Nijn maakte hem (erg lief) en moest hem even testenquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat duurt toch nog bijna 2 weken
Ik lig heerlijk op de bank. Heb het gewoon ff nodig. Erg jammer dat het nu zulk weer is maarja.quote:[..]
Nee, die wordt nagefloten in d'r rokjequote:
Ja, dat is liefquote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
Nijn maakte hem (erg lief) en moest hem even testen
Raam open?quote:Ik lig heerlijk op de bank. Heb het gewoon ff nodig. Erg jammer dat het nu zulk weer is maarja.
Wil je dat hier ook even voor komen doen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, twee uur bezig geweest, maar we kunnen weer op de grond rollebollen hier, het is helemaal schoon
Nee, ik ben er klaar mee. Nu de stoelen met nieuwe viltjes voorzien (dit keer met pijkertje, dan blijft jet wel zittenquote:Op zondag 17 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je dat hier ook even voor komen doen?
Als ik zo'n bui krijg ga ik altijd stil in een hoekje zitten afwachten tot hij over isquote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee. Nu de stoelen met nieuwe viltjes voorzien (dit keer met pijkertje, dan blijft jet wel zitten) en meteen de trap maar eens goed afgedaan. Ik was in een poetsbui, dus dan maak ik er optimaal gebruik van. Totdat die bui weg is
Ik las het zoquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
vanavond na het eten in de slaapkamer even Muck in haar nachtkastje plaatsen.
Alles staat hier lekker tegen elkaar open. Even flink doorluchten die zooiquote:
Oh...quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als ik zo'n bui krijg ga ik altijd stil in een hoekje zitten afwachten tot hij over is![]()
dat moet ookquote:
en als het echt warm wordt gaan de balkondeuren in de eetkamer nog open ookquote:
Saunaquote:
Muck is ook vaak wegquote:
Muziek maken voor een lid dat 75 jaar getrouwd is ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Muck is ook vaak weg
waarom NU weer dan??
Dat klinkt wel heel erg fijn hoorquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
en als het echt warm wordt gaan de balkondeuren in de eetkamer nog open ook
Is zeker lekker!
En is Muckland (quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muziek maken voor een lid dat 75 jaar getrouwd is ofzo.
Tsja dat wisten we beide van te voren toen we gingen samen wonen en besloten dat Muck in Muckland naar de muziek zou blijven gaan.
suc6 met meneer de Zoon dan maar en veel plezier in het parkquote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg fijn hoor![]()
![]()
Ik ga zo denk ik maar weer parkhangen, want meneer mijn zoon weigert te slapen
75 KM, 15 uur lopen volgens Google.quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En is Muckland () ver van Rotterdam af dan?
Hij zingt nu een liedje: slapen slapen slapen slapen, slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!quote:Op zondag 17 april 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
suc6 met meneer de Zoon dan maar en veel plezier in het park![]()
Oh best verquote:
Lekker wandeling. Maar de fiets moet sneller zijn!quote:
de trein ookquote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker wandeling. Maar de fiets moet sneller zijn!
Met dit weer zou ik de fiets kiezen!quote:
Ik zal wat raampjes openzetten ja, maar tegen de warmte helpt het maar weinig... En iets met poezen...quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles staat hier lekker tegen elkaar open. Even flink doorluchten die zooi
Nee, had gister enorme hoofdpijn, zo erg heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sauna![]()
Gauw, ga naar het park met de markt
Fluiten ze? Heb jij ook al een kort rokje aan?quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal wat raampjes openzetten ja, maar tegen de warmte helpt het maar weinig... En iets met poezen...
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fluiten ze? Heb jij ook al een kort rokje aan?
Tien uur. Zonder pauze.quote:
Als je alle stoplichten mee hebt!quote:
Oh jeetje, dat is niet goedquote:Op zondag 17 april 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, had gister enorme hoofdpijn, zo erg heb ik nog nooit gehadDus even rustig aan
Hai meisje
Damn hoe zonde van de dag!quote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat zo maar eens uit bed
een eens kijken wat er aan het balkon gedaan kan worden zodat we daar weer fijn kunnen zitten
Daar heb je ook doseerlichten! Niet dat die werken, maar toch!quote:
Nee, ik keek echt scheelquote:Op zondag 17 april 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is niet goed![]()
Is iedereen ook alweer weg?
wel neequote:
hier stoffen en vervenquote:Op zondag 17 april 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee
ik zou niet weten wat ik anders met de dag moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |