vmbo - havo toch?quote:
Liever CKV dan Spaans of Frans?quote:Op zondag 17 april 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar is frans of spaans spreken nu zo belangrijk? Nee, dan lever ik dat liever in tegen vakken als geschiedenis aardrijkskunde of zoiets.
Of desnoods CKV
Ach, voor FOK!kers is iedereen minderwaardig die geen vwo/of wo doet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Je toont wel inzet door van VMBO-basis naar HAVO te aan, zat VMBO-plebs dat dat niet aankan.
Ga ik ook doen. Of Duits. Ik zit nog te dubben. Maar sowieso dat ik mij nog een vreemde taal machtig ga maken.quote:
Iedereen schat ik op zijn individuele waarde.quote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, voor FOK!kers is iedereen minderwaardig die geen vwo/of wo doet.
lwoo ja en waarschijnlijk volgend jaar havo. Of ik moet de examens gaan verneuken.quote:
Oh, als je van school gestuurd wordt mag je daar een tijdje toeven zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is rebound?
Google levert niks op, behalve leuke films.
Ahso, en wat was daar de aanleiding toe?quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, als je van school gestuurd wordt mag je daar een tijdje toeven zeg maar
Dat ga ik niet hier op een forum zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahso, en wat was daar de aanleiding toe?
Heb je een strafblad?quote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier op een forum zetten.
Neequote:
Omdat hij geleegd is toen je volwassen werd?quote:
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
Je moet het toch erg bont maken wil je van school getrapt worden? Ik heb ook streken uitgehaald.
Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met justitie, op wat flitsboetes na dan.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat hij geleegd is toen je volwassen werd?
Als het slechts een streek was kan je het ook wel zeggen toch, je staat toch al met foto, naam, werk en studie en weet ik wat allemaal online.quote:
Je had morgen toch rijexamen?quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met justitie, op wat flitsboetes na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |