Ja, zag ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_bekent_kleur.html
Snel, jaag ze weg met klassieke muziek!quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Het nadeel van een studentenflat met veel alto's; stinkende hippies die 5meter van mijn raam een kolenBBQ aansteken.
Kolen? Hebben ze niet eens een windenergieBBQ?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Het nadeel van een studentenflat met veel alto's; stinkende hippies die 5meter van mijn raam een kolenBBQ aansteken.
Ik verbaas me er iedere keer weer over.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kolen? Hebben ze niet eens een windenergieBBQ?
Ben er netquote:Op zondag 17 april 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, eind 2009 is pas de passie voor politiek echt gaan bloeien. Alhoewel ik op FOK! zelf al een hele tijd ronghang. En jij ?
Kon zijn datje een kloon wasquote:
Iig beter dan Paris Hilton's my new BFFquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beauty and the Nerd was ook al zoiets moois.
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zoek nog een tuinman. ga de economie stimuleren.
Wie rijk wil zijn moet afzienquote:
Betaald slecht.quote:
quote:
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Misschien kan je met een komische act door het land trekken?
Helaas, die krijg je niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |