quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet op school gezeten voor moeilijk opvoedbare kinder ofwel speciaal onderwijs.
Wut?quote:
Uuhm, kan aan mij liggen, maar de beschrijving voldoet toch echt aan de categorie moeilijke gevallen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
reboundHeeft elke regio dacht ik.
Je bekijkt het weer te moeilijk.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, kan aan mij liggen, maar de beschrijving voldoet toch echt aan de categorie moeilijke gevallen.
Misschien slaat het op niet-zindelijk zijn ofzo.quote:tijdelijke opvang voor leerlingen met gedragsproblemen voor wie de zorg van de school niet langer toereikend is
Zou het?quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien slaat het op niet-zindelijk zijn ofzo.
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
Maar laten we het nu eens over iemands anders hebben.
Van die vroeg-rijpe meisjes bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Picchia het volgende:
Lijkt me wel leuk. Zit je dan ook met onhandelbare meisjes in de klas?
Ik ook. Next!quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.
Independent women, bedoel ik.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van die vroeg-rijpe meisjes bedoel je?
Same story.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Ik beken: ik was een perfecte leerling/student.
Picchia ook, dat zie je zo. Wie blijft er dan over van de nu actieve mensen in dit topic?quote:
Maar dat lag natuurlijk aan hem.quote:
Zeker, door mijn achtergrond kon ik beter Engels dan zij (als Engels lerares), waardoor ik haar uitlachte een paar keer, en dat liep uit op een ietwat slechte relatie. Enfin, niks serieus.quote:
EchtGaaf.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Picchia ook, dat zie je zo. Wie blijft er dan over van de nu actieve mensen in dit topic?
Niet meer dan terecht dus. Overigens was ik als student altijd het oogappeltje van mijn docenten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, door mijn achtergrond kon ik beter Engels dan zij (als Engels lerares), waardoor ik haar uitlachte een paar keer, en dat liep uit op een ietwat slechte relatie. Enfin, niks serieus.
Ik was een goede leerling.
Ook terecht waarschijnlijk, zelfs voor iemand die niet verder van mij af kon staan qua meningen en levensstijl vind ik je een goede gozer, dus geitewollensokken leraren zullen al helemaal met je weglopen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dus. Overigens was ik als student altijd het oogappeltje van mijn docenten.
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook terecht waarschijnlijk, zelfs voor iemand die niet verder van mij af kon staan qua meningen en levensstijl vind ik je een goede gozer, dus geitewollensokken leraren zullen al helemaal met je weglopen.
Vertel?quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
Ah, zo de laatste grote film met Bruce die ik nog niet heb gezien
Oh oh, heeft ze een zoon?quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.
Vraag meteen naar de voorwaarden.quote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal makkelijk in de omgang, maar dat moet ook wel in mijn vakgebied. Een vrouwelijke wethouder noemde mij vrijdag nog de ideale schoonzoon.
Helaas Koos, dat hoor ik soms ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |