*aai over de bol geeft*quote:
Goed hequote:
Dank je, it's been a long and troublesome journeyquote:
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fokquote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en ik ga dr moeten trouwen!ze wil absoluut geen kinderen!
![]()
Hoe voelt het nu je er eindelijk bent?quote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dank je, it's been a long and troublesome journey
Het is zo eng hierquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Of is het niet net alsof....?
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuldquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Lol!quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien geef je ons alleen de.. highlightsquote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuld
Hoe bevalt de nieuwe gadget?quote:
Dank, dankquote:
Geinig dingetje. Wist niet dat het zo werkte als een Wiimote.quote:
Als je ochtendhumeur vertraagd is, is dat toch juist iets om blij mee te zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
You've just made my dayquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet eens?quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof FOK! ook maar in me opkomt op dat soort momenten.
Oh well, it takes all sorts....
We hebben niet allemaal RZ als role modelquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor"quote:
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'mquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singlesquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'm
Nee, maar met RZ heb ik mijn portie daarvan al wel gehad hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singles
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uitquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?
Flauwquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uit.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh en samzz hij was erg teleurgesteld dat je niet kwam
quote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik vermoed dat hij een borstenman is
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.quote:
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Nu ben je weer helemaal op de hoogtequote:Op maandag 18 april 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Die vond ie een beetje eng geloof ik, die was veel te wild en luidruchtig. En strengquote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?
Hahahquote:Op maandag 18 april 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die vond ie een beetje eng geloof ik, die was veel te wild en luidruchtig. En streng
is die ook luidruchtig en streng dan..?quote:Op maandag 18 april 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahdat wordt nog wat met Samzz dan
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahdat wordt nog wat met Samzz dan
Ik poste ook pas toen ik naar huis gingquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat eerste iig wel.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is die ook luidruchtig en streng dan..?
Geen idee ik ken Huppel nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.
Dat weet ik wel zeker, is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat die een stuk rustiger is hoor.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, is ook niet zo moeilijk
Ik had de fles bijna vergeten vanochtendquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had de fles bijna vergeten vanochtend
Alleen dan voor volwassenenquote:
Dat komt welquote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh en samzz hij was erg teleurgesteld dat je niet kwam
Alcoholistquote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had de fles bijna vergeten vanochtend
Ben ik luidruchtig? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste iig wel.
[..]
Geen idee ik ken Huppel niet
Ontzettendquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik luidruchtig? Valt wel mee toch?
Ben zelf een roker, maar ik snap de redenatie wel. Ik til er niet te zwaar aan, een kwart is nog lang geen meerderheid.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Kwart wil minder loon voor rokers
Like wtf
Beetje raar ook, de meeste onderzoeken wijzen uit dat rokers meer werk verichten, omdat ze de weggerookte tijd weer in willen halen door harder te werkenquote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Like wtf
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja:
Like wtf
Ik snap de redenatie ook wel, maar het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben zelf een roker, maar ik snap de redenatie wel. Ik til er niet te zwaar aan, een kwart is nog lang geen meerderheid.
Die staan nog niet. Zie mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben je weer helemaal op de hoogte![]()
Hoe staat het met de visjes?
Yeah, right.quote:Op maandag 18 april 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje raar ook, de meeste onderzoeken wijzen uit dat rokers meer werk verichten, omdat ze de weggerookte tijd weer in willen halen door harder te werken
Waarmee meldt een roker zich ziek dan? Longkanker?quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.quote:Op maandag 18 april 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarmee meldt een roker zich ziek dan? Longkanker?
Die hebben veel niet-rokers ook. Maar dat valt echt niet te controleren. Begint een beetje op nazipraktijken te lijken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.
Gister ook andersquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik poste ook pas toen ik naar huis ging
Mijn punt dus.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon krom. Genoeg mensen die niet roken of geen overgewicht hebben, die andere ongezonde gewoontes hebben en daardoor ook evenveel ziek zijn.
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?quote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ze doelen neem ik aan op algemene ziektes, zoals griep & verkoudheid. Verminderde weerstand dus.
en klussers!quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?
Of nog erger, heb je enig idee hoeveel mensen die in het weekend sporten het bedrijfsleven kosten?
Je zal maar roken en sportenquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die collega's dan die zich in het weekend volgooien met drank en altijd te vet vreten?
Of nog erger, heb je enig idee hoeveel mensen die in het weekend sporten het bedrijfsleven kosten?
quote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak dan. Die serie is gewoon tof. Van begin tot eind.quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik moest nog aan je denken Kluts. Ben nu bij seizoen 2 van Breaking Bad. Het kwam wel echt mega langzaam op gang. Maar nu is het wel leuk. Niet spectaculair.
Wat houdt het in?quote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Maar heeft niemand mijn extreem zielige ik-heb-pijn bericht gezien?
Tja, het is maar hoe je het presenteert, want je kunt net zo goed zeggen dat driekwart het er níet mee eens is.quote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
We zijn het er allemaal mee eens dat zoiets gewoon bullshit is dus
Ik snap echt niet waar mensen zich druk om kunnen maken
Vind je echt dat het lekker snel op gang komt ja? De eerste 3 afleveringen hadden in anderhalve minuut verteld kunnen worden.quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak dan. Die serie is gewoon tof. Van begin tot eind.
Verkeerde topic, daar is Hvjjn voor.quote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.quote:
Aan het spitquote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.
Mja, dat klinkt niet leuk als je een punt wilt makenquote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het presenteert, want je kunt net zo goed zeggen dat driekwart het er níet mee eens is.
Ja, arme jijquote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
Het is juist zo dat alles altijd weer terug komt in de serie of het blijkt relevant te zijn voor het verhaal. Ik vind die suspense juist wel tof eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je echt dat het lekker snel op gang komt ja? De eerste 3 afleveringen hadden in anderhalve minuut verteld kunnen worden.
Op zich zijn de ontwikkelingen enzo wel tof, maar dat gezeik van dat zwangere wijf en die kleptomaan vind ik wat minder.
Ouch. En hoe lang gaat dat duren?quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Spit? Dat je pijn aan je rug hebt en als een 80-jarige door het huis beweegt aangezien je je eigen veters nog niet eens kan strikken.
Nee hoor, want ik kan mezelf ook al niet krassen nu.quote:
Geen idee. Bedoeling is dat ik zoveel mogelijk beweegquote:
Wel vervelend, gaat het wel weer over eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
Nee hoor, want ik kan mezelf ook al niet krassen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |