Ja, ik voel me al 80 ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zolang ik nog altijd 25 word geschat ben JIJ de oude bok.
Hij verft stiekem z'n harenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij niet nee. En jij bent nog wel de oude bok!
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.quote:
Officieel een thriller, maar dat vind ik er niet in terug. Wel een ontzettend goed boek dat makkelijk weg leest.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij niet nee. En jij bent nog wel de oude bok!
[..]
Oh, een roman. Ik dacht een boek ivm je opleiding ofzo.
Doodstraf vind ik wel een fascinerend iets.
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.
Hmmm... Nee, kan ik me weinig bij voorstellen. Maar ik ken dan ook geen mannen die zich druk maken daarover.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me voorstellen dat een man ook graag zijn jeugdige uiterlijk behoudt.
Het is een ouderdoms verschijnsel, iedereen wil er jonger uit zien vanaf een bepaalde leeftijdquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een man zich er druk over zou maken, even anders uitgedrukt.
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me voorstellen dat een man ook graag zijn jeugdige uiterlijk behoudt.
Dat zou ik dus ook nooit doenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding erger dan een grijzende/kalende man.
Eentje die zijn haar verft.
Ielquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege/driekwart van mijn rug meestal. Mijn haar groeit razendsnel, ik laat het tot net onder mijn schouders afknippen en 3 tot 4 maanden laten is het alweer over de helft.
quote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.
(Hier gaat Q op reageren.)
Your lossquote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu kunnen we dus nooit meer daten, want ik hou niet van lang haar.
(Hier gaat Q op reageren.)
Ijdelheid, het beeld wat er word geschetst door media, reclame's etc. En dan nog maar te zijgen over bekende personen waar mensen zich mee associėren.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een man zich er druk over zou maken, even anders uitgedrukt.
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel een thriller, maar dat vind ik er niet in terug. Wel een ontzettend goed boek dat makkelijk weg leest.
En ik heb verder weinig te maken met Amerikaans recht in de opleiding. En inderdaad, doodstraf is fascinerend. Ik weet nog steeds niet goed of ik voor of tegen moet zijn.
George Cloony is anders zo grijs als een muis maar rete aantrekkelijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ijdelheid, het beeld wat er word geschetst door media, reclame's etc. En dan nog maar te zijgen over bekende personen waar mensen zich mee associėren.
De meeste mannen zijn echter geen George Clooney.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
George Cloony is anders zo grijs als een muis maar rete aantrekkelijk
Hij was al aantrekkelijk toen hij nog jong wasquote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen hou ik niet van, maar sommigen hebben idd een mooie bos en zijn er het type voor. Die zanger bijv van RHCP ziet er niet uit sinds hij kort haar heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Your loss
Maar het is een love it or hate it dingetje ja. Als iemand ervan houdt dan krijg ik er wel steevast complimenten over, ik heb een ontzettend volle bos, dik haar. Dus niet zo'n vlassige aangelegenheid.
George mag mijn schoenveters nog niet strikken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?
Anderzijds ook ooit een site tegengekomen met daarop de ter dood veroordeelden in USA. En als je las wat die mensen gedaan hadden maakte dat doodstraf wel weer oke.
Het is iets heel zwart-wits waar je juist niet zwart wit naar moet kijken. Interessant idd.
Vrouwen vinden hem helemaal geweldig, en het is ook zeker een knappe man. Toch is het niet de persoon waar mannen zich snel mee associėren. Die pakken veel sneller een brad pitt als voorbeeld.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waaromquote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vrouwen vinden hem helemaal geweldig, en het is ook zeker een knappe man. Toch is het niet de persoon waar mannen zich snel mee associėren. Die pakken veel sneller een brad pitt als voorbeeld.
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er tegen omdat het niet teruggedraaid kan worden. Anderzijds kan ik me wel voorstellen dat het niet de oplossing is voor iets en ben je als regering die mensen ter dood veroordeeld niet net zo erg bezig als hen?
Anderzijds ook ooit een site tegengekomen met daarop de ter dood veroordeelden in USA. En als je las wat die mensen gedaan hadden maakte dat doodstraf wel weer oke.
Het is iets heel zwart-wits waar je juist niet zwart wit naar moet kijken. Interessant idd.
Eens.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Daar gaat mijn boek overquote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |