Je moet ook niet te laat komen! Als je te laat bent kan je beter het hele uur overslaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was wekelijkse kost voor mij. Te laat was 2 uur nakomen.
Ja, die 125.000 uur nablijven werd bij mij toch maar kwijtgescholden, in kader van de redelijkheid.quote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
Als je voldoende uren overslaat is nakomen ook niet meer uitvoerbaar, al hebben ze mij een keer bijna een hele herfstvakantie opgesloten.
Jullie waren niet zo voorbeeldig he?quote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, die 125.000 uur nablijven werd bij mij toch maar kwijtgescholden, in kader van de redelijkheid.
En je spelling was beroerdquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
Euh, ik heb nooit moeten nakomen omdat ik me niet gedraagde.Ja, één keer maar ik had toen niets gedaan.
Ik was echt een model leerling, maar ik vergat wel vaak mijn boeken.
*gedroegquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Zeeland het volgende:
Euh, ik heb nooit moeten nakomen omdat ik me niet gedraagde.Ja, één keer maar ik had toen niets gedaan.
Ik was echt een model leerling, maar ik vergat wel vaak mijn boeken.
Nakomen, plein vegen, briefjes halen, gesprekken met mentor. Dat was het welquote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie echt allemaal nooit geschorst? Ik wel, en dat was nota bene in de tijd dat ik nog braaf was en op een kakkersschool zat. Na een paar jaar verhuisd naar de school waar desnoods iedereen terecht kon en daar al lallend blijkbaar m'n examens gehaald. Denk ik.
Propjes gooienquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nakomen, plein vegen, briefjes halen, gesprekken met mentor. Dat was het wel
En af en toe vooraan zitten wegens propjes gooien of schoolkrijtjes verwisselen, dat soort gein.
Punaises op stoelen, natrium in het toilet gooien, sneeuwballen door het raam.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Propjes gooienKrijtjes verwisselen
Dit meen je nietquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Punaises op stoelen, natrium in het toilet gooien, sneeuwballen door het raam.
quote:
Jij bent zowaar een heus gevaar voor de volksgezondheidquote:
Klopt, ik heb de talen dan ook zo snel mogelijk laten vallen.quote:
Geweldige tijd gehad. Hoort er ook een beetje bijquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit meen je niet
[..]
[..]
Jij bent zowaar een heus gevaar voor de volksgezondheid
NO SHIT SHERLOCKquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Leraren goed irriteren, dat was toch meer mijn stijl. Alhoewel ik nog steeds wel van dat soort onhebbelijke trekjes heb.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de talen dan ook zo snel mogelijk laten vallen.Ik ben meer van de exacte vakken. Natuurkunde, wiskunde en biologie waren mijn beste vakken en natuurlijk maatschappijleer (dat kregen we van de lijsttrekker GL-Middeburg).
quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Wij namen altijd klei mee uit het handenarbeid-lokaal en gooiden die tijdens de volgende les op het bord als de leraar niet keek.
Dat gebeurde vooral op de Basisschool. Vooral toen de 'Juffrouw' van Groep 7 ivm met zwangerschap langdurig ziek was. Kwamen er steeds invallers die we van alles en nog wat wijsmaakten of zo erg irriteerden dat ze huilend naar huis gingen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Of leraren die de leerlingen niet meer aankunnen en dan in tranen uitbarsten
Bij ons hadden ze van die planten van die kleine steentjes als vulling in de potten. You do the mathquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij ons werden er altijd schroefjes meegenomen bij Techniek die dan door de klas werden gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |