.
Gister ook andersquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik poste ook pas toen ik naar huis ging
Mijn punt dus.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.
en klussers!quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?
Of nog erger, heb je enig idee hoeveel mensen die in het weekend sporten het bedrijfsleven kosten?
Je zal maar roken en sportenquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?
Of nog erger, heb je enig idee hoeveel mensen die in het weekend sporten het bedrijfsleven kosten?
quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak dan. Die serie is gewoon tof. Van begin tot eind.quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik moest nog aan je denken Kluts. Ben nu bij seizoen 2 van Breaking Bad. Het kwam wel echt mega langzaam op gang. Maar nu is het wel leuk. Niet spectaculair.
Wat houdt het in?quote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Maar heeft niemand mijn extreem zielige ik-heb-pijn bericht gezien?
Tja, het is maar hoe je het presenteert, want je kunt net zo goed zeggen dat driekwart het er nķet mee eens is.quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
We zijn het er allemaal mee eens dat zoiets gewoon bullshit is dus
Ik snap echt niet waar mensen zich druk om kunnen maken
Vind je echt dat het lekker snel op gang komt ja? De eerste 3 afleveringen hadden in anderhalve minuut verteld kunnen worden.quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak dan. Die serie is gewoon tof. Van begin tot eind.
Verkeerde topic, daar is Hvjjn voor.quote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.quote:
Aan het spitquote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.
Mja, dat klinkt niet leuk als je een punt wilt makenquote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het presenteert, want je kunt net zo goed zeggen dat driekwart het er nķet mee eens is.
Ja, arme jijquote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Het is juist zo dat alles altijd weer terug komt in de serie of het blijkt relevant te zijn voor het verhaal. Ik vind die suspense juist wel tof eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je echt dat het lekker snel op gang komt ja? De eerste 3 afleveringen hadden in anderhalve minuut verteld kunnen worden.
Op zich zijn de ontwikkelingen enzo wel tof, maar dat gezeik van dat zwangere wijf en die kleptomaan vind ik wat minder.
Ouch. En hoe lang gaat dat duren?quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.
Nee hoor, want ik kan mezelf ook al niet krassen nu.quote:
Geen idee. Bedoeling is dat ik zoveel mogelijk beweegquote:
Wel vervelend, gaat het wel weer over eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
Nee hoor, want ik kan mezelf ook al niet krassen nu.
Jij kan alleen maar een kloon van HW zijnquote:
Nee, ik heb nog maar 3 weken te leven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel vervelend, gaat het wel weer over eigenlijk?
Uiteraardquote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een kloon van HW zijn
Ik ben een paar weken geleden door m'n rug gegaan, gebeurt zo eens in de zoveel tijdquote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Bedoeling is dat ik zoveel mogelijk beweeg.
Maar lopen en staan gaat op zich wel, alleen zitten, liggen, bewegen en zulks is irritant.
Vertel, ik hoor goede recensies namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef Kluts het volgende:
Overigens heb ik wel een leuk weekend gehad.
Alleen Scream 4 kan ik echt iedereen afraden.
Thanks, de huisarts raadde me ook af om op bed te gaan liggen, maar veel in beweging te blijven. Alleen tillen moet ik voorlopig uit mijn hoofd laten. Ben nu thuis aan het werk, maar ga morgen denk ik gewoon naar kantoor. Of ik nou hier de hele tijd zit en rondjes loop of daar, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden door m'n rug gegaan, gebeurt zo eens in de zoveel tijdMaar op hoge eetstoelen zitten en blijven lopen. Ik durfde me dus drie dagen niet te bewegen, het werd pas beter toen ik wel boodschappen moest doen
Ik kwam ook niet uit bed, moest me aan de dekens omhoog hijsen.
Beterschap
Besteed je die laatste 6 dagen wel een beetje goed dan, want mijn belastingcentenquote:Op maandag 18 april 2011 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Morgen![]()
Lekker weekend gehad![]()
En begonnen aan m'n laatste 6 dagen
Ik kan niks spoilen, want ik ben halverwege weggegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel, ik hoor goede recensies namelijk.
Ben blij dat je je niet druk maakt om al de gewerkte dagenquote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef STING het volgende:
Besteed je die laatste 6 dagen wel een beetje goed dan, want mijn belastingcenten
Was ie zo slecht dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niks spoilen, want ik ben halverwege weggegaan.
Who says I didn'tquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je je niet druk maakt om al de gewerkte dagen
M'n ouders kwamen de volgende dag eten en ik had lasagne in huis gehaald, met veel pijn en moeite staan maken achter het aanrecht... moest die kloteschaal de oven in. Eeehquote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks, de huisarts raadde me ook af om op bed te gaan liggen, maar veel in beweging te blijven. Alleen tillen moet ik voorlopig uit mijn hoofd laten. Ben nu thuis aan het werk, maar ga morgen denk ik gewoon naar kantoor. Of ik nou hier de hele tijd zit en rondjes loop of daar, dat maakt ook niet zoveel uit.
Ja, het was echt een draak van een film.quote:
Als je halverwege weggaat, moet hij wel heel slecht zijnquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij een horror die ook nog eens zwaar mijn jeugdsentiment aanspreekt is dat wel heel bijzonder kan ik je zeggen.
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ook, desnoods val ik gewoon in slaap.quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.
Oh, dat heb ik wel eens gedaan. Tijdens een date waarbij we naar Red Dragon gingen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, desnoods val ik gewoon in slaap.
Hoog Catherijne?quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.
Dat is zeer attent van u!quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Ik gaf je nog even het voordeel van de twijfel
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.quote:
Ik ben bij Harry Potter 1 en 2 in slaap gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel eens gedaan. Tijdens een date waarbij we naar Red Dragon gingen.
Onnodig te zeggen dat die date ook heel saai was.
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Ik zou nog wel wachten tot de pauze denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Het is dat we hadden gratis kaartjes hadden, anders waren we er sowieso al niet heengegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.
Dat kan wel kloppen. Hij heeft als klein jochie ook nog in the Wizard of Ozz gespeeld, samen met Diana Ross.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
wel in het dorpquote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.
Verdoving voor gaatjes?....quote:Op maandag 18 april 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Twee gaatjes laten vullen bij de tandarts. Nu als een kwijlende ramenlikker wachten tot de verdoving is uitgewerkt.
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Misschien moeten we slechtziende jagers inschakelen die bontkraagjes voor een dartelend konijn aanzien.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.quote:
WATJE!quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdovingquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
'leveringsdatum en -tijd' selecterenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdoving
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'leveringsdatum en -tijd' selecteren
Je bent De Man. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoelquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Er lopen al tien mongolen rondquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.
Chocolaquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoel
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vegetariėrquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...
Gelukkig heb ik nog maar 2 gaatjes gehad.
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tandenquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verrot gebitBrokkelt steeds verder af.
Ik had nu twee gaatjes, waren nummer 2 en 3 in mijn leven. Dat valt mee. En ik eet vlees. En chocola.quote:
"Lelijk"..?quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tanden
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
Maltesers ook.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Ik moet zeggen dat het me 1000 procent meeviel. Maar ik ben dan ook niet snel bang, ook niet bij de tandarts, dat scheelt denk ik al een hoop. En pijn kan ik over het algemeen heel goed handelen, dus ik maak me niet zo snel druk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanIk krijg er nu al kriebels van...
Ik kan echt niet aan gefrunnik aan m'n tanden
Coca Cola is hier de boosdoener. Klootzakken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
Ik kan ook goed tegen pijn en raak totaal niet in paniek. Totdat ze aan m'n tanden zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me 1000 procent meeviel. Maar ik ben dan ook niet snel bang, ook niet bij de tandarts, dat scheelt denk ik al een hoop. En pijn kan ik over het algemeen heel goed handelen, dus ik maak me niet zo snel druk.
Is dat niet aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.
Ziet er goed uit. En nu al?quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond ga ik de eerste groep vissies kopen..
Hoe groot is de kans dat je door die verdoving een scheve kwijlbek oploopt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.
Ik ben als de dood dat m'n verstandskiezen er een keertje uit moeten. Zegt m'n zwager dat ik me niet moet aanstellen want bij hem wipten ze ze er zo uit, 'behalve die ene, die zat scheef en moest eruit gesneden worden, dat kraakte wel heel erg, moest heel veel gewrikt en getrokken worden.'quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook goed tegen pijn en raak totaal niet in paniek. Totdat ze aan m'n tanden zitten.
En ik heb alleen maar de horrorverhalen van een vriendin gehoord, die behandeling is echt gigantisch fout gegaan.
Ziet er strak uit. Maar nu al vissen erin? Zo lang draait die bak toch nog niet?quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gadverdammequote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat m'n verstandskiezen er een keertje uit moeten. Zegt m'n zwager dat ik me niet moet aanstellen want bij hem wipten ze ze er zo uit, 'behalve die ene, die zat scheef en moest eruit gesneden worden, dat kraakte wel heel erg, moest heel veel gewrikt en getrokken worden.'![]()
ja dat helpt, echt.
Toen jij het had over dat je een aquarium ging kopen, dacht ik dat het echt zo'n oldschool-ouwelullending zou zijn. Maar deze vind zelfs ik mooi, met dat RVS.quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die verdoofde bek wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je door die verdoving een scheve kwijlbek oploopt?
Aquarium opstarters gebruikt. Dan kun je (in theorie) na een dag al beginnen. Maar nu draait ie anderhalve week en dat is me lang genoeg. Geduld is op. Waardes zijn allemaal perfect.quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit er strak uit. Maar nu al vissen erin? Zo lang draait die bak toch nog niet?
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanIk krijg er nu al kriebels van...
Ik kan echt niet aan gefrunnik aan m'n tanden
Moet je eens een pakje L&M sigaretten willen halen met een verdoofde bek. DAT is pas lachen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die verdoofde bek wel grappig eigenlijk'Ja spoel maar even.' HOE?
En dan terug naar huis fietsen en hopen dat niemand de weg vraagt ofzo
Het gebit van m'n moeder is ook helemaal verkloot door de vorige tandarts, is echt bijna niks meer van over. En ze heeft ook net zulke sterke tanden als ikquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.
mensen met verdoving aan het lachen maken, echt, allemaal kwijlquote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens een pakje L&M sigaretten willen halen met een verdoofde bek. DAT is pas lachen.
Daar had ik de orthodontist voor. En de kaakchirurg. En de stagiaire van de orthodontist. jezus wat een doos.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.
Ik heb echt een hekel aan de tandarts. Gelukkig heeft die van mij me nog niet idioot hard gepijnigd
Ik heb wel ooit mijn tandarts op zijn bek geslagen toen ik het doekje wat over mijn gezicht hing aan de kant wilde halen en hem daardoor vol in zijn gezicht sloeg omdat hij er vlak boven hing.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.
Ik heb echt een hekel aan de tandarts. Gelukkig heeft die van mij me nog niet idioot hard gepijnigd
Ik ben zo blij dat ik nooit een beugel nodig heb gehadquote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik de orthodontist voor. En de kaakchirurg. En de stagiaire van de orthodontist. jezus wat een doos.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit mijn tandarts op zijn bek geslagen toen ik het doekje wat over mijn gezicht hing aan de kant wilde halen en hem daardoor vol in zijn gezicht sloeg omdat hij er vlak boven hing.
Ja, dat zag ik natuurlijk niet.
Ja, is wel strak design hč? Ben er ook wel blij mee. Ik wilde dan ook persé niet zo'n ouwelullenbak.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen jij het had over dat je een aquarium ging kopen, dacht ik dat het echt zo'n oldschool-ouwelullending zou zijn. Maar deze vind zelfs ik mooi, met dat RVS.
Wat voor vissen komen erin?
Peuter mist ook van beide voortanden een stuk. Gelukkig moet hij nog wisselen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik 11 was ofzo, ben ik een keer keihard op m'n bek gegaan, recht op m'n giegel. Stuk voortand erafWe konden het stukje niet meer terugvinden, dus er iets opgeplakt, maar dat begint nu na 18 jaar te verkleuren, vooral in vergelijking met de rest van de tand. Wil eigenlijk een vers stukje, maar durf niet
Dus. Hoe Voel Je Je Nu?quote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Zo, review gehad, tijd om eens te beginnen met werken. Uiteraard eerst even FOK!ken
Mijn weekend was fantastisch (pijnlijk).
Woensdagavond flink wezen stappen, mooi complimentje gekregen (die jongen is denk ik 27).
Donderdag de hele dag in mijn bed gelegen, filmpjes kijken met mrs. stbabylon.
Vrijdag naar de kapper geweest (ben je bijna 33??? ik dacht 25 of 26), 's middags naar het terras gegaan en na het uit eten nog even bij vrienden gezeten. Even in de zon zitten eindigde om 23:30
.
Zaterdag de hele dag bezig geweest met het riool, meer dan 50 emmers zand en stenen uit de kruipruimte versjouwd, gegraven, dichtgegooid, etc. etc. oftewel overal spierpijn nu.
Toch op zondag wezen snowboarden in Zoeterrrmeerrr. Twee keer op mijn stuitje getieft, dus nu heel blij met mijn kantoorbaan.
Het was een topweekend. Zou vaker mogen, zo'n 4 dagen weekend. Oh wacht, as. weekend weer
quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, is wel strak design hč? Ben er ook wel blij mee. Ik wilde dan ook persé niet zo'n ouwelullenbak.
[ afbeelding ]
Roodkopzalm. Schooltje van 20 ofzo. Bewegen ontzettend leuk, zien er niet superspectaculair uit vergeleken met bv Kardinaaltetra's, maar zijn veel meer schoolvisjes. Ong. 5cm lang.
[ afbeelding ]
Meerval/algeneter. Hier komen er 2 van in. Van die zuignapbekken. Worden ongeveer 12/15 cm.
Ik twijfel nog over een paar rustige grotere vissen (bv maanvissen) en over de bovenste-laag-zwemmers. Misschien 1 van deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die vind ik ook leuk om te zien. Ook leuk dat ik ze als jonkies krijg van een cm of 4 en dat ze dan nog zoveel groeien.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Die algeneters zijn cool, die had ik ook, geweldig
Kan je dat laten kwijtschelden? Kan ik dat ook?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo, verzoek om kwijtschelding van de gemeentelijke belasting maar eens de deur uitgedaan, met een kruiwagen aan papierwerk.. Ze wilden nog net niet mijn bh-maat en favoriete standje weten
Geen idee, als je een arme sloeber bent als ik ms wel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Kan je dat laten kwijtschelden? Kan ik dat ook?
75B en doggy?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo, verzoek om kwijtschelding van de gemeentelijke belasting maar eens de deur uitgedaan, met een kruiwagen aan papierwerk.. Ze wilden nog net niet mijn bh-maat en favoriete standje weten
quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ga maar eens anasthesist worden! Kan ik iedereen plat spuiten
Nee, de bh-maat is anders, heb ik pas ontdektquote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
75B en doggy?En de ambtenaar maar zijn fantasie de vrije loop laten
Verdomme, schiet ik weer tekort.quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, als je een arme sloeber bent als ik ms wel.
quote:
Ik heb ook jaren de verkeerde cup gedragen. Dom.quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de bh-maat is anders, heb ik pas ontdekt
Anasthesist?quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanafquote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren de verkeerde cup gedragen. Dom.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anasthesist?Anesthesist zou ik kiezen.
Volgens mij is het gewoon moeilijk om dat bij jezelf nauwkeurig te meten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanaf
Je zal binnenkort toch wel een beetje grijs worden?quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanaf
GHB, daar kom je verder mee.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon moeilijk om dat bij jezelf nauwkeurig te meten.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal binnenkort toch wel een beetje grijs worden?
Leuk jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]je hebt gelijk
Maar goed plat spuiten dus!
Oh, dat is wel dom jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.
Zelfs IK ben al grijsquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt wel dat de dames daar ontiegelijk geil van worden
quote:
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oudquote:
Denk dat dit ook iemand is die opgeleid is tot anesthesie. Vergeet niet dat het wel te maken heeft met de hoeveelheid die je moet inspuiten. Vaak is dit ook weer lichaam afhankelijk. Lijkt natuurlijk heel makkelijker, maar prikken blijkt ook een kunstquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja
Wat ik me afvraag he... Zou je speciale opleidingen hebben voor mensen die de chemicaliėn toedienen wanneer iemand ter dood is veroordeeld? Vast wel, maar ik kan me het besluit tot een degelijke opleiding niet voorstellen.
Als hij al een beetje oud is, dan ben ik bejaard.quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oud
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zitquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oud
Ik vergeet niksquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk dat dit ook iemand is die opgeleid is tot anesthesie. Vergeet niet dat het wel te maken heeft met de hoeveelheid die je moet inspuiten. Vaak is dit ook weer lichaam afhankelijk. Lijkt natuurlijk heel makkelijker, maar prikken blijkt ook een kunst
Ja maar bij mannen kįn dat dan ook gewoon.quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zit
Dat ben je toch ook?quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Als hij al een beetje oud is, dan ben ik bejaard.
Is me niet opgevallen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zit
Het ging niet over de zon tochquote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De zon schijnt zeker, en het begint warm te worden
Dat is zeker zoquote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar bij mannen kįn dat dan ook gewoon.
Het is ook niet dat het giga plukken zijn, maar bij mn oren en midden bovenop zitten wat plukken. T stoort me niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?
[..]
Is me niet opgevallen.
Lees net dat het anesthesisten zijn die het uitvoeren die ook gespecialiseerd zijn in euthenasie. Wel is het zo dat een anesthesist het verzoek mag weigeren.quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergeet niksIk vraag me meer af wat voor morbide geest zoiets zou willen doen... En of er een speciale opleiding voor is.
Ja, zoals het er nu uitziet vind ik het ook echt mooi, ipv ja, leuk zo'n bak met vissen maar het past niet bij de rest van de inrichting.quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, is wel strak design hč? Ben er ook wel blij mee. Ik wilde dan ook persé niet zo'n ouwelullenbak.
[ afbeelding ]
Roodkopzalm. Schooltje van 20 ofzo. Bewegen ontzettend leuk, zien er niet superspectaculair uit vergeleken met bv Kardinaaltetra's, maar zijn veel meer schoolvisjes. Ong. 5cm lang.
[ afbeelding ]
Meerval/algeneter. Hier komen er 2 van in. Van die zuignapbekken. Worden ongeveer 12/15 cm.
Ik twijfel nog over een paar rustige grotere vissen (bv maanvissen) en over de bovenste-laag-zwemmers. Misschien 1 van deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, waarom zou het je ook storen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo
[..]
Het is ook niet dat het giga plukken zijn, maar bij mn oren en midden bovenop zitten wat plukken. T stoort me niet.
Ik heb 't inderdaad ook net opgezocht.quote:Op maandag 18 april 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lees net dat het anesthesisten zijn die het uitvoeren die ook gespecialiseerd zijn in euthenasie. Wel is het zo dat een anesthesist het verzoek mag weigeren.
Interessant item doodstraf.quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't inderdaad ook net opgezocht.
Ik lees een boek over de doodstraf, vandaar dat het in me opkwam.
Welk boek?quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't inderdaad ook net opgezocht.
Ik lees een boek over de doodstraf, vandaar dat het in me opkwam.
omdat iemand ijdel is?quote:
Op vrij jonge leeftijd grijs worden vind ik persoonlijk gewoon niet leuk, omdat ik er dan voor mijn gevoel jaar ouder uitzie. Ik ben dan ook heel erg angstvallig in het bijtijds verven in de hoop dat niemand behalve ik het ziet.quote:
De haarkleur die ik nu heb lijkt het meest op mijn eigen haarkleur, kwam ik 2 jaar geleden achter toen ik het in deze kleur verfde. Verf het ook al 15 jaar ofzo, dus dat maakt me ook niet uit.quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen idee of ik al grijs word. Verf mijn haar al zolang, heb al jaren mijn eigen kleur niet gezien.
Hoe lang is jouw haar?quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg al wel grijs haar, maar het zijn slechts enkele haren. Gezien het feit dat mijn haar lang is gaat het er zeker wel af als ik plots heel grijs word. Dan laat ik het ook wel grijs denk ik, moet er niet aan denken steeds te moeten verven.
Vind ik wel.quote:
De bekentenis van John Grisham.quote:
Ik draag het met sier, vooral aan de zijkant vind ik het niet erg, bovenop vind ik het erger omdat ik door de witte haren nog kaler lijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op vrij jonge leeftijd grijs worden vind ik persoonlijk gewoon niet leuk, omdat ik er dan voor mijn gevoel jaar ouder uitzie. Ik ben dan ook heel erg angstvallig in het bijtijds verven in de hoop dat niemand behalve ik het ziet.
Jij niet nee. En jij bent nog wel de oude bok!quote:
Oh, een roman. Ik dacht een boek ivm je opleiding ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel.Het is ook een vermakelijk boek.
[..]
De bekentenis van John Grisham.
Ik snap niet waarom een man zich er druk over zou maken, even anders uitgedrukt.quote:
Zolang ik nog altijd 25 word geschat ben JIJ de oude bok.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
Jij niet nee. En jij bent nog wel de oude bok!
Er is maar 1 ding erger dan een grijzende/kalende man.quote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik draag het met sier, vooral aan de zijkant vind ik het niet erg, bovenop vind ik het erger omdat ik door de witte haren nog kaler lijk
Serieus? Ik kan me voorstellen dat een man ook graag zijn jeugdige uiterlijk behoudt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een man zich er druk over zou maken, even anders uitgedrukt.
Ik ook niet. Lekker boeiend die paar grijze haren.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom een man zich er druk over zou maken, even anders uitgedrukt.
Ja, ik voel me al 80 ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zolang ik nog altijd 25 word geschat ben JIJ de oude bok.
Hij verft stiekem z'n harenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.quote:
Officieel een thriller, maar dat vind ik er niet in terug. Wel een ontzettend goed boek dat makkelijk weg leest.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Oh, een roman. Ik dacht een boek ivm je opleiding ofzo.
Doodstraf vind ik wel een fascinerend iets.
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.
Hmmm... Nee, kan ik me weinig bij voorstellen. Maar ik ken dan ook geen mannen die zich druk maken daarover.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me voorstellen dat een man ook graag zijn jeugdige uiterlijk behoudt.
Het is een ouderdoms verschijnsel, iedereen wil er jonger uit zien vanaf een bepaalde leeftijdquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me voorstellen dat een man ook graag zijn jeugdige uiterlijk behoudt.
Dat zou ik dus ook nooit doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding erger dan een grijzende/kalende man.
Eentje die zijn haar verft.
Ielquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.
(Hier gaat Q op reageren.)
Your lossquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.
(Hier gaat Q op reageren.)
Ijdelheid, het beeld wat er word geschetst door media, reclame's etc. En dan nog maar te zijgen over bekende personen waar mensen zich mee associėren.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel een thriller, maar dat vind ik er niet in terug. Wel een ontzettend goed boek dat makkelijk weg leest.
En ik heb verder weinig te maken met Amerikaans recht in de opleiding. En inderdaad, doodstraf is fascinerend. Ik weet nog steeds niet goed of ik voor of tegen moet zijn.
George Cloony is anders zo grijs als een muis maar rete aantrekkelijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ijdelheid, het beeld wat er word geschetst door media, reclame's etc. En dan nog maar te zijgen over bekende personen waar mensen zich mee associėren.
De meeste mannen zijn echter geen George Clooney.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
George Cloony is anders zo grijs als een muis maar rete aantrekkelijk
Hij was al aantrekkelijk toen hij nog jong wasquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen hou ik niet van, maar sommigen hebben idd een mooie bos en zijn er het type voor. Die zanger bijv van RHCP ziet er niet uit sinds hij kort haar heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Your loss
Maar het is een love it or hate it dingetje ja. Als iemand ervan houdt dan krijg ik er wel steevast complimenten over, ik heb een ontzettend volle bos, dik haar. Dus niet zo'n vlassige aangelegenheid.
George mag mijn schoenveters nog niet strikken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?
Anderzijds ook ooit een site tegengekomen met daarop de ter dood veroordeelden in USA. En als je las wat die mensen gedaan hadden maakte dat doodstraf wel weer oke.
Het is iets heel zwart-wits waar je juist niet zwart wit naar moet kijken. Interessant idd.
Vrouwen vinden hem helemaal geweldig, en het is ook zeker een knappe man. Toch is het niet de persoon waar mannen zich snel mee associėren. Die pakken veel sneller een brad pitt als voorbeeld.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waaromquote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vrouwen vinden hem helemaal geweldig, en het is ook zeker een knappe man. Toch is het niet de persoon waar mannen zich snel mee associėren. Die pakken veel sneller een brad pitt als voorbeeld.
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?
Anderzijds ook ooit een site tegengekomen met daarop de ter dood veroordeelden in USA. En als je las wat die mensen gedaan hadden maakte dat doodstraf wel weer oke.
Het is iets heel zwart-wits waar je juist niet zwart wit naar moet kijken. Interessant idd.
Eens.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Daar gaat mijn boek overquote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haarquote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen hou ik niet van, maar sommigen hebben idd een mooie bos en zijn er het type voor. Die zanger bijv van RHCP ziet er niet uit sinds hij kort haar heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |