Truckrunquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Aahh het is weer Truckrunstomme herrie
Nergens last vanquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
je bedoeld: Geil geluid!quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijdquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geil niet op claxongeluidquote:
Ach ja, ik vind het wel tof voor zequote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het datquote:
ik voel je pijnquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
neem aan dat dequote:
Wat een regio daar danquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het dat
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genietenquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontjequote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Daarom, heb ook 2 neefjes die mee mogen, hoe tof ze het dan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genieten
Maar je bent al wel wakkerquote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontje
ik blijf nog ff hier liggen staren
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?quote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Even laptop gedwongen opnieuw opstarten.
komen ze ook bij jou in de buurt ?quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Peelland Truckrun of zoquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komen ze ook bij jou in de buurt ?
dacht meer omgeving tilburg - riel - alphen - gilze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |