Jij kan alleen maar een kloon van HW zijnquote:
Nee, ik heb nog maar 3 weken te leven.quote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel vervelend, gaat het wel weer over eigenlijk?
Uiteraardquote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar een kloon van HW zijn
Ik ben een paar weken geleden door m'n rug gegaan, gebeurt zo eens in de zoveel tijdquote:Op maandag 18 april 2011 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Bedoeling is dat ik zoveel mogelijk beweeg.
Maar lopen en staan gaat op zich wel, alleen zitten, liggen, bewegen en zulks is irritant.
Vertel, ik hoor goede recensies namelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef Kluts het volgende:
Overigens heb ik wel een leuk weekend gehad.
Alleen Scream 4 kan ik echt iedereen afraden.
Thanks, de huisarts raadde me ook af om op bed te gaan liggen, maar veel in beweging te blijven. Alleen tillen moet ik voorlopig uit mijn hoofd laten. Ben nu thuis aan het werk, maar ga morgen denk ik gewoon naar kantoor. Of ik nou hier de hele tijd zit en rondjes loop of daar, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden door m'n rug gegaan, gebeurt zo eens in de zoveel tijdMaar op hoge eetstoelen zitten en blijven lopen. Ik durfde me dus drie dagen niet te bewegen, het werd pas beter toen ik wel boodschappen moest doen
Ik kwam ook niet uit bed, moest me aan de dekens omhoog hijsen.
Beterschap
Besteed je die laatste 6 dagen wel een beetje goed dan, want mijn belastingcentenquote:Op maandag 18 april 2011 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Morgen![]()
Lekker weekend gehad![]()
En begonnen aan m'n laatste 6 dagen
Ik kan niks spoilen, want ik ben halverwege weggegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel, ik hoor goede recensies namelijk.
Ben blij dat je je niet druk maakt om al de gewerkte dagenquote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef STING het volgende:
Besteed je die laatste 6 dagen wel een beetje goed dan, want mijn belastingcenten
Was ie zo slecht dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niks spoilen, want ik ben halverwege weggegaan.
Who says I didn'tquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je je niet druk maakt om al de gewerkte dagen
M'n ouders kwamen de volgende dag eten en ik had lasagne in huis gehaald, met veel pijn en moeite staan maken achter het aanrecht... moest die kloteschaal de oven in. Eeehquote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks, de huisarts raadde me ook af om op bed te gaan liggen, maar veel in beweging te blijven. Alleen tillen moet ik voorlopig uit mijn hoofd laten. Ben nu thuis aan het werk, maar ga morgen denk ik gewoon naar kantoor. Of ik nou hier de hele tijd zit en rondjes loop of daar, dat maakt ook niet zoveel uit.
Ja, het was echt een draak van een film.quote:
Als je halverwege weggaat, moet hij wel heel slecht zijnquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij een horror die ook nog eens zwaar mijn jeugdsentiment aanspreekt is dat wel heel bijzonder kan ik je zeggen.
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ook, desnoods val ik gewoon in slaap.quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook al is een film nog zo beroerd, ik kijk ze meestal wel uit als ik eraan begonnen ben. Dan moet het wel heel slecht zijn.
Oh, dat heb ik wel eens gedaan. Tijdens een date waarbij we naar Red Dragon gingen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, desnoods val ik gewoon in slaap.
Hoog Catherijne?quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.
Dat is zeer attent van u!quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Ik gaf je nog even het voordeel van de twijfel
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.quote:
Ik ben bij Harry Potter 1 en 2 in slaap gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel eens gedaan. Tijdens een date waarbij we naar Red Dragon gingen.
Onnodig te zeggen dat die date ook heel saai was.
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Ik zou nog wel wachten tot de pauze denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film van Micheal Jackson. Moon Walker was dat of zo. Die was zo dramatisch slecht dat we na 15 minuten maar zijn weggegaan.
Het is dat we hadden gratis kaartjes hadden, anders waren we er sowieso al niet heengegaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
Die heb ik ooit eens op zaterdagmiddag op RTL gezien ofzo. Het enige moment ook wat geschikt is voor zo'n film als je het mij vraagt.
Dat kan wel kloppen. Hij heeft als klein jochie ook nog in the Wizard of Ozz gespeeld, samen met Diana Ross.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
Het was niet geweldig genoeg om de bontkraagjes-metblackberrys-enkrakendechipszakjes te kunnen negeren.
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dat is op zich wel een valide reden om de volgende keer met een m16 naar de film te gaan.
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
wel in het dorpquote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Bejaarden in een scootmobiel neerknallen. Wat een sukkel eigenlijk, daar heb je nooit last van in de bioscoop.
Verdoving voor gaatjes?....quote:Op maandag 18 april 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Twee gaatjes laten vullen bij de tandarts. Nu als een kwijlende ramenlikker wachten tot de verdoving is uitgewerkt.
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar is die gozer uit Alphen als je hem nodig hebt?
Misschien moeten we slechtziende jagers inschakelen die bontkraagjes voor een dartelend konijn aanzien.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze richten zich ook altijd op de verkeerde doelgroep.
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.quote:
WATJE!quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdovingquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
'leveringsdatum en -tijd' selecterenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie wel een markt. Zinloze massamoorden op bestelling. Met een mooie webwinkel. 'Toevoegen aan winkelwagentje en naar kassa'.
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdoving
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'leveringsdatum en -tijd' selecteren
Je bent De Man. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoelquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Er lopen al tien mongolen rondquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.
Chocolaquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoel
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vegetariërquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...
Gelukkig heb ik nog maar 2 gaatjes gehad.
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tandenquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verrot gebitBrokkelt steeds verder af.
Ik had nu twee gaatjes, waren nummer 2 en 3 in mijn leven. Dat valt mee. En ik eet vlees. En chocola.quote:
"Lelijk"..?quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tanden
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
Maltesers ook.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Ik moet zeggen dat het me 1000 procent meeviel. Maar ik ben dan ook niet snel bang, ook niet bij de tandarts, dat scheelt denk ik al een hoop. En pijn kan ik over het algemeen heel goed handelen, dus ik maak me niet zo snel druk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanIk krijg er nu al kriebels van...
Ik kan echt niet aan gefrunnik aan m'n tanden
Coca Cola is hier de boosdoener. Klootzakken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
Ik kan ook goed tegen pijn en raak totaal niet in paniek. Totdat ze aan m'n tanden zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me 1000 procent meeviel. Maar ik ben dan ook niet snel bang, ook niet bij de tandarts, dat scheelt denk ik al een hoop. En pijn kan ik over het algemeen heel goed handelen, dus ik maak me niet zo snel druk.
Is dat niet aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.
Ziet er goed uit. En nu al?quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond ga ik de eerste groep vissies kopen..
Hoe groot is de kans dat je door die verdoving een scheve kwijlbek oploopt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.
Ik ben als de dood dat m'n verstandskiezen er een keertje uit moeten. Zegt m'n zwager dat ik me niet moet aanstellen want bij hem wipten ze ze er zo uit, 'behalve die ene, die zat scheef en moest eruit gesneden worden, dat kraakte wel heel erg, moest heel veel gewrikt en getrokken worden.'quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook goed tegen pijn en raak totaal niet in paniek. Totdat ze aan m'n tanden zitten.
En ik heb alleen maar de horrorverhalen van een vriendin gehoord, die behandeling is echt gigantisch fout gegaan.
Ziet er strak uit. Maar nu al vissen erin? Zo lang draait die bak toch nog niet?quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gadverdammequote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat m'n verstandskiezen er een keertje uit moeten. Zegt m'n zwager dat ik me niet moet aanstellen want bij hem wipten ze ze er zo uit, 'behalve die ene, die zat scheef en moest eruit gesneden worden, dat kraakte wel heel erg, moest heel veel gewrikt en getrokken worden.'![]()
ja dat helpt, echt.
Toen jij het had over dat je een aquarium ging kopen, dacht ik dat het echt zo'n oldschool-ouwelullending zou zijn. Maar deze vind zelfs ik mooi, met dat RVS.quote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die verdoofde bek wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je door die verdoving een scheve kwijlbek oploopt?
Aquarium opstarters gebruikt. Dan kun je (in theorie) na een dag al beginnen. Maar nu draait ie anderhalve week en dat is me lang genoeg. Geduld is op. Waardes zijn allemaal perfect.quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit er strak uit. Maar nu al vissen erin? Zo lang draait die bak toch nog niet?
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanIk krijg er nu al kriebels van...
Ik kan echt niet aan gefrunnik aan m'n tanden
Moet je eens een pakje L&M sigaretten willen halen met een verdoofde bek. DAT is pas lachen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die verdoofde bek wel grappig eigenlijk'Ja spoel maar even.' HOE?
En dan terug naar huis fietsen en hopen dat niemand de weg vraagt ofzo
Het gebit van m'n moeder is ook helemaal verkloot door de vorige tandarts, is echt bijna niks meer van over. En ze heeft ook net zulke sterke tanden als ikquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts gehad die een kies zodanig vulde bij mij dat er allemaal lucht in zat en ik 2 jaar later bij een andere tandarts 2 kiezen eruit kon laten trekken omdat ze daardoor totaal niet meer te redden waren. Ik heb mijn deel tandartsfouten wel gehad, maar het gaat alsnog vaker goed dan fout denk ik dan maar.
mensen met verdoving aan het lachen maken, echt, allemaal kwijlquote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens een pakje L&M sigaretten willen halen met een verdoofde bek. DAT is pas lachen.
Daar had ik de orthodontist voor. En de kaakchirurg. En de stagiaire van de orthodontist. jezus wat een doos.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.
Ik heb echt een hekel aan de tandarts. Gelukkig heeft die van mij me nog niet idioot hard gepijnigd
Ik heb wel ooit mijn tandarts op zijn bek geslagen toen ik het doekje wat over mijn gezicht hing aan de kant wilde halen en hem daardoor vol in zijn gezicht sloeg omdat hij er vlak boven hing.quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het vaker goed gaat.
Ik heb echt een hekel aan de tandarts. Gelukkig heeft die van mij me nog niet idioot hard gepijnigd
Ik ben zo blij dat ik nooit een beugel nodig heb gehadquote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik de orthodontist voor. En de kaakchirurg. En de stagiaire van de orthodontist. jezus wat een doos.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit mijn tandarts op zijn bek geslagen toen ik het doekje wat over mijn gezicht hing aan de kant wilde halen en hem daardoor vol in zijn gezicht sloeg omdat hij er vlak boven hing.
Ja, dat zag ik natuurlijk niet.
Ja, is wel strak design hè? Ben er ook wel blij mee. Ik wilde dan ook persé niet zo'n ouwelullenbak.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen jij het had over dat je een aquarium ging kopen, dacht ik dat het echt zo'n oldschool-ouwelullending zou zijn. Maar deze vind zelfs ik mooi, met dat RVS.
Wat voor vissen komen erin?
Peuter mist ook van beide voortanden een stuk. Gelukkig moet hij nog wisselen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik 11 was ofzo, ben ik een keer keihard op m'n bek gegaan, recht op m'n giegel. Stuk voortand erafWe konden het stukje niet meer terugvinden, dus er iets opgeplakt, maar dat begint nu na 18 jaar te verkleuren, vooral in vergelijking met de rest van de tand. Wil eigenlijk een vers stukje, maar durf niet
Dus. Hoe Voel Je Je Nu?quote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Zo, review gehad, tijd om eens te beginnen met werken. Uiteraard eerst even FOK!ken
Mijn weekend was fantastisch (pijnlijk).
Woensdagavond flink wezen stappen, mooi complimentje gekregen (die jongen is denk ik 27).
Donderdag de hele dag in mijn bed gelegen, filmpjes kijken met mrs. stbabylon.
Vrijdag naar de kapper geweest (ben je bijna 33??? ik dacht 25 of 26), 's middags naar het terras gegaan en na het uit eten nog even bij vrienden gezeten. Even in de zon zitten eindigde om 23:30
.
Zaterdag de hele dag bezig geweest met het riool, meer dan 50 emmers zand en stenen uit de kruipruimte versjouwd, gegraven, dichtgegooid, etc. etc. oftewel overal spierpijn nu.
Toch op zondag wezen snowboarden in Zoeterrrmeerrr. Twee keer op mijn stuitje getieft, dus nu heel blij met mijn kantoorbaan.
Het was een topweekend. Zou vaker mogen, zo'n 4 dagen weekend. Oh wacht, as. weekend weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |