quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, is wel strak design hè? Ben er ook wel blij mee. Ik wilde dan ook persé niet zo'n ouwelullenbak.
[ afbeelding ]
Roodkopzalm. Schooltje van 20 ofzo. Bewegen ontzettend leuk, zien er niet superspectaculair uit vergeleken met bv Kardinaaltetra's, maar zijn veel meer schoolvisjes. Ong. 5cm lang.
[ afbeelding ]
Meerval/algeneter. Hier komen er 2 van in. Van die zuignapbekken. Worden ongeveer 12/15 cm.
Ik twijfel nog over een paar rustige grotere vissen (bv maanvissen) en over de bovenste-laag-zwemmers. Misschien 1 van deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die vind ik ook leuk om te zien. Ook leuk dat ik ze als jonkies krijg van een cm of 4 en dat ze dan nog zoveel groeien.quote:Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
Die algeneters zijn cool, die had ik ook, geweldig
Kan je dat laten kwijtschelden? Kan ik dat ook?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo, verzoek om kwijtschelding van de gemeentelijke belasting maar eens de deur uitgedaan, met een kruiwagen aan papierwerk.. Ze wilden nog net niet mijn bh-maat en favoriete standje weten
Geen idee, als je een arme sloeber bent als ik ms wel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Kan je dat laten kwijtschelden? Kan ik dat ook?
75B en doggy?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Zo, verzoek om kwijtschelding van de gemeentelijke belasting maar eens de deur uitgedaan, met een kruiwagen aan papierwerk.. Ze wilden nog net niet mijn bh-maat en favoriete standje weten
quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ga maar eens anasthesist worden! Kan ik iedereen plat spuiten
Nee, de bh-maat is anders, heb ik pas ontdektquote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
75B en doggy?En de ambtenaar maar zijn fantasie de vrije loop laten
Verdomme, schiet ik weer tekort.quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, als je een arme sloeber bent als ik ms wel.
quote:
Ik heb ook jaren de verkeerde cup gedragen. Dom.quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de bh-maat is anders, heb ik pas ontdekt
Anasthesist?quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanafquote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren de verkeerde cup gedragen. Dom.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anasthesist?Anesthesist zou ik kiezen.
Volgens mij is het gewoon moeilijk om dat bij jezelf nauwkeurig te meten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanaf
Je zal binnenkort toch wel een beetje grijs worden?quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blond he... komen we nooit vanaf
GHB, daar kom je verder mee.quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Als je ziet hoe mijn bh's toen zaten, met tepels die er half uit hingen enzo, had je mogen verwachten dat ik zelf had gesnapt dat ik wellicht een andere maat nodig had.quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon moeilijk om dat bij jezelf nauwkeurig te meten.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal binnenkort toch wel een beetje grijs worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |