o okquote:
Hoihoiquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Lekker uitbrakken op bed. Perfecte zondag. De rest is terug in slaap gevallen.
Omgquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen zeg?
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
troost je dan maar
hier zijn het 4 colonnes van elk 75 vrachtwagens
mwa ik sta meestal langs de route ergensquote:
hier is idd met vrachtwagens waar gehandicapten in mee mogen rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat waar gehandicapten mee mogen rijden? Heb ik wel een keer iets van meegekregen toen ik bij mijn broer was.
gaat goed dusquote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, dat zijn updates. Ik kon vroeger nog selecteren dat het pas over 4 uur gebeurde, nu niet meer
En ik was weer eens mijn toetsenbord aan het schoonmaken waardoor mijn spatie nu rot typt, en mijn shift toets niet meer op zijn plek kan.
Keihandig op msnquote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef summer2bird het volgende:
Nu doet de enter het ook al niet meer
myarealaquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
Lekker uitbrakken op bed. Perfecte zondag. De rest is terug in slaap gevallen.
Zover ben ik nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, ik wou al haast van laptop ruilen want deze doet het ook kut
Ja, behoorlijkquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Er liepen hier net zatte gasten met bier over straat![]()
vreemd tijdstip wel
Die is gewoon door gegaanquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hier is het de p en de ; die het niet doenquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nietalleen de spatie en enter doen het niet perfect
En updates die je gedwongen moet uitvoeren.
Hoezo dat? Niks mis met fruhshoppen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
vreemd tijdstip wel
Hier in de omgeving welquote:
Okee, Broer woon ook in 013quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ik sta meestal langs de route ergens
vind altijd wel gave vrachtwagens tussenzitten
[..]
hier is idd met vrachtwagens waar gehandicapten in mee mogen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |