*aai over de bol geeft*quote:
Goed hequote:
Dank je, it's been a long and troublesome journeyquote:
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fokquote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en ik ga dr moeten trouwen!ze wil absoluut geen kinderen!
![]()
Hoe voelt het nu je er eindelijk bent?quote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dank je, it's been a long and troublesome journey
Het is zo eng hierquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Of is het niet net alsof....?
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuldquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is net alsof je tijdens gesprekken met haar alles aan het parafraseren bent naar Fok
Lol!quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien geef je ons alleen de.. highlightsquote:Op maandag 18 april 2011 08:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik wel een paar topics in mn eentje gevuld
Hoe bevalt de nieuwe gadget?quote:
Dank, dankquote:
Geinig dingetje. Wist niet dat het zo werkte als een Wiimote.quote:
Als je ochtendhumeur vertraagd is, is dat toch juist iets om blij mee te zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ochtendhumeur is er nog niet... kut TNT PostNL.
You've just made my dayquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet eens?quote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof FOK! ook maar in me opkomt op dat soort momenten.
Oh well, it takes all sorts....
We hebben niet allemaal RZ als role modelquote:Op maandag 18 april 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof FOK! ook maar in me opkomt op dat soort momenten.
Oh well, it takes all sorts....
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor"quote:
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'mquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singlesquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen 'ik lig in bed en heb net gebatst!' posts krijgen van 'm
Nee, maar met RZ heb ik mijn portie daarvan al wel gehad hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou dan niet bepaald een originele post zijn hier in Singles
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"sorry, even posten dat je zo goed kan zoenen hoor".
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uitquote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt toch dat die posts de essentie van ons bestaan zijn?
Flauwquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang ik niet bij ons hoor leven jullie je maar uit.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh en samzz hij was erg teleurgesteld dat je niet kwam
quote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik vermoed dat hij een borstenman is
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.quote:
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Nu ben je weer helemaal op de hoogtequote:Op maandag 18 april 2011 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik toch helemaal niet.
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat weet hij toch nog helemaal niet. Ik denk dat het hek echt van de dam is als hij haar gezien heeft.
Die vond ie een beetje eng geloof ik, die was veel te wild en luidruchtig. En strengquote:Op maandag 18 april 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij heeft Huppel toch ook wel eens gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |