Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
niet bijzonder goed en leuk zo mehquote:
Mooiquote:
waar is mijn ontbijtquote:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
weet wel waar de keuken is mart. Maar heb geen zin om uit bed te komen. @yuki: moeten we toch zelf ontbijt maken
Ja, en zo lekker veel ookquote:
Buuhuuquote:
Handig, die bank. Kan ik de knuffel live gevenquote:Op zondag 17 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en zo lekker veel ook![]()
[..]
Buuhuu
maak je gelijk mijn ontbijt ?quote:
veel sport kijken. F1 net geweest. Vanmiddag nog Amstel Gold en veel voetbal. En jullie?quote:Op zondag 17 april 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
MooiGa je nog wat leuks doen vandaag?
quote:
Ik wacht al sinds 8 uur op ontbijt, nu doe ik ook niks meer voor een anderquote:
het was een meer een domme actie film ,typische zo'n film warvan de trailer alle leuke stukjes bevatquote:
kies wel de keuken. Ben er later vandaag misschien weerquote:
De summary leek wel leuk, maar blijkbaar niet dusquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een meer een domme actie film ,typische zo'n film warvan de trailer alle leuke stukjes bevat
zonde van het bios geldquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
De summary leek wel leuk, maar blijkbaar niet dus
Hoi koenquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Dag Yuki, heb je wel in div topics zien staan maar nog nooitgezegd
Ik ben zeker te breed hequote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, die bank. Kan ik de knuffel live geven.
en ik ben hier pas sinds november, en vorige week zag ik je alleen bij ff teruglezen via mobielquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi koen
Ben hier voorheen ook wel eens geweest, maar toen weer een tijdje niet
voorruit dan maar. Dan maar zelfquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds 8 uur op ontbijt, nu doe ik ook niks meer voor een ander
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde van het bios geld![]()
dus nu moet je dankzij mij weer op zoek gaan, sorry
Destijds was jij er ook alquote:Op zondag 17 april 2011 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik ben hier pas sinds november, en vorige week zag ik je alleen bij ff teruglezen via mobiel
hoiii
Helemaal alleen sport kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie nog leuke plannen op deze mooie dag ?
maakt niet uit, alle topics staan nu toch in MyAtquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hier pas sinds vanmorgen, daarvoor was ik in het vorige topic!
quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hier pas sinds vanmorgen, daarvoor was ik in het vorige topic!
quote:
een uur lang kijken naar apen die op de steeds op de camera spukkenquote:Op zondag 17 april 2011 11:01 schreef Toekito het volgende:
En nu New Kids the making! was gisteren te laat!
Truckrunquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Aahh het is weer Truckrunstomme herrie
Nergens last vanquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
je bedoeld: Geil geluid!quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijdquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geil niet op claxongeluidquote:
Ach ja, ik vind het wel tof voor zequote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het datquote:
ik voel je pijnquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
neem aan dat dequote:
Wat een regio daar danquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het dat
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genietenquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontjequote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Daarom, heb ook 2 neefjes die mee mogen, hoe tof ze het dan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genieten
Maar je bent al wel wakkerquote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontje
ik blijf nog ff hier liggen staren
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?quote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Even laptop gedwongen opnieuw opstarten.
komen ze ook bij jou in de buurt ?quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Peelland Truckrun of zoquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komen ze ook bij jou in de buurt ?
dacht meer omgeving tilburg - riel - alphen - gilze
o okquote:
Hoihoiquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Lekker uitbrakken op bed. Perfecte zondag. De rest is terug in slaap gevallen.
Omgquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
mwa ik sta meestal langs de route ergensquote:
hier is idd met vrachtwagens waar gehandicapten in mee mogen rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.
gaat goed dusquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meer
En ik was weer eens mijn toetsenbord aan het schoonmaken waardoor mijn spatie nu rot typt, en mijn shift toets niet meer op zijn plek kan.
Keihandig op msnquote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef summer2bird het volgende:
Nu doet de enter het ook al niet meer
myarealaquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Lekker uitbrakken op bed. Perfecte zondag. De rest is terug in slaap gevallen.
Zover ben ik nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, ik wou al haast van laptop ruilen want deze doet het ook kut
Ja, behoorlijkquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Er liepen hier net zatte gasten met bier over straat![]()
vreemd tijdstip wel
Die is gewoon door gegaanquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hier is het de p en de ; die het niet doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nietalleen de spatie en enter doen het niet perfect
En updates die je gedwongen moet uitvoeren.
Hoezo dat? Niks mis met fruhshoppen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hier in de omgeving welquote:
Okee, Broer woon ook in 013quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ik sta meestal langs de route ergens
vind altijd wel gave vrachtwagens tussenzitten
[..]
hier is idd met vrachtwagens waar gehandicapten in mee mogen rijden
hoe laat was dat?quote:Op zondag 17 april 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem was ik vanochtend als eerst in slaap gevallen, dus ze mogen nog wel even liggen.
Ja. Voor een lieve jongedamequote:
* MPG pakt tuinstoel en koffie voor wok. Kom erbij kerel.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar staat jouw bankje? Toch wel in de zon he?
whiskey?quote:
* MPG pakt de whisky erbij.quote:
Ik was al een tijdje wakker maar de koffiepot moest eerst leegquote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
Slapen gaande mod
Wakker wordende mod
Die staat naast de koffiezetapparaatquote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet ik zelf de waterkoker maar even aan.
doe maar cola voor mijquote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet ik zelf de waterkoker maar even aan.
Ik zag hetquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat naast de koffiezetapparaat
1 maar?quote:Op zondag 17 april 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje wakker maar de koffiepot moest eerst leeg
Mja.. Jullie weten waarom.quote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij was er niet bij voor de andere 3 potten.
het is volgende week pas pasen jaquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef Toekito het volgende:
zo maar eens brood zoekenpaaseitjes zijn op
Ik gebruik gewoon die van vorig jaar weer.quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga dalijk een Koninginnedag UI maken![]()
![]()
kan je dat voor mij ook doen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Toen had ik nog geen accountquote:Op zondag 17 april 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon die van vorig jaar weer.
Hoe moet ik jouw UI nou verkoninginnen?quote:
Ik was vorige week in Weert (daar waar de koningin komt) en de voorbereiding was al in volle gang. kraampjes met info enzo. Allemaal oranje versieringen..quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Vroeg wel...quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Weert (daar waar de koningin komt) en de voorbereiding was al in volle gang. kraampjes met info enzo. Allemaal oranje versieringen..
verzin maar iets op basis van wat je van me weet?quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw UI nou verkoninginnen?
Hmmz...quote:Op zondag 17 april 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
verzin maar iets op basis van wat je van me weet?
friemelquote:
zou tijd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef Symphonic het volgende:
Ga in je blootje buiten staan en als het gaat fluiten waait het te hard
symquote:
zitten te ver uit de buurtquote:Op zondag 17 april 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
Hofstad sluit seksclubs na actie mensenhandel
GF, je bent weer even wat concurrentie kwijt!
verkeerde doelgroepquote:Op zondag 17 april 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd proberen om die mensen in naar je club te trekken!
Asseblief Toekquote:Op zondag 17 april 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
verzin maar iets op basis van wat je van me weet?
ziet er toch goed uit rockyquote:Op zondag 17 april 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Asseblief ToekKwaliteit is een beetje verloren gegaan zie ik...
[ afbeelding ]
Wooot watte?quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog een Rataplan UI met Oranjepruik en op de achtergrond een voetbalveld
![]()
quote:
is wel een elukequote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zelf gemaakt hoor. 5 jaar geleden laten maken, tijdens het WK (dacht ik, kan ook EK2008 zijn geweest).
Waarvoor heb jij een koningshuisgezinde avatar?quote:
marijkequote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij een koningshuisgezinde avatar?
quote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zelf gemaakt hoor. 5 jaar geleden laten maken, tijdens het WK (dacht ik, kan ook EK2008 zijn geweest).
Marijkequote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wakker getoeterd vanmorgen ?quote:
Die van oudjaarsdag?quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn best gelukte UI tot nu toe nou maar voor 1 dagje
Zou best kunnen, ik lag in comaquote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wakker getoeterd vanmorgen ?
volgens mij kwamen ze vlak langs jou
o ok hahaquote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik lag in coma![]()
Werd pas om 12:30 wakker omdat de telefoon ging
omdat het bijna koninginnedag isquote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker weer, streekmarkt in het park, lekker eten, spelen met water, ik was even helemaal gelukkig
gekkie, dat duurt toch nog bijna 2 wekenquote:
quote:
Nijn maakte hem (erg lief) en moest hem even testenquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat duurt toch nog bijna 2 weken
Ik lig heerlijk op de bank. Heb het gewoon ff nodig. Erg jammer dat het nu zulk weer is maarja.quote:[..]
Nee, die wordt nagefloten in d'r rokjequote:
Ja, dat is liefquote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
Nijn maakte hem (erg lief) en moest hem even testen
Raam open?quote:Ik lig heerlijk op de bank. Heb het gewoon ff nodig. Erg jammer dat het nu zulk weer is maarja.
Wil je dat hier ook even voor komen doen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, twee uur bezig geweest, maar we kunnen weer op de grond rollebollen hier, het is helemaal schoon
Nee, ik ben er klaar mee. Nu de stoelen met nieuwe viltjes voorzien (dit keer met pijkertje, dan blijft jet wel zittenquote:Op zondag 17 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je dat hier ook even voor komen doen?
Als ik zo'n bui krijg ga ik altijd stil in een hoekje zitten afwachten tot hij over isquote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee. Nu de stoelen met nieuwe viltjes voorzien (dit keer met pijkertje, dan blijft jet wel zitten) en meteen de trap maar eens goed afgedaan. Ik was in een poetsbui, dus dan maak ik er optimaal gebruik van. Totdat die bui weg is
Ik las het zoquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
vanavond na het eten in de slaapkamer even Muck in haar nachtkastje plaatsen.
Alles staat hier lekker tegen elkaar open. Even flink doorluchten die zooiquote:
Oh...quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ik zo'n bui krijg ga ik altijd stil in een hoekje zitten afwachten tot hij over is![]()
dat moet ookquote:
en als het echt warm wordt gaan de balkondeuren in de eetkamer nog open ookquote:
Saunaquote:
Muck is ook vaak wegquote:
Muziek maken voor een lid dat 75 jaar getrouwd is ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Muck is ook vaak weg
waarom NU weer dan??
Dat klinkt wel heel erg fijn hoorquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
en als het echt warm wordt gaan de balkondeuren in de eetkamer nog open ook
Is zeker lekker!
En is Muckland (quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muziek maken voor een lid dat 75 jaar getrouwd is ofzo.
Tsja dat wisten we beide van te voren toen we gingen samen wonen en besloten dat Muck in Muckland naar de muziek zou blijven gaan.
suc6 met meneer de Zoon dan maar en veel plezier in het parkquote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg fijn hoor![]()
![]()
Ik ga zo denk ik maar weer parkhangen, want meneer mijn zoon weigert te slapen
75 KM, 15 uur lopen volgens Google.quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En is Muckland () ver van Rotterdam af dan?
Hij zingt nu een liedje: slapen slapen slapen slapen, slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!quote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
suc6 met meneer de Zoon dan maar en veel plezier in het park![]()
Oh best verquote:
Lekker wandeling. Maar de fiets moet sneller zijn!quote:
de trein ookquote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker wandeling. Maar de fiets moet sneller zijn!
Met dit weer zou ik de fiets kiezen!quote:
Ik zal wat raampjes openzetten ja, maar tegen de warmte helpt het maar weinig... En iets met poezen...quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles staat hier lekker tegen elkaar open. Even flink doorluchten die zooi
Nee, had gister enorme hoofdpijn, zo erg heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sauna![]()
Gauw, ga naar het park met de markt
Fluiten ze? Heb jij ook al een kort rokje aan?quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal wat raampjes openzetten ja, maar tegen de warmte helpt het maar weinig... En iets met poezen...
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fluiten ze? Heb jij ook al een kort rokje aan?
Tien uur. Zonder pauze.quote:
Als je alle stoplichten mee hebt!quote:
Oh jeetje, dat is niet goedquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, had gister enorme hoofdpijn, zo erg heb ik nog nooit gehadDus even rustig aan
Hai meisje
Damn hoe zonde van de dag!quote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat zo maar eens uit bed
een eens kijken wat er aan het balkon gedaan kan worden zodat we daar weer fijn kunnen zitten
Daar heb je ook doseerlichten! Niet dat die werken, maar toch!quote:
Nee, ik keek echt scheelquote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is niet goed![]()
Is iedereen ook alweer weg?
wel neequote:
hier stoffen en vervenquote:Op zondag 17 april 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee
ik zou niet weten wat ik anders met de dag moet doen
quote:
Dan helpt die warmte in huis ook niet meequote:Op zondag 17 april 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik keek echt scheelEn vanochtend had ik helemaal opgezwollen ogen... Dat is me echt nog niet eerder overkomen
![]()
Ja, iedereen met uitzondering van Peteris weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |