Leuk jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]je hebt gelijk
Maar goed plat spuiten dus!
Oh, dat is wel dom jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.
Zelfs IK ben al grijsquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt wel dat de dames daar ontiegelijk geil van worden
quote:
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oudquote:
Denk dat dit ook iemand is die opgeleid is tot anesthesie. Vergeet niet dat het wel te maken heeft met de hoeveelheid die je moet inspuiten. Vaak is dit ook weer lichaam afhankelijk. Lijkt natuurlijk heel makkelijker, maar prikken blijkt ook een kunstquote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja
Wat ik me afvraag he... Zou je speciale opleidingen hebben voor mensen die de chemicaliën toedienen wanneer iemand ter dood is veroordeeld? Vast wel, maar ik kan me het besluit tot een degelijke opleiding niet voorstellen.
Als hij al een beetje oud is, dan ben ik bejaard.quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oud
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zitquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij? Maar jij bent toch ook al oud
Ik vergeet niksquote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk dat dit ook iemand is die opgeleid is tot anesthesie. Vergeet niet dat het wel te maken heeft met de hoeveelheid die je moet inspuiten. Vaak is dit ook weer lichaam afhankelijk. Lijkt natuurlijk heel makkelijker, maar prikken blijkt ook een kunst
Ja maar bij mannen kán dat dan ook gewoon.quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zit
Dat ben je toch ook?quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Als hij al een beetje oud is, dan ben ik bejaard.
Is me niet opgevallen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik heb grijze plukken, op die plaar plekken dat er nog haar zit
Het ging niet over de zon tochquote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De zon schijnt zeker, en het begint warm te worden
Dat is zeker zoquote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar bij mannen kán dat dan ook gewoon.
Het is ook niet dat het giga plukken zijn, maar bij mn oren en midden bovenop zitten wat plukken. T stoort me niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?
[..]
Is me niet opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |