Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulenquote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb een kind gebaard zonder verdoving, ik ben niet kleinzerig maar dat verschrikkelijke geboor in mn muil, dat gaat mét verdoving hoor.
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een keer een tijd arbeidsongeschikt geweest door een tandartsverdoving
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'leveringsdatum en -tijd' selecteren
Je bent De Man. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoelquote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik verbaas me er altijd wel over, doe het altijd zonder verdoving en nooit geen last gehad. Enige wat ik aanraad met verdoving is als er een vulling uitgeboord gaat worden. Dat is wel minder. Verder vind ik het niks voorstellen, maar denk dat ook per tandarts verschilt, sommige tandartsen zijn beulen
Er lopen al tien mongolen rondquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De door u bestelde massamoord in een winkelcentrum in Alphen is uitverkocht.
Chocolaquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel gaatjes, alleen de laatste keer moest er inderdaad iets uitgeboord worden en toen werd het verdoofd. En ik HAAT de tandarts, lag zowat in een stuip in die stoel
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vegetariërquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik de keuze zou hebben, zou ik ook voor verdoving kiezen. Ik kan echt niet tegen dat gevoel...
Gelukkig heb ik nog maar 2 gaatjes gehad.
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tandenquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verrot gebitBrokkelt steeds verder af.
Ik had nu twee gaatjes, waren nummer 2 en 3 in mijn leven. Dat valt mee. En ik eet vlees. En chocola.quote:
"Lelijk"..?quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen zonder tanden
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
Maltesers ook.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Ik moet zeggen dat het me 1000 procent meeviel. Maar ik ben dan ook niet snel bang, ook niet bij de tandarts, dat scheelt denk ik al een hoop. En pijn kan ik over het algemeen heel goed handelen, dus ik maak me niet zo snel druk.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik denk dat ik echt neerstort als ik ooit een wortelkanaal behandeling moet ondergaanIk krijg er nu al kriebels van...
Ik kan echt niet aan gefrunnik aan m'n tanden
Coca Cola is hier de boosdoener. Klootzakken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat RedBull mij wel wat tegemoet mag komen in de tandartskosten.
Dat laatste is ook geen pretje, maar het enige wat je even voelt bij boren is als de zenuw bloot komt te liggen. heb dan liever even een "oeh" dan dat ik met een scheve kwijlbek loop van een verdoving.quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dan gewoon " nou Suus, ik denk dat jij dat wel kan handelen zonder verdoving hoor" waarop ik dan me niet wilde laten kennen en verdoving weigerde. En echt nooit spijt van gehad. Tuurlijk, het voelt niet lekker, maar het is te doen hoor.
Alleen bij een wortelkanaalbehandeling en kiezen trekken heb ik verdoving gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |