De tragiek is dat links niet meer kritisch naar zichzelf toe is en rechts idem dito. Ook ik heb mijn mening bijgesteld als het gaat over privacy. Voortschrijdend inzicht zullen we dat maar noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet alleen VKZ, ook in POL heb je soms periodes dat het hard tegen hard gaat. In zo'n periode lijken linkser en linkser en rechtsen rechtser.
Oe! klinkt goed, maar ik blijf bij mijn plan, anders is het zonde van het ontdooide dooie beest.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Cerbie het volgende:
Zondag soepdag
Boerengroentesoep geserveerd met warm stokbrood en kruidenboter.
?quote:
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.quote:
Zelfreflectie heet dat, als ik fouten maak moet ik dat proberen toe te geven. Kunnen velen nog een voorbeeld aannemen.quote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.
quote:
Vermakelijk is het wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je denkt dergelijke uitspraken te kunnen doen, maar ik hou het maar op leeftijd.
Ruzie? Kom op hee, dit is forumpje. Je moett allemaal niet te serieus nemen. Op de meet drinken we gewoon gezellign pilsje.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef eriksd het volgende:
Hoe gaat dat nou in het echt PHP? Je hebt op een forum waar je je woorden kan wikken en wegen al met zo'n beetje iedereen ruzie, hoe gaat dat dan in een gewone conversatie?
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Projectie heeft wel wat te maken met jezelf ja, maar reflectie zou ik het niet willen noemen in jouw geval.
Kijk je wel uit, je begeeft je op glad ijs nuquote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.
Integendeel mon amis.quote:Op zondag 17 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2 woorden door elkaar haalt.
Que?quote:
Als je hem niet snapt, dan zij het zo.quote:
Nee, alst klaar is nu?quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je hem niet snapt, dan zij het zo.
Erik wel, dus 't zal wel niet aan mij liggen.
You don't see atheists in foxholes!quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er vorig jaar veel meer gepolariseerd werd. Ik heb ook het gevoel dat Eriksd minder rechts is geworden, maar dat komt vooral door de thema's die we hebben besproken.
De sfeer is trouwens erg goed de laatste tijd, weinig discussie over de islam of dergelijke bijzaken. Over een maand kan het natuurlijk weer anders zijn, dan zitten we misschien weer allemaal in de loopgraven.
Werkelijk?quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat mon amis is me inderdaad even ontgaan ja.
Dat je hier waarschijnlijk al vanaf het allereerste begin komt?quote:
Het staat er nog steeds hoor, alle tijd om het te doorgronden.quote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, alst klaar is nu?
En dat mon amis is me inderdaad even ontgaan ja.
Nee, eind 2009 is pas de passie voor politiek echt gaan bloeien. Alhoewel ik op FOK! zelf al een hele tijd ronghang. En jij ?quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat je hier waarschijnlijk al vanaf het allereerste begin komt?
Geen zin in nu.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds hoor, alle tijd om het te doorgronden.
Je mag er niet om lachen van PHP. Dat is sneu geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Die R&P-meet is nu al een pareltje en ze hebben pas één animotopic
Ik zag trouwens namen op de lijst staan die ook met enige regelmaat hier komenquote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Die R&P-meet is nu al een pareltje en ze hebben pas één animotopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |