quote:
Langzaam maar zeker komt hij tot bezinning. Vandaar ook die katers op zondag.quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Het valt mij trouwens op dat Koosje een stuk rechtser is geworden vergeleken met 1 jaar geleden.
Wat bedoel je precies?quote:
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
Het valt mij trouwens op dat Koosje een stuk rechtser is geworden vergeleken met 1 jaar geleden.
Je signaturequote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.
De sfeer is trouwens erg goed de laatste tijd, weinig discussie over de islam of dergelijke bijzaken. Over een maand kan het natuurlijk weer anders zijn, dan zitten we misschien weer allemaal in de loopgraven.
Je bedoelt VKZ. Inderdaad, er was geen enkele bereidheid om naar elkaars standpunten te luisteren. Was puur links vs rechts.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.
De sfeer is trouwens erg goed de laatste tijd, weinig discussie over de islam of dergelijke bijzaken. Over een maand kan het natuurlijk weer anders zijn, dan zitten we misschien weer allemaal in de loopgraven.
Is dat een ziekte ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga toegeven dat ik de plank flink misgeslagen heb. Ik heb VS gekarakteriseerd middels dm en forum als iemand die geen verstand heeft en alleen maar loopt te blaaskaken, als zit er in dat laatste wel een kern van waarheid. Maar toch heeft VS wel iets amables over zich.
quote:
Niet alleen VKZ, ook in POL heb je soms periodes dat het hard tegen hard gaat. In zo'n periode lijken linkser en linkser en rechtsen rechtser.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt VKZ. Inderdaad, er was geen enkele bereidheid om naar elkaars standpunten te luisteren. Was puur links vs rechts.
Geen idee wat het is.quote:
Lef heb je wel.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga toegeven dat ik de plank flink misgeslagen heb. Ik heb VS gekarakteriseerd middels dm en forum als iemand die geen verstand heeft en alleen maar loopt te blaaskaken, als zit er in dat laatste wel een kern van waarheid. Maar toch heeft VS wel iets amables over zich.
De tragiek is dat links niet meer kritisch naar zichzelf toe is en rechts idem dito. Ook ik heb mijn mening bijgesteld als het gaat over privacy. Voortschrijdend inzicht zullen we dat maar noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet alleen VKZ, ook in POL heb je soms periodes dat het hard tegen hard gaat. In zo'n periode lijken linkser en linkser en rechtsen rechtser.
Oe! klinkt goed, maar ik blijf bij mijn plan, anders is het zonde van het ontdooide dooie beest.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Cerbie het volgende:
Zondag soepdag
Boerengroentesoep geserveerd met warm stokbrood en kruidenboter.
?quote:
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.quote:
Zelfreflectie heet dat, als ik fouten maak moet ik dat proberen toe te geven. Kunnen velen nog een voorbeeld aannemen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.
quote:
Vermakelijk is het wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.
Ruzie? Kom op hee, dit is forumpje. Je moett allemaal niet te serieus nemen. Op de meet drinken we gewoon gezellign pilsje.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef eriksd het volgende:
Hoe gaat dat nou in het echt PHP? Je hebt op een forum waar je je woorden kan wikken en wegen al met zo'n beetje iedereen ruzie, hoe gaat dat dan in een gewone conversatie?
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Projectie heeft wel wat te maken met jezelf ja, maar reflectie zou ik het niet willen noemen in jouw geval.
Kijk je wel uit, je begeeft je op glad ijs nuquote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.
Integendeel mon amis.quote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.
Que?quote:
Als je hem niet snapt, dan zij het zo.quote:
Nee, alst klaar is nu?quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je hem niet snapt, dan zij het zo.
Erik wel, dus 't zal wel niet aan mij liggen.
You don't see atheists in foxholes!quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Werkelijk?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat mon amis is me inderdaad even ontgaan ja.
Dat je hier waarschijnlijk al vanaf het allereerste begin komt?quote:
Het staat er nog steeds hoor, alle tijd om het te doorgronden.quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, alst klaar is nu?
En dat mon amis is me inderdaad even ontgaan ja.
Nee, eind 2009 is pas de passie voor politiek echt gaan bloeien. Alhoewel ik op FOK! zelf al een hele tijd ronghang. En jij ?quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat je hier waarschijnlijk al vanaf het allereerste begin komt?
Geen zin in nu.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds hoor, alle tijd om het te doorgronden.
Je mag er niet om lachen van PHP. Dat is sneu geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Die R&P-meet is nu al een pareltje en ze hebben pas één animotopic
Ik zag trouwens namen op de lijst staan die ook met enige regelmaat hier komenquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Die R&P-meet is nu al een pareltje en ze hebben pas één animotopic
Het gaan niet om1 ding, het is een verzameling van allerlei belachelijke uittingen van jouw jegens die mensen. Ja ook bij mij ontstaat er een spontane glimlach als ik diverse R&P topics doorlees, alleen ik voel niet de behoefte om die mensen diep te gaan zitten kwetsen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag er niet om lachen van PHP. Dat is sneu geloof ik.
Welnee, die mensen maken zichzelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Cerbie het volgende:
Ja sorry. Zal wel de kille rechtsmens in mij zijn.
Beauty and the Nerd was ook al zoiets moois.quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Cerbie het volgende:
Door Dames in de dop op RTL5 voel ik me ook altijd beter, mag dat ook niet?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen zin in nu.
Nog 1 ding. Als je alleen maar cynisch sarcastisch en quasi intellectueel ? wilt doen is dat prima, alleen houd dan wel aub je *biep* mond tegen mij dat bepaal ik zelf wel.
Klaar nu.
Liep jij niet te crossposten uit andere fora hier? Met gevolgen die we allemaal kennen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaan niet om1 ding, het is een verzameling van allerlei belachelijke uittingen van jouw jegens die mensen. Ja ook bij mij ontstaat er een spontane glimlach als ik diverse R&P topics doorlees, alleen ik voel niet de behoefte om die mensen diep te gaan zitten kwetsen.
Topprogramma.quote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beauty and the Nerd was ook al zoiets moois.
Vive la France et Forza Italia!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
http://nos.nl/artikel/233(...)htelingen-tegen.html
Ja, zag ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_bekent_kleur.html
Snel, jaag ze weg met klassieke muziek!quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Het nadeel van een studentenflat met veel alto's; stinkende hippies die 5meter van mijn raam een kolenBBQ aansteken.
Kolen? Hebben ze niet eens een windenergieBBQ?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Het nadeel van een studentenflat met veel alto's; stinkende hippies die 5meter van mijn raam een kolenBBQ aansteken.
Ik verbaas me er iedere keer weer over.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kolen? Hebben ze niet eens een windenergieBBQ?
Ben er netquote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eind 2009 is pas de passie voor politiek echt gaan bloeien. Alhoewel ik op FOK! zelf al een hele tijd ronghang. En jij ?
Kon zijn datje een kloon wasquote:
Iig beter dan Paris Hilton's my new BFFquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beauty and the Nerd was ook al zoiets moois.
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zoek nog een tuinman. ga de economie stimuleren.
Wie rijk wil zijn moet afzienquote:
Betaald slecht.quote:
quote:
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Misschien kan je met een komische act door het land trekken?
Helaas, die krijg je niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
quote:
Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.quote:
Die heb ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijden
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.
10 procent?quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, die krijg je niet.
Edit: een percentage-deal zou het verhaal veranderen.
Waarvan?quote:
Definieer manager.quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)
Van de winst als ik een tour door het land maak als komiek?quote:
Tja, wat is winst. Ga je het in een BV'tje stoppen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van de winst als ik een tour door het land maak als komiek?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef Dutchnative het volgende:
Kregen we laatst van een of ander bedrijf zo'n telefoontje, wanneer ik de kranten kwam ophalen. Bleek dat ik met op mijn 13de voor een krantenwijk had opgegeven![]()
Na een paar minuten heb ik maar gedaan alsof ik een broer van mezelf was (!) en gezegd dat ik jammerlijk was overleden.
Lijkt mij fiscaal niet aantrekkelijk als jij ook een deel van de winst krijgt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, wat is winst. Ga je het in een BV'tje stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik vind het de meest nare benaming die bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Wat boeit zo'n titel echt. Je ziet snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt.
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ach, schoonmakers heten tegenwoordig toch ook facilitair medewerker? En concierges heten huismeesters.
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te denken hoe mijn vakkenpakket voor volgend jaar havo eruit moet gaan zien. Ik denk dat ik er maar een mooi feestpakket van maak.
Jij komt er wel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te denken hoe mijn vakkenpakket voor volgend jaar havo eruit moet gaan zien. Ik denk dat ik er maar een mooi feestpakket van maak.
Niet als je abnormaal bent neequote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.
Jawel, dat is de basis die ik nodig heb om mijzelf te redden in de maatschappij. Maar een diploma staat niet garant voor succes en geluk nee.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.
Pardon? Ik vind het best redelijk van mezelf om van het laagste naar havo te gaan.quote:
Ja en welke functie denk je te vervullen met "pret" of ga je vrijetijdsmanagement studeren?quote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Pardon? Ik vind het best redelijk van mezelf om van het laagste naar havo te gaan.
Al zou je normaal zijn, dan is het gewoon niks waard. Dertig jaar terug was een ander verhaal.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet als je abnormaal bent nee
Sorry hoor EG, je legt hem klaar.
Natuurlijk niet. Maar is frans of spaans spreken nu zo belangrijk? Nee, dan lever ik dat liever in tegen vakken als geschiedenis aardrijkskunde of zoiets.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en welke functie denk je te vervullen met "pret" of ga je vrijetijdsmanagement studeren?
Meen je dat nu serieus?quote:
vmbo - havo toch?quote:
Liever CKV dan Spaans of Frans?quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar is frans of spaans spreken nu zo belangrijk? Nee, dan lever ik dat liever in tegen vakken als geschiedenis aardrijkskunde of zoiets.
Of desnoods CKV
Ach, voor FOK!kers is iedereen minderwaardig die geen vwo/of wo doet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Je toont wel inzet door van VMBO-basis naar HAVO te aan, zat VMBO-plebs dat dat niet aankan.
Ga ik ook doen. Of Duits. Ik zit nog te dubben. Maar sowieso dat ik mij nog een vreemde taal machtig ga maken.quote:
Iedereen schat ik op zijn individuele waarde.quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, voor FOK!kers is iedereen minderwaardig die geen vwo/of wo doet.
lwoo ja en waarschijnlijk volgend jaar havo. Of ik moet de examens gaan verneuken.quote:
Oh, als je van school gestuurd wordt mag je daar een tijdje toeven zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is rebound?
Google levert niks op, behalve leuke films.
Ahso, en wat was daar de aanleiding toe?quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, als je van school gestuurd wordt mag je daar een tijdje toeven zeg maar
Dat ga ik niet hier op een forum zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahso, en wat was daar de aanleiding toe?
Heb je een strafblad?quote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier op een forum zetten.
Neequote:
Omdat hij geleegd is toen je volwassen werd?quote:
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
Je moet het toch erg bont maken wil je van school getrapt worden? Ik heb ook streken uitgehaald.
Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met justitie, op wat flitsboetes na dan.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat hij geleegd is toen je volwassen werd?
Als het slechts een streek was kan je het ook wel zeggen toch, je staat toch al met foto, naam, werk en studie en weet ik wat allemaal online.quote:
Je had morgen toch rijexamen?quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met justitie, op wat flitsboetes na dan.
Van school gestuurd is trouwens een te groot woord, na een bepaalde tijd mocht ik gewoon weer terug komen hoor. Oh, en dat ik van school ben gestuurd heeft meerdere redenen, maar de absolute aanleiding was een klein ruzietje met een klasgenoot van mij. En tik op z'n kaak uitgedeeld. (niet hard)quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het slechts een streek was kan je het ook wel zeggen toch, je staat toch al met foto, naam, werk en studie en weet ik wat allemaal online.
En moet je kijken wat er van je terecht is gekomenquote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Picchia het volgende:
Op de middelbare school was ook een jongen waarmee ik ruzie had van school gestuurd. En ik kreeg destijds een laatste waarschuwing.
Je kan met een scooter gewoon op ceintuurbaan in Zwolle komen hoorquote:
Ik was meestal ook relatief braaf. Anderen waren alleen braver.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En moet je kijken wat er van je terecht is gekomen
Zo omschrijf ik mijzelf ookquote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik was meestal ook relatief braaf. Anderen waren alleen braver.
Tja, dat is de vraag met alles hé, wat is de norm.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik was meestal ook relatief braaf. Anderen waren alleen braver.
Je hebt dus meerdere mede-leerlingen in elkaar gerost als ik het een beetje goed begrijp, waardoor je naar een school moest voor woede-therapie?quote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van school gestuurd is trouwens een te groot woord, na een bepaalde tijd mocht ik gewoon weer terug komen hoor. Oh, en dat ik van school ben gestuurd heeft meerdere redenen, maar de absolute aanleiding was een klein ruzietje met een klasgenoot van mij. En tik op z'n kaak uitgedeeld. (niet hard)
Nee, ik heb nog nooit iemand in elkaar gerost. Gewoon een corrigerende tik op iemands kaak. Ach en die school, ik kon me er niet echt thuisvoelen, allemaal tuig daar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt dus meerdere mede-leerlingen in elkaar gerost als ik het een beetje goed begrijp, waardoor je naar een school moest voor woede-therapie?
Mjah, als 't maar hielp.
Toch ben jij degene die met de handjes wapperde en nota bene van de school werd gezet, dus definieer tuig in deze.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit iemand in elkaar gerost. Gewoon een corrigerende tik op iemands kaak. Ach en die school, ik kon me er niet echt thuisvoelen, allemaal tuig daar.
Dat ruzietje zoals ik dan noem was de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overstromen. Wat daaraan vooraf is gegaan is volledig prive. Maar buiten mijn schuld om om het maar even zo te noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die met de handjes wapperde en nota bene van de school werd gezet, dus definieer tuig in deze.
Maar zal er verder niet op in gaan.
Dat zijn juist die linkse hobby's waar we vanaf moeten!quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, dus Php heeft op een school voor moeilijk opvoedbare gevallen gezeten? Hoe typisch.
Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, dus Php heeft op een school voor moeilijk opvoedbare gevallen gezeten? Hoe typisch.
Indeed. Ik heb daar werkelijk geen donder hoeven doen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn juist die linkse hobby's waar we vanaf moeten!
Het zijn toch juist de moeilijk opvoedbare gevallen die daar last van hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Je zat op die school dus ik zie niet hoe je dit spreekwoord nou hierop van toepassing wil laten zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Kan. Geen ervaring mee.quote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn toch juist de moeilijk opvoedbare gevallen die daar last van hebben?
Maar op wat voor school heb je nou gezeten? Ik kwam ietwat onbeholpen de discussie binnenvallen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden.quote:
Ik heb helemaal niet op school gezeten voor moeilijk opvoedbare kinder ofwel speciaal onderwijs. Ik ben een tijdje van school geweest en moch na een x aantal maand ook weer terug. Elke VO heeft zo'n school meende ik.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zat op die school dus ik zie niet hoe je dit spreekwoord nou hierop van toepassing wil laten zijn?
reboundquote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar op wat voor school heb je nou gezeten? Ik kwam ietwat onbeholpen de discussie binnenvallen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Waarvoor is dat dan als het niet voor moeilijk opvoedbare kinderen is?quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
reboundHeeft elke regio dacht ik.
Ik ben inderdaad perfect.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
Grappig dat hier zo overgedaan wordt, zegt meer over jullie dan over mij. Alsof jullie allemaal perfect zijn.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op school gezeten voor moeilijk opvoedbare kinder ofwel speciaal onderwijs.
Wut?quote:
Uuhm, kan aan mij liggen, maar de beschrijving voldoet toch echt aan de categorie moeilijke gevallen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
reboundHeeft elke regio dacht ik.
Je bekijkt het weer te moeilijk.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, kan aan mij liggen, maar de beschrijving voldoet toch echt aan de categorie moeilijke gevallen.
Misschien slaat het op niet-zindelijk zijn ofzo.quote:tijdelijke opvang voor leerlingen met gedragsproblemen voor wie de zorg van de school niet langer toereikend is
Zou het?quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien slaat het op niet-zindelijk zijn ofzo.
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
Maar laten we het nu eens over iemands anders hebben.
Van die vroeg-rijpe meisjes bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Picchia het volgende:
Lijkt me wel leuk. Zit je dan ook met onhandelbare meisjes in de klas?
Ik ook. Next!quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.
Independent women, bedoel ik.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van die vroeg-rijpe meisjes bedoel je?
Same story.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.
Picchia ook, dat zie je zo. Wie blijft er dan over van de nu actieve mensen in dit topic?quote:
Maar dat lag natuurlijk aan hem.quote:
Zeker, door mijn achtergrond kon ik beter Engels dan zij (als Engels lerares), waardoor ik haar uitlachte een paar keer, en dat liep uit op een ietwat slechte relatie. Enfin, niks serieus.quote:
EchtGaaf.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Picchia ook, dat zie je zo. Wie blijft er dan over van de nu actieve mensen in dit topic?
Niet meer dan terecht dus. Overigens was ik als student altijd het oogappeltje van mijn docenten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, door mijn achtergrond kon ik beter Engels dan zij (als Engels lerares), waardoor ik haar uitlachte een paar keer, en dat liep uit op een ietwat slechte relatie. Enfin, niks serieus.
Ik was een goede leerling.
Ook terecht waarschijnlijk, zelfs voor iemand die niet verder van mij af kon staan qua meningen en levensstijl vind ik je een goede gozer, dus geitewollensokken leraren zullen al helemaal met je weglopen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dus. Overigens was ik als student altijd het oogappeltje van mijn docenten.
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook terecht waarschijnlijk, zelfs voor iemand die niet verder van mij af kon staan qua meningen en levensstijl vind ik je een goede gozer, dus geitewollensokken leraren zullen al helemaal met je weglopen.
Vertel?quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
Ah, zo de laatste grote film met Bruce die ik nog niet heb gezien
Oh oh, heeft ze een zoon?quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.
Vraag meteen naar de voorwaarden.quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.
Helaas Koos, dat hoor ik soms ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, twee dochters.quote:
Hm, nooit gezien ook, komt ie er vanavond op?quote:
Lucky you.quote:
Oke, even googlen naar tijd en zender.quote:
Dan weet je mensen dus goed om je vinger te winden.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan weet je mensen dus goed om je vinger te winden.
Relatie met de dochter van de wethouder kan natuurlijk nooit geen kwaad.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lucky you.
Vaak zijn 't van die koppel-tantes..
Handige eigenschap.quote:
Eet smakelijk.quote:
Werkt zij bij rebound?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef betyar het volgende:
Misschien heeft PHP in zijn zondige jeugdjaren nog wel met mijn vrouw ontbeten![]()
![]()
![]()
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef betyar het volgende:
Misschien heeft PHP in zijn zondige jeugdjaren nog wel met mijn vrouw ontbeten![]()
![]()
![]()
quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
een interessant artikel in de Elsevier.
Onmogelijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk dat ik met je vrouw ontbeten heb, of ze moet zo rond de 50 zijn
Klopt.quote:
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.quote:
Valsquote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.
Zoals mij dus.quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kinderen die bij mijn vrouw hebben gezeten zijn allemaal keurige volwassen mensen geworden met een toekomst.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik mis relmof en koos werkeloos laveloos
Die arme jongen houdt zo geen hersencel over neequote:
Wat?quote:
Zelf niet. Wij waren wel veruit de beruchtste klas. 3 Schorsingen in het brugklasjaar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuist naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
Nooit geschorst. Dat garandeert echter helemaal niets.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuist naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
quote:
Ik heb 1 keer het schoolplein moeten vegen na school. Telt dat ook??quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Missen is natuurlijk een groot woord. Vooral op inernet. Maar stiekem vind ik rem en koos wel aardig hoorquote:
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1 keer het schoolplein moeten vegen na school. Telt dat ook??
Zozo, je bent er wel trots op zo te zienquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.
Das wel overdreven veel. Bij ons was dat een half uur eerder melden, tenzij je zei dat je met de bus was gekomen: dan kreeg je geen strafquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet ook niet te laat komen! Als je te laat bent kan je beter het hele uur overslaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, die 125.000 uur nablijven werd bij mij toch maar kwijtgescholden, in kader van de redelijkheid.quote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
Als je voldoende uren overslaat is nakomen ook niet meer uitvoerbaar, al hebben ze mij een keer bijna een hele herfstvakantie opgesloten.
Jullie waren niet zo voorbeeldig he?quote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die 125.000 uur nablijven werd bij mij toch maar kwijtgescholden, in kader van de redelijkheid.
En je spelling was beroerdquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
Euh, ik heb nooit moeten nakomen omdat ik me niet gedraagde.Ja, één keer maar ik had toen niets gedaan.
Ik was echt een model leerling, maar ik vergat wel vaak mijn boeken.
*gedroegquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
Euh, ik heb nooit moeten nakomen omdat ik me niet gedraagde.Ja, één keer maar ik had toen niets gedaan.
Ik was echt een model leerling, maar ik vergat wel vaak mijn boeken.
Nakomen, plein vegen, briefjes halen, gesprekken met mentor. Dat was het welquote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuisd naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
Propjes gooienquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nakomen, plein vegen, briefjes halen, gesprekken met mentor. Dat was het wel
En af en toe vooraan zitten wegens propjes gooien of schoolkrijtjes verwisselen, dat soort gein.
Punaises op stoelen, natrium in het toilet gooien, sneeuwballen door het raam.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Propjes gooienKrijtjes verwisselen
Dit meen je nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Punaises op stoelen, natrium in het toilet gooien, sneeuwballen door het raam.
quote:
Jij bent zowaar een heus gevaar voor de volksgezondheidquote:
Klopt, ik heb de talen dan ook zo snel mogelijk laten vallen.quote:
Geweldige tijd gehad. Hoort er ook een beetje bijquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit meen je niet
[..]
[..]
Jij bent zowaar een heus gevaar voor de volksgezondheid
NO SHIT SHERLOCKquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Leraren goed irriteren, dat was toch meer mijn stijl. Alhoewel ik nog steeds wel van dat soort onhebbelijke trekjes heb.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de talen dan ook zo snel mogelijk laten vallen.Ik ben meer van de exacte vakken. Natuurkunde, wiskunde en biologie waren mijn beste vakken en natuurlijk maatschappijleer (dat kregen we van de lijsttrekker GL-Middeburg).
quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Wij namen altijd klei mee uit het handenarbeid-lokaal en gooiden die tijdens de volgende les op het bord als de leraar niet keek.
Dat gebeurde vooral op de Basisschool. Vooral toen de 'Juffrouw' van Groep 7 ivm met zwangerschap langdurig ziek was. Kwamen er steeds invallers die we van alles en nog wat wijsmaakten of zo erg irriteerden dat ze huilend naar huis gingen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Of leraren die de leerlingen niet meer aankunnen en dan in tranen uitbarsten
Bij ons hadden ze van die planten van die kleine steentjes als vulling in de potten. You do the mathquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij ons werden er altijd schroefjes meegenomen bij Techniek die dan door de klas werden gegooid.
Oja, bij ons had iemand bij de fopwinkel van die rubberen nepkots gekochtquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat gebeurde vooral op de Basisschool. Vooral toen de 'Juffrouw' van Groep 7 ivm met zwangerschap langdurig ziek was. Kwamen er steeds invallers die we van alles en nog wat wijsmaakten of zo erg irriteerden dat ze huilend naar huis gingen.
Je doet EM profiel? Ik heb NG&NT gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Ik ben juist het tegenovergestelde
Ja, ben ook niet goed in Tekenen, Handvaardigheid, LOquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je doet EM profiel? Ik heb NG&NT gedaan.
Enige tijd geleden kwam ik tot de conclusie dat ik zelfs niet meer over het vermogen beschik kennis te onderscheiden van onwetendheid.quote:
Ik heb mij nog nooit gehecht gevoeld aan POL en dat heeft mij ook niet tegengehouden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mwanatabu is verleidelijk, remlof ook wel, maar eigenlijk vind ik me te onthecht van POL. Nietwaar?
Dankzij tekenen en handvaardigheid wist ik dat ik niet op mijn plek zat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet goed in Tekenen, Handvaardigheid, LODat zou verboden moeten worden
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Of leraren die de leerlingen niet meer aankunnen en dan in tranen uitbarsten
Textiele werkvormen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wij hadden mevrouw 'Potgrond'. Die gaf ons Frans en Textiele werkvormen.
We hebben toen ook 3 keer een toets gehad over de zelfde woordjes, helaas was ze weer vroeg weg.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Textiele werkvormen?
Er was hier een leraar, Willem Cornelius Pot, WC Pot
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Of de plafonplaten eraf halen en er dan fileamerican opsmeren en vervolgens weer terugzetten
Wij waren meer van de vechtpartijen. En de foto's tijdens de les.quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Of de plafonplaten eraf halen en er dan fileamerican opsmeren en vervolgens weer terugzetten
Wij hadden ene mevrouw Haak voor ICT. We riepen dan ook constant RUM! als ze even weg was.quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Textiele werkvormen?
Er was hier een leraar, Willem Cornelius Pot, WC Pot
Ik heb nog nooit straf gehad in mijn vier jaar. Over saai gesproken. Overigens wel een van de beste leerlingen van de klasquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
God wat was ik een saaie leerling als ik jullie zo zie, ik had alleen ruzie met leraren maar daar hield het wel op.
Voordat ik filet americain op de muren ging smeren zeg, damn.
Ik huil letterlijk van het lachenquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wij hadden ene mevrouw Haak voor ICT. We riepen dan ook constant RUM! als ze even weg was.![]()
Printen in het computerlokaal was ook altijd grappig, de docent kon nooit nagaan waar het vandaan kwam. Ik zie het nog voor me. Als er nog één papier met 'Bert' uit de printer komt gaan jullie er allemaal uit. Vervolgens kwamen er natuurlijk weer 20 blaadjes uit.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik huil letterlijk van het lachen
Neehee, onder de plafonplaten, dan komen ze dr pas na de vakantie achterquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
God wat was ik een saaie leerling als ik jullie zo zie, ik had alleen ruzie met leraren maar daar hield het wel op.
Voordat ik filet americain op de muren ging smeren zeg, damn.
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Dutchnative het volgende:
Op schoolkamp in Groep 8 waren de leraren er even niet --> het kussengevecht brak los. Maar de kussens daar waren knoerthard dus alleen de stoerste jongens stonden te slaan met die kussens. Gevolg was ook dat iemand flauw viel na een paar flinke slagen van zo'n kussen.
Ik ben dan ook een heel klein mannetje in de tandarts stoel. Morgenvroeg ga ik naar mijn eigen tandarts.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |