Truckrunquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Aahh het is weer Truckrunstomme herrie
Nergens last vanquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
je bedoeld: Geil geluid!quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijdquote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geil niet op claxongeluidquote:
Ach ja, ik vind het wel tof voor zequote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gehandicaptentoeterdag noemt mijn pa dat altijd, hij rijdt alrijd mee met zn brandweerauto
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het datquote:
ik voel je pijnquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor die gehandicapten is het natuurlijk wel cool enzoMaar ik werd er wakker van
neem aan dat dequote:
Wat een regio daar danquote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Echt, als er een mooi evenement in de regio is, is het dat
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genietenquote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontjequote:Op zondag 17 april 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook een mooie tijd om er uit te gaan
Daarom, heb ook 2 neefjes die mee mogen, hoe tof ze het dan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Echt mooi om te zien hoe ze ervan genieten
Maar je bent al wel wakkerquote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker moraliserend toontje
ik blijf nog ff hier liggen staren
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?quote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Even laptop gedwongen opnieuw opstarten.
komen ze ook bij jou in de buurt ?quote:Op zondag 17 april 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Peelland Truckrun of zoquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komen ze ook bij jou in de buurt ?
dacht meer omgeving tilburg - riel - alphen - gilze
o okquote:
Hoihoiquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Lekker uitbrakken op bed. Perfecte zondag. De rest is terug in slaap gevallen.
Omgquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
mwa ik sta meestal langs de route ergensquote:
hier is idd met vrachtwagens waar gehandicapten in mee mogen rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.
gaat goed dusquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meer
En ik was weer eens mijn toetsenbord aan het schoonmaken waardoor mijn spatie nu rot typt, en mijn shift toets niet meer op zijn plek kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |